als je zou willenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan weeg je wel heel weinig. Moet ik wat snoepjes opsturen
Ik denk eerder nog een paar jaar ouder wordenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan weeg je wel heel weinig. Moet ik wat snoepjes opsturen
Ja, Nederlanders zijn gewoon reuzenquote:
Ben je al crewmember?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik in jouw plaats?![]()
[..]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Buuuuhhh.... Moet ik je halen?
Ja, een beetjeMaar voel me wel beter
Zelfs mijn FOK!piemel!quote:
-O_quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef PeZu het volgende:
40 kg en 1 meter 70 woon je in auswitsch ofzo
Maar maar, jij bent toch ook een Nederlander?quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, Nederlanders zijn gewoon reuzen
Neequote:
hoeveel kmquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef Panda72 het volgende:
Zo thuis en ik heb er maar 2 uur over gedaan valt nog mee ik had gedacht dat het langer zou duren.
Hey Beertjequote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef Panda72 het volgende:
Zo thuis en ik heb er maar 2 uur over gedaan valt nog mee ik had gedacht dat het langer zou duren.
Pics or it didn't happenquote:
Fijn dat je heel thuis bentquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef Panda72 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik wissel mijn paspoort wel in voor een Britse. Kan als je hier meer dan 5 jaar werktquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar maar, jij bent toch ook een Nederlander?
Die Britten zijn ook altijd zo klein, behalve John Cleese!quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wissel mijn paspoort wel in voor een Britse. Kan als je hier meer dan 5 jaar werkt
wutquote:
quote:
Hij gaat al nooit naar school, dus zijn hersenen wegen een stuk minder!quote:
David Cameron is ook groot. Ik denk ook minstens 1,85quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die Britten zijn ook altijd zo klein, behalve John Cleese!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |