Donald Duckquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
In een zeemansdorpje woonde eens een meisje, Barbara genaamd.
Barbara maakte de allerlekkerste rabarberpudding in de
verre wijde omtrek, en iedereen was zo gek op de rabarberpudding van Barbara dat iedereen haar Rabarberbarbara noemde.
Omdat Rabarberbarbara op een gegeven moment zo bekend was geworden met haar rabarberpudding, besloot ze om
haar eigen bar te openen.
Natuurlijk werd de bar de Rabarberbarbarabar genoemd.
Rabarberbarbara had in haar Rabarberbarbarabar
nogal wat vaste klanten, maar veruit de meest bekende klanten waren wel 3 barbaren die regelmatig van Rabarberbarbara’s rabarberpudding genoten in de Rabarberbarbarabar.
En omdat deze barbaren zo vaak in de Rabarberbarbarabar
kwamen om rabarberbarbara’s rabarberpudding te eten
kregen zij op een gegeven moment de bijnaam
”Rabarberbarbarabarbarbaren”.
De Rabarberbarbarabarbarbaren hadden natuurlijk ook
lange stoere baarden en deze werden natuurlijk de
Rabarberbarbarabarbarbarenbaarden genoemd.
Als de rabarberbarbarabarbarbaren hun
Rabarberbarbarabarbarbarenbaarden wilden verzorgen,
Dan gingen zij altijd naar de barbier:
De Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier.
De rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbier besloot
om samen met de rabarberbarbarabarbarbaren een
barbecue te organiseren:
Een rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbecue.
penisnijdquote:
Nee zeker niet tof, was wel blij dat de chef vandaag zich iets verrekent had en ik nu precies om half 6 klaar was en niet zo als normaal rond 10 over half,quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, het was niet echt tof op je werk he deze week?Maar nu heb je weekend
Ga je nog wat leuks doen?
quote:
Sjeees, ben je een puber of zo. Een penis of vagina ziet er bijna altijd wel hetzelfde uit hoor. De mensen met viezigheden durven toch nietquote:
Hij zit dan in Londen met de busquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
En hoezo moet je vader werken dan?
quote:
Dat heeft hij niet, hij heeft namelijk al een piemeltjequote:
De week is voorbij, niet meer aan denkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee zeker niet tof, was wel blij dat de chef vandaag zich iets verrekent had en ik nu precies om half 6 klaar was en niet zo als normaal rond 10 over half,heb deze 44 uur gewerkt
. Uitslapen en morgen avond naar New Kids Turbo
hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat heeft hij niet, hij heeft namelijk al een piemeltje
Ik werk in de preiquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik heb geen idee wat voor soort werk jij doet
Hey Fhaquote:
Kan ie stu meenemen als het fout blijft gaan met vliegenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij zit dan in Londen met de bus.
Pourquoi?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef Stuart het volgende:
Ik ga toch alleen maar bloot ergens zitten als ik een superstrak sipack hebt en lijntjes bij me benen zoals een pop
Maar voor de rest week ik nog niet wat ik ga doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De week is voorbij, niet meer aan denkenEn leuk naar de bios morgen
Nee joh, niet aan beginnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef Stuart het volgende:
Ik ga toch alleen maar bloot ergens zitten als ik een superstrak sipack hebt en lijntjes bij me benen zoals een pop
Foto's en hij is geen meisjequote:
warum?quote:
hij kan er altijd afgevallen zijnquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee joh, niet aan beginnen![]()
[..]
Foto's en hij is geen meisje
Nou, het moet er toch een beetje leuk uitzien. En ik heb al een paar jaar geen sixpack meer dus moet ik terug naar de sportschoolquote:
Maar dan is Stu er niet meer voor Kerstquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ie stu meenemen als het fout blijft gaan met vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |