Sorryquote:
Laterquote:
Heey, ik werk vaak dagen van 12 uur per dagquote:
Dan moeten we maar een keer naar KG. Dan hebben we een pronobad én een saunaquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahSAUNA
Ik was meteen gegaan
![]()
Hans Dijkstal, politicus?quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis. In anderhalf uur tijd is er aardig wat sneeuw bijgevallen. Toen ik naar het dorp liep, zag ik op sommige stukken straat door de sneeuw komen, op de terugweg was het weer een egaal wit dek van een paar centimeter.
Ik ben nog nooit naar een sauna geweestquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WoahSAUNA
Ik was meteen gegaan
![]()
Dat blijktquote:
Kom je wel over de 40 uur per week?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heey, ik werk vaak dagen van 12 uur per dag
Moejje eens doen, is ontspannendquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit naar een sauna geweest![]()
![]()
Hmmmz, dit zijn verhalen die ik liever niet hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis. In anderhalf uur tijd is er aardig wat sneeuw bijgevallen. Toen ik naar het dorp liep, zag ik op sommige stukken straat door de sneeuw komen, op de terugweg was het weer een egaal wit dek van een paar centimeter.
Nee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hans Dijkstal, politicus?Ken je die echt niet?
Iquote:
Maar ik houd wel van je hoor trevviequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt
[..]
Kom je wel over de 40 uur per week?
en dat is maar gemiddeld maar 3.5 uur per keer meer als ik
Ik werk 4 dagen per week van 7 tot 7quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijkt
[..]
Kom je wel over de 40 uur per week?
en dat is maar gemiddeld maar 3.5 uur per keer meer als ik
Hey DMquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:13 schreef DaMart het volgende:
Google dan maarquote:
Het lijkt me zo warm/benauwdquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje eens doen, is ontspannend![]()
Nee, sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |