quote:Jordy van Loon kampte met depressie
Uitgegeven: 17 december 2010 21:11
Laatst gewijzigd: 17 december 2010 21:11
AMSTERDAM - Jordy van Loon heeft enige tijd diep in de put gezeten. De nu 17-jarige zanger scoorde twee jaar geleden een hit met Verliefdheid, maar donderde al snel van zijn voetstuk. Dat ging hem niet in de koude kleren zitten.
De ellende begon na zijn deelname aan het BNN-programma Doe maar Normaal, waarin hij een aantal schunnige opmerkingen maakte en zei: "Ik ben er nog niet in en uit geweest, het enige wat ik heb gedaan is likken."
"Op internet verschenen anti-hyves pagina's over mij. Ik werd op straat staande gehouden voor een handtekening, maar kreeg vervolgens een pak slaag en tot overmaat van ramp werden mijn zusjes bedreigd", schrijft Van Loon in een openhartig relaas op zijn website.
Voetstuk
"De waarheid is dat ik nog nooit iets had gedaan. Ik was zo groen als gras, maar had mijn oudere broers wel eens iets dergelijks horen roepen", legt de jonge zanger uit.
"Maar ik was van mijn voetstuk gevallen, optredens werden geannuleerd en ik raakte er door in een depressie."
Van Loon kijkt inmiddels weer vooruit. "Een ding is gebleven en dat is de liefde voor de muziek en zingen wil ik nog graag jaren blijven doen", schrijft hij. "Ik ga met een schone lei beginnen aan het nieuwe jaar."
İ Novum
quote:
Mja, zit wat in...quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef Timo20 het volgende:
[..]
zou idd. makkelijker zijn als ze Schiphol in Sittard hadden gelegd, maar goed
En z`n vriendin had al geboekt dus hij moest wel
wel sneu dat zn zusjes bedreigd zijn. die kunnen er toch niets aan zien dat ze met die pipo zijn opgegroeid? en dat in elkaar rossen hoeft nou ook weer niet...quote:
of de duivel er mee speelquote:
quote:Real-sterren krijgen bij 'treble' monsterbonus
De spelers van Real Madrid worden al enorm betaald voor hun prestaties op het veld. Wanneer de sterren er in slagen het kampioenschap, de beker en de Champions League te winnen krijgt hun salaris bovendien nog een flinke boost.
Zo meldden diverse Spaanse media vrijdag dat de spelers van Real Madrid een bonus van 1,135 miljoen euro per persoon krijgen bij het winnen van de 'treble'. Dat in combinatie met de jaarsalarissen van minimaal 3,5 miljoen euro per persoon zorgt ervoor dat de spelers zich nooit meer zorgen hoeven te maken over hun financiële toekomst.
Overigens zijn de bonussen bij Real Madrid ten opzichte van vorig jaar gelijk gebleven. Ook toen kregen de spelers 575.000 euro bij het eventueel winnen van de Champions League, 360.000 euro voor de landstitel en 200.000 euro voor de nationale beker.
voor 10% + kost en inwoning wil ik daar best de bank warmhoudenquote:
1,1 miljard per persoon?quote:
Ik niet ik ben de hele avond bij vriendenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders Oudejaarshow! ik ga luisteren denk ik
+1quote:
Op het dak van Ahold was toen ik wegging en ging kijken hoeveel ellende er te zien was op de weg , een cm of 35 gevallen, het sneeuwde toen nog.quote:
die heb ik nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik niet ik ben de hele avond bij vrienden
ja echtquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor 10% + kost en inwoning wil ik daar best de bank warmhouden
egwel! en ondertussen komen de lekkere wijven allemaal af op 3rdRockinho!quote:
Voor 1% ook welquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voor 10% + kost en inwoning wil ik daar best de bank warmhouden
Nee man, ze komen allemaal naar Dagoduckinho!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
egwel! en ondertussen komen de lekkere wijven allemaal of op 3rdRockinho!
Camera is al weer vijf jaar oud ofzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sony DSC-V1. btw; de klok van camera loopt een uur voor
.
quote:
Weer hoop YT momentjes , hoop dat we dit jaar weer een hoop kunnen lachen, mede mogelijk gemaakt door Ekdom (c)quote:
en hopelijk gaat giel niet denken dat ie alles is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Weer hoop YT momentjes , hoop dat we dit jaar weer een hoop kunnen lachen, mede mogelijk gemaakt door Ekdom (c)
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:47 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
Zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |