quote:
quote:
Ik ook niet, maar dat maakt niet uitquote:
Ja, en ik dus ook, want het is nog geen SR.quote:
18 uur..quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:54 schreef Qunix het volgende:
Hoe laat begint SR10 morgen?
Ik wil nog even racen met mijn auto op de parkeerplaats in de sneeuw... Beetje driften enzo.
6 officieus, 10 officieelquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:54 schreef Qunix het volgende:
Ik wil nog even racen met mijn auto op de parkeerplaats in de sneeuw... Beetje driften enzo.
15 uur de warming up met Bart, en vanaf een uur of 18 volgens mij met de 3 DJ's. Huis gaat pas ergens rond 21 uur op slot.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:54 schreef Qunix het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat maakt niet uit
euwquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
18 uur..
15 uur voorbeschouwing..
22h toch dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
15 uur de warming up met Bart, en vanaf een uur of 18 volgens mij met de 3 DJ's. Huis gaat pas ergens rond 21 uur op slot.
Ik heb inmiddels 4 bans gehadquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, en ik dus ook, want het is nog geen SR.![]()
Maar daar komt nog bij dat ik hier wel eens wat langer ben blijven hangen, en toen de weg naar KLB en ONZ had gevonden. Wat achteraf tot een ban had geleid. Dat voorkom ik nu liever.
Bart A mag niet op tv, dan gaat je tv stukquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef themauster het volgende:
Sirolf is dat programma van Bart A morgen ook al op 101tv te zien of moeten we daar tot 18.00 mee wachten om te kijken?
20.45 komt de prinsesquote:
en daarom heb ik niet zoveel zin in SR2010. zo druk....quote:
Dit was mijn 1e, en meteen een maand. Omdat ik één van de mensen was op KLB die er voor zorgde dat KLB dicht ging voor een aantal dagen, terwijl het allemaal maar een grapje was.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 4 bans gehad2x 48 uur geloof ik 1x een week en 1x een maand
Geen idee, en van de 101-site wordt ik ook niet veel wijzer.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:55 schreef themauster het volgende:
Sirolf is dat programma van Bart A morgen ook al op 101tv te zien of moeten we daar tot 18.00 mee wachten om te kijken?
Zal eens kijken morgen heb er zin aan ik ga geen nachten doorhalen want ik heb ook nog een gewoon levenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, en van de 101-site wordt ik ook niet veel wijzer.
Een gewoon leven EN op FOK! zittenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Zal eens kijken morgen heb er zin aan ik ga geen nachten doorhalen want ik heb ook nog een gewoon leven
Hans! je UIquote:
je avatar! hebbie Lek gezien? daarin is ze me een partij lekker!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef Briggy het volgende:
[..]
Een gewoon leven EN op FOK! zitten![]()
dan kan toch helemaal niet Maurice
Ricky Koolequote:Op vrijdag 17 december 2010 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, lief he! Heb een oudje met Ricky Koole erop weer even uit de kast gehaald.
Jaja, echt was direct verkocht. Wat een prachtige rol speelde ze daar. Zo lief, zo kwetsbaar. Heel mooiquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je avatar! hebbie Lek gezien? daarin is ze me een partij lekker!
daar ben ik ook bang voor ja...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Maar tijdens SR ben ik niet op Fok! te vinden dit jaar te druk en er komen van die mensen die continu zitten te schelden op de muziek of zitten te baggeren geen zin in.
dat heeft die blokhuis goed gedaan!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja, echt was direct verkocht. Wat een prachtige rol speelde ze daar. Zo lief, zo kwetsbaar. Heel mooi.
Hansie!quote:
Jup! Prachtige film trouwens ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heeft die blokhuis goed gedaan!
Was vorig jaar ook geen succes, zelfs ik kreeg ruziequote:
Leuke UI!quote:
Ach nu is ze een echte MILF!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze ziet er tegenwoordig wel wat ouder uit, maar goed toen was ze echt lekker.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! Prachtige film trouwens ook.
nog even over je moeder die belde tijdens t begin van Ekstra....is je moeder een beetje ok? ja, ik wil toch ff weten hoe mijn toekomstige schoonmoeder isquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook geen succes, zelfs ik kreeg ruzie![]()
En ik maak nooooooooooooooooooooooit ruzie
Die moet even worden gemaakt. Schijnt op korte termijn weer inzetbaar te zijnquote:
Zelfs jijquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook geen succes, zelfs ik kreeg ruzie![]()
En ik maak nooooooooooooooooooooooit ruzie
ik moet janken van je ui...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand die screencap van Ilse nog, die in mijn UI zit? kan ik even eentje maken met meer kwaliteit, toen ik die ui gemaakt had was het nog max 10kb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Heeft ze al kids joh?! Wist ik niet. Ben haar een beetje uit het oog verloren na 'Lek'.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Ach nu is ze een echte MILF!in Februari weer in Verborgen Gebreken
das sneu....quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
de vriendin van m`n broertje had als verrassing/kerst cadeautje een weekendje Praag voor hun 2en geboekt voor dit weekend. Hij vandaag naar Schiphol met de trein----> vlucht gecancelled! vriendin stond al tevergeefs op Schiphol. Zijn ze maar naar centrum Amsterdam gegaan en daar `n hotel gepakt.
Met de trein had ie er tussen Duivendrecht en Amsterdam CS meer dan `n uur (!!!) over gedaan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik moet janken van je uit...hihahihaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat was DJkoelkast, die vond mij niet lief en vond muziek met gitaren geen muziekquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Zelfs jij, ik en wat andere oud gedienden hier hadden het steeds aan de stok met iemand van de FP crew die niet van gitaarmuziek hield en steeds 538 knallers wou horen
ja best welquote:
Ik wou geen namen noemen...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:09 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat was DJkoelkast, die vond mij niet lief en vond muziek met gitaren geen muziek
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trending: Netherlands
Femke Halsema
Jostiband
DWDD
#goudenloekie
Brandsteder
LOTR
Gewoon Hans
Loeki
#delicious
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Trending: Netherlands
Femke Halsema
Jostiband
DWDD
#goudenloekie
Brandsteder
LOTR
Gewoon Hans
Loeki
#delicious
quote:
Linkie??quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
Muisje eliza is ook lekker vrolijk @ twitter
quote:
slaap lekker perzikhuidje!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:11 schreef Jannekje7 het volgende:
Mensen, ik heb t gehad voor vanavond, ik ga slapen!
* Jannekje7voelt zich idd heel erg rock 'n roll, maar morgenochtend om 7u moeten opstaan is ook gewoon niet rock 'n roll....
Truste lieverds!!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:07 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand die screencap van Ilse nog, die in mijn UI zit? kan ik even eentje maken met meer kwaliteit, toen ik die ui gemaakt had was het nog max 10kb
Maar das ook heel vreemd, dat je een keer normaal doetquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Linkie??
Je doet een keer normaal en je bent 'direct' trending @ Twitter. Geinig.
Rustig, ik ben al op zoekquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Briggy het volgende:
[..]
Maar das ook heel vreemd, dat je een keer normaal doet
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:12 schreef Briggy het volgende:
[..]
Maar das ook heel vreemd, dat je een keer normaal doet
quote:
*splut*quote:
Haha die is briljantquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:16 schreef Briggy het volgende:
Kijk nou wat ik tegenkom![]()
[ afbeelding ]
wie is marc?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:16 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:16 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:16 schreef Briggy het volgende:
[ afbeelding ]
Marc63 die komt hier niet meerquote:
Ook die tekst eronderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:18 schreef themauster het volgende:
Ilse was toch 1 van de beste slaapgasten die SR ooit heeft gehad
Zelf vond ik Armin van Buuren ook wel tof. Alleen jammer dat zijn mixen niet uitgezonden werd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:18 schreef themauster het volgende:
Ilse was toch 1 van de beste slaapgasten die SR ooit heeft gehad
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef borisz het volgende:
Pff
Darten:GOH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef borisz het volgende:
Pff
Darten:Hoe oud is die wel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Deze screenshot is trouwens niet van toen ze bleef slapen, maar een keer daarna, toen kwam ze dronken binnenvallenquote:
Alorsquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef themauster het volgende:
Verwachte reacties hier morgenavond/nacht KatjaKatja
en Alors doet dan Katja
Die is te druk met documenteren bij de VPRO.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Marc63 die komt hier niet meer
Idd.. Katja is oudquote:
Weet ik... Ik had hem geloof ik gemaakt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze screenshot is trouwens niet van toen ze bleef slapen, maar een keer daarna, toen kwam ze dronken binnenvallen
Haha ja geloof het ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is te druk met documenteren bij de VPRO.
Voor die tijd was hij al foetsie. Geen idee waarom..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is te druk met documenteren bij de VPRO.
Ik begon hem laatst spontaan te zingen tijdens het vakkenvullen, mn collega's keken me toch een partij raar aanquote:
ik ben niet erin en eruit geweest. ik doe alleen maar likkuh likkuh likkuh.quote:
Dat was vorig jaar 2 sneeuwballen voor dit topicquote:
Opnemen van de videobeelden bedoel je? Dat doet 3FM zelf ook... in tweevoud zelfs!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wie twittert er even dat er hier een paar recorders zijn
Nee, dat komt door de sneeuw!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef themauster het volgende:
Verwachte reacties hier morgenavond/nacht KatjaKatja
en Alors doet dan Katja
quote:
Stom dat ze dat ding al afplakten..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Er was nog ongeteld geld te vinden bij de brievenbus tijdens de uitreiking van de cheque vorig jaar.
ja, die Roel is een geinponem!quote:
quote:Yarno Ritzen
Mocht iemand het willen weten: ik ben in amsterdam gestrand. Heb over sittard tot adam cs maar 7 uur gedaan.
Ik kon op de A9 van Amstelveen naar Haarlem-Zuid juist prima doorrijden. De weg was uitgestorven rond 19.30-20.00!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:31 schreef Timo20 het volgende:
haha die file lezer "het gaat echt nergens meer over op de A9"![]()
Rene Passetquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:31 schreef Timo20 het volgende:
haha die file lezer "het gaat echt nergens meer over op de A9"![]()
Als ik het goed zie zijn de hekken ook dichtgedaan zodat er niemand meer bij kon, omdat er blijkbaar geen toezicht meer werd gehouden, gezien de drukte bij het podium toen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stom dat ze dat ding al afplakten..
hij had n cadeautje voor zn vriendinnetje. weekendje boedapest. die is in t water...ehm, sneeuw gevallenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met dit weer van Sittard naar Amsterdam...
Hans!quote:
zou idd. makkelijker zijn als ze Schiphol in Sittard hadden gelegd, maar goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met dit weer van Sittard naar Amsterdam...
quote:Jordy van Loon kampte met depressie
Uitgegeven: 17 december 2010 21:11
Laatst gewijzigd: 17 december 2010 21:11
AMSTERDAM - Jordy van Loon heeft enige tijd diep in de put gezeten. De nu 17-jarige zanger scoorde twee jaar geleden een hit met Verliefdheid, maar donderde al snel van zijn voetstuk. Dat ging hem niet in de koude kleren zitten.
De ellende begon na zijn deelname aan het BNN-programma Doe maar Normaal, waarin hij een aantal schunnige opmerkingen maakte en zei: "Ik ben er nog niet in en uit geweest, het enige wat ik heb gedaan is likken."
"Op internet verschenen anti-hyves pagina's over mij. Ik werd op straat staande gehouden voor een handtekening, maar kreeg vervolgens een pak slaag en tot overmaat van ramp werden mijn zusjes bedreigd", schrijft Van Loon in een openhartig relaas op zijn website.
Voetstuk
"De waarheid is dat ik nog nooit iets had gedaan. Ik was zo groen als gras, maar had mijn oudere broers wel eens iets dergelijks horen roepen", legt de jonge zanger uit.
"Maar ik was van mijn voetstuk gevallen, optredens werden geannuleerd en ik raakte er door in een depressie."
Van Loon kijkt inmiddels weer vooruit. "Een ding is gebleven en dat is de liefde voor de muziek en zingen wil ik nog graag jaren blijven doen", schrijft hij. "Ik ga met een schone lei beginnen aan het nieuwe jaar."
İ Novum
quote:
Mja, zit wat in...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zou idd. makkelijker zijn als ze Schiphol in Sittard hadden gelegd, maar goed
En z`n vriendin had al geboekt dus hij moest wel
wel sneu dat zn zusjes bedreigd zijn. die kunnen er toch niets aan zien dat ze met die pipo zijn opgegroeid? en dat in elkaar rossen hoeft nou ook weer niet...quote:
of de duivel er mee speelquote:
quote:Real-sterren krijgen bij 'treble' monsterbonus
De spelers van Real Madrid worden al enorm betaald voor hun prestaties op het veld. Wanneer de sterren er in slagen het kampioenschap, de beker en de Champions League te winnen krijgt hun salaris bovendien nog een flinke boost.
Zo meldden diverse Spaanse media vrijdag dat de spelers van Real Madrid een bonus van 1,135 miljoen euro per persoon krijgen bij het winnen van de 'treble'. Dat in combinatie met de jaarsalarissen van minimaal 3,5 miljoen euro per persoon zorgt ervoor dat de spelers zich nooit meer zorgen hoeven te maken over hun financiële toekomst.
Overigens zijn de bonussen bij Real Madrid ten opzichte van vorig jaar gelijk gebleven. Ook toen kregen de spelers 575.000 euro bij het eventueel winnen van de Champions League, 360.000 euro voor de landstitel en 200.000 euro voor de nationale beker.
voor 10% + kost en inwoning wil ik daar best de bank warmhoudenquote:
1,1 miljard per persoon?quote:
Ik niet ik ben de hele avond bij vriendenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders Oudejaarshow! ik ga luisteren denk ik
+1quote:
Op het dak van Ahold was toen ik wegging en ging kijken hoeveel ellende er te zien was op de weg , een cm of 35 gevallen, het sneeuwde toen nog.quote:
die heb ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik niet ik ben de hele avond bij vrienden
ja echtquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor 10% + kost en inwoning wil ik daar best de bank warmhouden
egwel! en ondertussen komen de lekkere wijven allemaal af op 3rdRockinho!quote:
Voor 1% ook welquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor 10% + kost en inwoning wil ik daar best de bank warmhouden
Nee man, ze komen allemaal naar Dagoduckinho!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
egwel! en ondertussen komen de lekkere wijven allemaal of op 3rdRockinho!
Camera is al weer vijf jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sony DSC-V1. btw; de klok van camera loopt een uur voor
.
quote:
Weer hoop YT momentjes , hoop dat we dit jaar weer een hoop kunnen lachen, mede mogelijk gemaakt door Ekdom (c)quote:
en hopelijk gaat giel niet denken dat ie alles is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weer hoop YT momentjes , hoop dat we dit jaar weer een hoop kunnen lachen, mede mogelijk gemaakt door Ekdom (c)
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |