ik ben niet erin en eruit geweest. ik doe alleen maar likkuh likkuh likkuh.quote:
Dat was vorig jaar 2 sneeuwballen voor dit topicquote:
Opnemen van de videobeelden bedoel je? Dat doet 3FM zelf ook... in tweevoud zelfs!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wie twittert er even dat er hier een paar recorders zijn
Nee, dat komt door de sneeuw!quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:20 schreef themauster het volgende:
Verwachte reacties hier morgenavond/nacht KatjaKatja
en Alors doet dan Katja
quote:
Stom dat ze dat ding al afplakten..quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Er was nog ongeteld geld te vinden bij de brievenbus tijdens de uitreiking van de cheque vorig jaar.
ja, die Roel is een geinponem!quote:
quote:Yarno Ritzen
Mocht iemand het willen weten: ik ben in amsterdam gestrand. Heb over sittard tot adam cs maar 7 uur gedaan.
Ik kon op de A9 van Amstelveen naar Haarlem-Zuid juist prima doorrijden. De weg was uitgestorven rond 19.30-20.00!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:31 schreef Timo20 het volgende:
haha die file lezer "het gaat echt nergens meer over op de A9"![]()
Rene Passetquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:31 schreef Timo20 het volgende:
haha die file lezer "het gaat echt nergens meer over op de A9"![]()
Als ik het goed zie zijn de hekken ook dichtgedaan zodat er niemand meer bij kon, omdat er blijkbaar geen toezicht meer werd gehouden, gezien de drukte bij het podium toen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stom dat ze dat ding al afplakten..
hij had n cadeautje voor zn vriendinnetje. weekendje boedapest. die is in t water...ehm, sneeuw gevallenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook met dit weer van Sittard naar Amsterdam...
Hans!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |