Gelukkig maar, vond deze week al klote genoeg zoquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik houd wel van je hoor trevvieDus sorry, ik zal het vanavond niet meer doen
Dat is wel netjes maar anders soort werk als wat ik doequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik werk 4 dagen per week van 7 tot 7
quote:
Die jeugd van tegenwoordigquote:
Ja, het was makkelijk te lopen, behalve daar waar mensen hun stoep hadden geveegd... daar waren sneeuwresten gaan opvriezenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, dit zijn verhalen die ik liever niet hoor
Maar goed, je bent weer thuis
Ja, het was niet echt tof op je werk he deze week?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig maar, vond deze week al klote genoeg zo
[..]
Dat is wel netjes maar anders soort werk als wat ik doe
Ik hou niet van heel warmquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De houten sauna's kunnen dat zijn ja... Die heb je op verschillende temperaturenMaar een turks stoombad is echt goddelijk
een overleden politicus, wat zou mij dat wat boeien?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Die jeugd van tegenwoordigBarbaren
Erg he, waar halen ze het lef vandaanquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
heerlijk man!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een sauna geweest![]()
![]()
Ja, beroerd is datquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het was makkelijk te lopen, behalve daar waar mensen hun stoep hadden geveegd... daar waren sneeuwresten gaan opvriezen.
Dat zal best. Ik heb geen idee wat voor soort werk jij doetquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel netjes maar anders soort werk als wat ik doe
Gewoon een keer doen johquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou niet van heel warm
Maar misschien heb ik het wel mis en weet ik niet wat ik mis
Ja, en ik heb kerstcadeaus voor zondagquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, beroerd is datMaar je leeft nog
![]()
Nee. Als ik in japan ben heb ik wel betere dingen te doen dan de FPquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Vaker hier kijken:
http://frontpage.fok.nl
Oja, dat is leuk. Ice-aramaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, het was makkelijk te lopen, behalve daar waar mensen hun stoep hadden geveegd... daar waren sneeuwresten gaan opvriezen.
Hij zit in de groentebusinessquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik heb geen idee wat voor soort werk jij doet
Er zijn verschillende saunas. Van 90 en naar benedenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou niet van heel warm
Maar misschien heb ik het wel mis en weet ik niet wat ik mis
Dat is wel waar jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen johVind je het niets dan vind je het niets, maar dan heb je het in elk geval eens getest
Alleen als je met je kont op de verwarming gaat zitten!quote:
90 GRADEN?!?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn verschillende saunas. Van 90 en naar beneden
Maar met een echt haardvuurtje is echt wel het lekkerst. Lekker die geur van hout
In een zeemansdorpje woonde eens een meisje, Barbara genaamd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Hmmmmz, ik word al gek bij het idee van zo heetquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn verschillende saunas. Van 90 en naar beneden
Maar met een echt haardvuurtje is echt wel het lekkerst. Lekker die geur van hout
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en ik heb kerstcadeaus voor zondag.
Dan vier ik het alvast met mijn ouders, omdat mijn vader met Kerst moet werken.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen als je met je kont op de verwarming gaat zitten!
Lekker manquote:
geen rookquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmmz, ik word al gek bij het idee van zo heet
En vuur en rook en warm en hoesten en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |