Ik zou eerder naar de supermarkt gaan, daar kun je ze kopen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het moet er toch een beetje leuk uitzien. En ik heb al een paar jaar geen sixpack meer dus moet ik terug naar de sportschool
Sorry, dat is niet aannemelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij kan er altijd afgevallen zijn
Ik heb liever een 5 liter vat dan 6 blikjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het moet er toch een beetje leuk uitzien. En ik heb al een paar jaar geen sixpack meer dus moet ik terug naar de sportschool
alsof anderen dat wat boeitquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet wel heel gek lopen dan. Dat is namelijk nog 8 dagenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan is Stu er niet meer voor Kerst.
Het lijkt me ook niet geheel waarschijnlijk, maarja, you'll never knowquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, dat is niet aannemelijkEn Freud had penisnijd toch echt alleen voor meisjes bedoeld, hij heeft een Oedipuscomplex
Misschien niet maar mij welquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
alsof anderen dat wat boeit
Ik houd niet van mannen met six packsquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou eerder naar de supermarkt gaan, daar kun je ze kopen.
achja, onzekerheid is niet mijn dingquote:
Ga je dat nou elke keer zeggen?quote:
Dus je laat je strongbow nu staanquote:
neen, maar ik dacht dat je alweer gingquote:
Oooh. Nou ja, ikzelf vind het best jammer eigenlijk. Ben nu iets van 74kg en ben maar 1.75 en toen ik een sixpack had woog ik maar iets van 65kgquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd niet van mannen met six packsDus je moet het zelf weten, maar ik gok dat de gemiddelde vrouw het onbelangrijk vind
(ken namelijk heel veel vrouwen die dat niet relevant vinden
)
Ga je dat nou elke keer denken?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neen, maar ik dacht dat je alweer ging
Nee, die laat ik niet staan. Dan moet ik dus harder trainen in de gym. Tot voor kort ging ik 3x per week maar sinds augustus dit jaar ben ik niet meer geweest helaasquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus je laat je strongbow nu staan
Enjoy life.
74 kilo, man dat haal ik niet eens als ik mijn been amputeerquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh. Nou ja, ikzelf vind het best jammer eigenlijk. Ben nu iets van 74kg en ben maar 1.75 en toen ik een sixpack had woog ik maar iets van 65kg
Waarom?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou eerder naar de supermarkt gaan, daar kun je ze kopen.
Misschien ben jij wel groter dan ikquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
74 kilo, man dat haal ik niet eens als ik mijn been amputeer
quote:
Ik heb er sowieso niets aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom?
aan een 5 liter vat heb je toch meer?
Doe maar niet, krijg je hoofdpijn vanquote:
Ik denk dat ik er dan wel ben maar wil het nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat er bier in moet zitten
Ik wil ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:29 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer een zooitje games uitgedeeld. Hopelijk gaat later alles via reviewcodes, scheelt post dat kwijtraakt
Hoi Fhaaaaaaaaquote:
Jij weegt 40kgquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik 40 en heb een niet hele strakke, maar hij is wel aanwezig
Volgens mij zeker 1,85quote:
Waarom moet iedereen altijd groter zijn dan ikquote:
Haaayquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi FhaaaaaaaaHoe is het meis? Al minder beroerd?
1.65quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij weegt 40kg
Hoe klein ben je dan? 1.45 ofzo
Het is voor je dat ST er niet isquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen altijd groter zijn dan ik
Ikkuh niet heurrquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mag ik in jouw plaats?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef Pheno het volgende:
Jeah, Nintendo event volgend jaar
Alleen kan ik niet.
Maar goed, heb de 3DS toch al tig keer gezien
Sorryquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan weeg je wel heel weinig. Moet ik wat snoepjes opsturenquote:
Sorry. Geen idee.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Buuuuhhh.... Moet ik je halen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Haaaynee niet echt. en Henry doet weer Henry dus het gaat werkelijk weer fantastisch.
Jij nog last van je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |