Om maandag uberhaupt kans te maken op 4 graden zul je echt het uiterste strand op moeten lopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef Drassss het volgende:
[..]
Aan de kust gaat het gewoon 4 graden worden overdag volgens vele bronnen
Accuweather zegt dat er vanuit het westen een dooiaanval ingezet wordt, maar die wordt meteen gepareerd door een nieuwe koufront vanuit Scandinavië. Dus dat gaat ook weer een hoop neerslag en kou opleveren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Van dikke dooi komt echt niks van in hoor, en als er dooi komt is die maar tijdelijk want daarna gaat de temp gewoon weer naar benedentadaaaa
P.S: Top OP!
Mhaw met deze hoeveelheden? Vind ik doodnormaal. Dat zal in ieder land zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beetje triest dat heel het land meteen weer plat ligt.
Oh, dan krijgen we zeker weer zo'n warm-koud overgangszone met actieve buien...?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Accuweather zegt dat er vanuit het westen een dooiaanval ingezet wordt, maar die wordt meteen gepareerd door een nieuwe koufront vanuit Scandinavië. Dus dat gaat ook weer een hoop neerslag en kou opleveren.
Als dat uit komtquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Accuweather zegt dat er vanuit het westen een dooiaanval ingezet wordt, maar die wordt meteen gepareerd door een nieuwe koufront vanuit Scandinavië. Dus dat gaat ook weer een hoop neerslag en kou opleveren.
Dan hebben we verschillende opties.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, dan krijgen we zeker weer zo'n warm-koud overgangszone met actieve buien...?
Ik weet niet vanwaar jij komt, maar in Rotterdam zelf valt het wel mee, de meeste doorgaande wegen en grotere wegen zijn wel goed toegankelijk. Snelwegen ander verhaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef lezzer het volgende:
Zus (Rotterdam area) belde net dat ik morgen maar beter niet daar heen kon komen wegens "het is hier een grote puinzooi en er lijkt nog meer sneeuw aan te komen".
FF quoten hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:28 schreef mazaru het volgende:
Als we nu geen witte kerst krijgen, dan eet ik mijn kerstmuts op.
Ik heb er alle vertrouwen in dat er geen kerstmuts op mijn bord ligt volgende weekquote:
Weet je het zeker? En zo eentje dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat er geen kerstmuts op mijn bord ligt volgende week
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je het zeker? En zo eentje dan?
[ afbeelding ]
Area hè, niet R'dam zelfquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ik weet niet vanwaar jij komt, maar in Rotterdam zelf valt het wel mee, de meeste doorgaande wegen en grotere wegen zijn wel goed toegankelijk. Snelwegen ander verhaal natuurlijk.
Die buien lossen op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef Drifter__ het volgende:
Nog meer buien voor het westen straks ? Of blijven die op zee hangen?
Haha, lekker voor jequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:45 schreef AchJa het volgende:
Ter illustratie... Drachten 17-12-2009
[ afbeelding ]
Drachten 17-12-2010
[ afbeelding ]
Dan heb je nog steeds meer dan ik hier in het westen. Volgens mij is die 20 cm vrij plaatselijk, hier iig niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef horned_reaper het volgende:
Hier is gisteren wel een centimeter of 8 gevallen.... maar vandaag geen vlokje
Haha, mooie vergelijkingquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:45 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
Drachten 17-12-2010
[ afbeelding ]
Lekker!quote:
Hmmm, optie 4 maar dan geen puinzooi, gewoon 15cm extra sneeuw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dan hebben we verschillende opties.
* Dooi komt erin, eerst sneeuw daarna tijdelijk over naar regen vervolgens blijft het droog..
* Dooi komt erin, eerst sneeuw daarna tijdelijk over naar regen daarna weer om naar sneeuw.
* Dooi reikt het noorden niet, de kou wint verder terrein en het gevecht zal in het midden van het land plaats vinden met 1 en al chaos.
* Dooi reikt het noorden net niet en het noorden zal 1 groot puinzooi worden.
* Dooi reikt het land niet en we blijven gewoon in de kou met sneeuw
In Ypenburg/Rijswijk haalden we de 10-15 cm makkelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:47 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds meer dan ik hier in het westen. Volgens mij is die 20 cm vrij plaatselijk, hier iig niet.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:51 schreef kepler het volgende:
[..]
In Ypenburg/Rijswijk haalden we de 10-15 cm makkelijk
Volgens buienradar zou het nu ook moeten sneeuwen, maar ik zie niks
Vanochtend net op tijd op werk, en het heeft tot 12u hard gesneeuwdquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:54 schreef Schuifpui het volgende:
[..]
![]()
Ik had vandaag vanuit de faculteit precies uit zicht op de buienlijn die voorbij trok, was maar een paar km verder op.
Vorig jaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:45 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
Drachten 17-12-2010
[ afbeelding ]
Hopen dat die hele strook naar Gronigen gesleurd wordtquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef kahaarin het volgende:
Lol, er is een eenzaam buitje onderweg naar Groningen: http://www.buienradar.nl/
Gebeurt al toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hopen dat die hele strook naar Gronigen gesleurd wordt
Lol, dat buitje...?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:42 schreef kloas_wokkel het volgende:
Het sneeuwt hier nu wat (westerkwartier)
Hier valt nog niets... Zou toch moeten...?quote:
Knallen of vallen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:00 schreef junkiexp het volgende:
Hier hele lichte sneeuw, en straks 1 1/2 uur knallen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:23 schreef Flappekz het volgende:
En even een update van Flap zn vriendin:
Het sneeuwt nu wel
Nee, onder luiheid ... ze post zelf onder GotCquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lekker! Trouwens, valt dit nu onder identity theft..?
Bij het Westeinder ziekenhuis sneeuwt het iigquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:19 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Droog in dit deel van Den Haag...
Bij Leyenburger ziekenhuis nu dus ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:27 schreef kepler het volgende:
[..]
Bij het Westeinder ziekenhuis sneeuwt het iig
Haha, of ze hield rekening met je door je niet uit te loggen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:25 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, onder luiheid ... ze post zelf onder GotC
Da's het ergste....ze is op haar eigen laptop gewoon ingeloggedquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, of ze hield rekening met je door je niet uit te loggen.
Ja laten we hier vooral allemaal hopen op zoveel mogelijk sneeuwquote:Verkeerssituatie 17-12-2010 21:13
Meldingen: 24
Totale lengte: 206 km
Dan hopen we op sneeuw. En jij?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef byah het volgende:
[..]
Ja laten we hier vooral allemaal hopen op zoveel mogelijk sneeuw
Wat doen jullie in het dagelijks leven?
Werken bij een baan die goed aan te rijden is, ook in sneeuw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef byah het volgende:
[..]
Desalnietemin vond ik het een leuke update.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's het ergste....ze is op haar eigen laptop gewoon ingelogged
Ik doe alleen maar aan leuke updatesquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Desalnietemin vond ik het een leuke update.
Werk wat bereikbaar is op de fietsquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef byah het volgende:
[..]
De volgende update dan sneeuw in Groningen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik doe alleen maar aan leuke updates
Huh? Da's snel gegaan idd, momentje, ff buiten gluren, brb.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:48 schreef junkiexp het volgende:
Net was het plein nog zonder sneeuw :
http://www.vismarkt-groningen.nl/
Op de noordzee ligt een actiever gebied dat richting Middelburg/Vlissingen gaat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:06 schreef junkiexp het volgende:
Motsneeuw is lichte sneeuw geworden hier, maar het gaat echt te langzaam.
Niet echt een actief gebied.
Ik kan prima vanuit huis werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:35 schreef byah het volgende:
Hier in Soest/Amersfoort was het lastig in te schatten op mijn werk (8-6, kerstborrel, nu pas thuis in Soest) omdat rond het stationsgebied alle sneeuw platgetrapt of door zout gesmolten was. Maar toen ik bij thuiskomst de buurman zijn maagdelijke pad van sneeuw ontdeed, zag ik toch zeker een laag van acht of tien centimeter liggen. Dat zou een stuk of vier, vijf van gisteren kunnen zijn - die rare natte plaksneeuw die ook verticaal overal op bleef plakken vandaag, vermengd met een ijzige onderlaag van bevroren regen en daarmee geabsorbeerde sneeuw - plus dus nog eens vier, vijf vandaag. Het sneeuwde op het station op een gegeven moment voor een minuut of tien zo onnoemlijk hard dat we de overkant van het stationsgebouw, op hooguit honderd meter, niet meer konden ontwaren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:22 schreef junkiexp het volgende:
Die 10 centimeter gaan we vanavond niet redden hoor, hooguit 1
Mooi gesproken! Volledig mee eensquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:38 schreef superworm het volgende:
[..]
..
Als het toch wintert, doe mij dat dan maar. Ik wil sneeuw. Meters. En pijn. Machteloosheid. Een postmoderne mens die even tot halt geroepen wordt. Fuck de economische schade. Ik wil zo'n barre Elfstedentocht dat die van '63 per direct als mietjesrondje bestempeld wordt.
Thnx, dat kwam hierdoor:quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nieuwe avatar?
Ziet er grappig uit.
Toen heb ik op kerst+suikerwerk gegoogled, vond een echte kerstmuts zo sneu, toen maar besloten om er mijn kerst-UI van te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:28 schreef mazaru het volgende:
Als we nu geen witte kerst krijgen, dan eet ik mijn kerstmuts op.
Haha grappig.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Thnx, dat kwam hierdoor:
[..]
Toen heb ik op kerst+suikerwerk gegoogled, vond een echte kerstmuts zo sneu, toen maar besloten om er mijn kerst-UI van te maken.
Ik heb het meer andersom, ik woon midden in het centrum en we hebben hier stadsverwaming.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:38 schreef superworm het volgende:
[..]
Hier in Soest/Amersfoort was het lastig in te schatten op mijn werk (8-6, kerstborrel, nu pas thuis in Soest) omdat rond het stationsgebied alle sneeuw platgetrapt of door zout gesmolten was. Maar toen ik bij thuiskomst de buurman zijn maagdelijke pad van sneeuw ontdeed, zag ik toch zeker een laag van acht of tien centimeter liggen. Dat zou een stuk of vier, vijf van gisteren kunnen zijn - die rare natte plaksneeuw die ook verticaal overal op bleef plakken vandaag, vermengd met een ijzige onderlaag van bevroren regen en daarmee geabsorbeerde sneeuw - plus dus nog eens vier, vijf vandaag. Het sneeuwde op het station op een gegeven moment voor een minuut of tien zo onnoemlijk hard dat we de overkant van het stationsgebouw, op hooguit honderd meter, niet meer konden ontwaren.
Als het toch wintert, doe mij dat dan maar. Ik wil sneeuw. Meters. En pijn. Machteloosheid. Een postmoderne mens die even tot halt geroepen wordt. Fuck de economische schade. Ik wil zo'n barre Elfstedentocht dat die van '63 per direct als mietjesrondje bestempeld wordt.
Jups, het is aan het afzakken, wie weet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Haha grappig.![]()
Ik lijk zo toch echt sneeuw te krijgen.
Is er veel bijgekomen vanavond ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:12 schreef kepler het volgende:
Het sneeuwt gewoon nog steeds, supermooi
Lol, lijkt ook net een speerpunt die gericht wordt op Zeeland: http://www.buienradar.nl/quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:33 schreef Fredo55 het volgende:
Ik lees waarnemingen op weerwoord over zware sneeuwval in Middelburg.
Uurtje of zeven ging er een sneeuwschuiver over het fietspad, daar ligt nu een cm ofzo. Niet superveel dusquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:21 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Is er veel bijgekomen vanavond ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |