Maar dan nogquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:39 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vandaar dat ik eens een team kies dat ik niet vaak heb.
Ik snap vooral dat je schrik hebt van Interquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dan nog
Wéér tegen Juve, Inter, AC, etc
Griekenland?quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap vooral dat je schrik hebt van Inter.
Maar anders moeten we gewoon een compleet nieuw land doen, op m'n S1 ga ik de hele wereld rond.
Ik kies wel gerichtquote:Ich bin Dabei! Met ongeveer 36 spelers in de selectie!Verkoop bij opbod! AS ROMA
Geen idee hoe je van mijn supergeheime missie wist, maar je hebt het wel bij het juiste eind, Fàbregas speelt voorlopig in Italië.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef nzw het volgende:
Fabregas komt toch ook maar in Italië voetballen.
Dat is best triest eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 14:35 schreef leroytje het volgende:
Jonge, jonge, jonge, nu al een trainingskamp tegen gekregen van Fiorentina
wtfquote:Op woensdag 5 januari 2011 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm de database is wel verouderd zie ik... Akram, Stam, Javadov etc. zijn alweer een tijdje weg bij Twente, en van de opstelling hebben ze daar ook geen kaas gegeten
Janko in de verdediging en Tiendalli in de spits met Wisgerhof
gast, leer Nederlands typen...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:54 schreef rodi10 het volgende:
ik weet nie meer wie ik wwas maar ik heb een veel leukere versie gevonden
heet heet echt nl.soccermanager.com vet man veel realistischer en de echt spelers die er nu zitten heb je als eerst en je kan meerdere clubs tegelijk managen ik zou zegge
doe dit en nie doe onrealistische online soccermanager maar zelf doe ik het nie meer
ik doe soldier front maar als je online soccermanager leuk vind zou ik het wel doen want dat is nog veel leuker![]()
![]()
veeel succes
zeker jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef Sqoudson het volgende:
Ik ga overigens best goed met mijn Catania
Fiorentina staat volgens mij nummer 1?quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zeker ja![]()
Ik ben ook eindelijk weer eens op de goede weg met Lazio. Hopen dat ik deze lijn door kan trekken.
Welke pussy is er trouwens gestopt bij Fiorentina
Doe eens goed lezenquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:48 schreef nzw het volgende:
[..]
Fiorentina staat volgens mij nummer 1?
Volgens mij zijn er dan nu 2 Fok!leagesquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:54 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Doe eens goed lezen
Fiorentina staat 9e en had gisteren nog een manager
Dat idee kreeg ik al toen je zei dat je Fabregas naar Italië ging halen toen ik 'm net gescout had.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:31 schreef nzw het volgende:
Volgens
[..]
Volgens mij zijn er dan nu 2 Fok!leages
Jaquote:
Inloggen --> overzichten --> competities --> landenlijstquote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef Ill-Skillz het volgende:Weten jullie trouwens toevallig of er niet ergens een overzichtje is met alle teams, competities en doelstellingen?
Je kan nog makkelijk achtste worden.quote:Op maandag 24 januari 2011 10:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, met hangen en wurgen word ik 10e met Udinese
Kan, maar dat verwacht ik nietquote:Op maandag 24 januari 2011 18:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kan nog makkelijk achtste worden.
wat wil je weten? je moet je tactiek afstemmen op je team in ieder geval. jonge spelers trainen. verder verschilt het per team wat je het beste kan doenquote:Op maandag 24 januari 2011 19:04 schreef Pixell het volgende:
Hallo OSMers!
Ik vroeg me af of ik hier ook om hulp kon vragen m.b.t. OSM?
(ben een beginnend OSMer)
En het gaat niet echt lekker met mijn team: west ham united, misschien hebben jullie wat tips!
Zeven punten hoorquote:Op maandag 24 januari 2011 08:12 schreef leroytje het volgende:
Het gat naar Milan is al naar 4 punten verkleind.
ziet er op zich prima uit, alleen zou ik met aanvallende backs werken. Dus die Ilunga en Da Costa als backs en Upson en Lescott centraal. Of Lescott ipv Da Costa en dan Ben Haim centraal. Tomkins zou ik dan trainen!quote:Op maandag 24 januari 2011 23:40 schreef Pixell het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn team, tactiek is:
4-4-2 A (blijf achterin, zoek de aanval, alleen aanvallen)
Hard
Schiet van afstand
Aanvallend
Hoog tempo
85%
Zonaal
geen bsv
Heb dit recent vandaag nog gewijzigd + trainingskamp om te winnen van manchester city die gedeeld bovenaan staan.
Ik heb het vannacht zonder opkomende backs geprobeerd en 4-0 gewonnen van de nummer 2 Manchester City! Nu een dag geen wedstrijd (beker) en waarschijnlijk dat ik nog ff mijn tactiek volhoudt, never change a winning teamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ziet er op zich prima uit, alleen zou ik met aanvallende backs werken. Dus die Ilunga en Da Costa als backs en Upson en Lescott centraal. Of Lescott ipv Da Costa en dan Ben Haim centraal. Tomkins zou ik dan trainen!
als het voor jou zo werkt is dat zeker prima ja! Zei alleen maar wat ik zou doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb het vannacht zonder opkomende backs geprobeerd en 4-0 gewonnen van de nummer 2 Manchester City! Nu een dag geen wedstrijd (beker) en waarschijnlijk dat ik nog ff mijn tactiek volhoudt, never change a winning team
Ik heb toch nog gekeken naar de opstelling en nu ook een verdediger met 60 aanval gekocht ergens uit braziliequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:41 schreef FedExpress het volgende:
[..]
als het voor jou zo werkt is dat zeker prima ja! Zei alleen maar wat ik zou doenOok geen garantie voor succes hoor. Vaak is mijn eerste seizoenshelft niet al te best, tweede dan ineens wel.
Donderdag begint de nieuwe competitie. Ik hoop naar Griekenland!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:15 schreef Pixell het volgende:
Ik sta 3e met mijn subje Deportivo La Coruña, moet 7e worden, maar heb 4 lastige wedstrijden op komst, real madrid(2) villareal(1) santander en gijon, die laatste 2 staan volgens mij 4 en 5 ofzo.
Met west ham nu op de 10e plek en dat gaat best redelijk!
Als jullie met Fok een nieuwe comp ingaan en er plek over is zal ik eens kijken of ik premium kaartje koop voor nog een subaccountje
Ojaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:37 schreef Rauzer het volgende:
Ja, het idee kwam van jou, zie pagina 1
Ik had het ook totaal niet verwachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:07 schreef leroytje het volgende:
Wat de .........
Dit is niet leuk meer.
Iraklis is al bezet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:02 schreef Pixell het volgende:
Donderdag? Dan update ik wel ff naar premium. (zal wel iets van `PixellS2 worden)
Ben redelijk nieuw en dus nog nooit in griekenland geweest.
Maar als ik het zo zie dan Aris Thessaloniki of Iraklis.
Iraklis misschien iets makkelijker?
Edit:
En hoe kan ik jullie dan vinden morgen? Weet niet welke server of dat ik moet zoeken.
Ja.quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:46 schreef Pixell het volgende:
Is het mogelijk om op een subaccount ook een seizoenskaart toe te voegen?
Dan kan ik tenminste een beetje gebruik maken van de "extra" opties
Nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef leroytje het volgende:
Kom, we donderen de complete transferlijst vol met de allerbeste spelers uit alle competities die te scouten zijn.
Waarom?
Omdat het kan.
Wutquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lol, ik kreeg een transferverzoek:
Week Commentaar Aanbod
35 pat+pet: "pls geef me die ik heb van je gewonnen" ¤ 24.143.000
Mja, en ik speel niet eens zo heel vreemd, gewoon 4-3-3 over de vleugelsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:23 schreef Ill-Skillz het volgende:
FC Den Bosch speelt dus vaak op de 0, 4 doelpuntjes tegen maar! Netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu 11,6M tot mijn beschikking.
Oh ja, ben ook seizoenskaarthouder.
quote:Op zondag 27 februari 2011 22:01 schreef Keut het volgende:
Ik ben nu TSG 1899 Hoffenheim. Iemand tips?Oja, en als ik met deze klaar ben wil ik wel bij jullie in de competitie meespelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb nu 11,6M tot mijn beschikking.
Oh ja, ben ook seizoenskaarthouder.
Of is er geen fok! league meer?![]()
Hoeveelste sta je? 1 verloren 1 gelijk. Niet slecht toch?
Waarvoor zou je tips nodig hebben
Ben best trots op mijn Utrecht![]()
Week 16, sta 2e, 5 punten achter op AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Week 20 en 7,1Mln te besteden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck today, it's tomorrow.
quote:Op zondag 6 maart 2011 20:08 schreef Olep het volgende:
Gaat wel lekker.Ik ben derde geëindigd met Spakenburg en heb de beker gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Netjes! Ik ben uit de beker, dus dat gaat mij niet lukken.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben derde geëindigd met Spakenburg en heb de beker gewonnen
Das altijd balen. Welke team had je en tegen wie moest je?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verlies ik de bekerfinale met penalties
Lulquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:40 schreef Rauzer het volgende:
De eerste twee wedstrijden had ik ook al van je gewonnen dus niet meer dan logisch dat ik deze ook won.
Doe je goedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:20 schreef Ill-Skillz het volgende:
Yes. De dubbel gepakt dit seizoen met Feyenoord. 5400 managerpunten.
Check de topscorerslijst:
Topscorers
Speler Team Goals
1. Castaignos Feyenoord 50 (+1)
2. Biseswar Feyenoord 34
3. Negredo Feyenoord 25 (+1)
4. El Hamdaoui Ajax 23
5. Junker Roda JC 20Castaignos 50 doelpunten haha, terwijl zijn stat 74 aanval is.
Het is altijd heel vervelend om 1e te worden hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Maar weer 1e? is toch goed?
Zitten jullie allemaal met elkaar in een league of zo?
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:40 schreef Keut het volgende:
UpdatejeHoe heb jij de formatie ingesteld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Week 20 en 7,1Mln te besteden.
Met de linies, blijf altijd achterin, neutraal enz.
Nope, nooit gehoordquote:Op maandag 28 maart 2011 20:43 schreef Ill-Skillz het volgende:
Zeggen mensen ook altijd tegen jullie dat jullie zielig/kinderachtig zijn omdat jullie OSM spelen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:34 schreef leroytje het volgende:
Eindelijk weer eens een fatsoenlijke uitslag:
Verslag van competitiewedstrijd Olympique Marseille - Valenciennes FC
Minuut Speler Score
21" Gignac 1 - 0
44" A. Ayew 2 - 0
48" A. Ayew 3 - 0
53" A. Ayew 4 - 0
57" Aboubakar 4 - 1
60" A. Ayew 5 - 1
62" Gignac (penalty) 6 - 1
63" Gignac (penalty) 7 - 1
64" Javi Martínez 8 - 1
83" Javi Martínez 9 - 1
86" Javi Martínez 10 - 1
Welke?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Maar stop er maar gelijk weer mee. vind het niet leuk
Heb twee seizoenen gespeeld, 2 keer kampioen, met NEC en Leverkusen.Ohja, 1 tacktiek.
Geheim.quote:
hangt vaak af van het aantal 'menselijke 'tegenstanders. als je die verslaat krijg je namelijk meer punten dan tegen een computerquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geheim.
Maar snapt iemand waarom ik met NEC evenveel punten krijg als Leverkusen? Vind het een beetje raar, met NEC maar 1 verloren
[ afbeelding ]
Niet doen alsof je zo goed bent, ik ben gewoon benieuwd. Ik word kampioen met Roda JC, sporting gijon etc. Aangezien we toch niet bij jou in de competitie zitten maakt dit niks uit?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geheim.
Maar snapt iemand waarom ik met NEC evenveel punten krijg als Leverkusen? Vind het een beetje raar, met NEC maar 1 verloren
[ afbeelding ]
Yupquote:
quote:Op woensdag 20 april 2011 06:51 schreef leroytje het volgende:
Niet te geloven!
Voor het eerst in mijn leven verlies ik van een tegenstander die 4-4-2 speelt.
Te triest voor woorden.
Uitslag: 2-2quote:Montpellier HSC verlaat Paris met 1 punt
oh shit, ik zie het nu pasquote:Op woensdag 20 april 2011 15:46 schreef leroytje het volgende:
Kun je ook vertellen wat er niet aan klopt dan?
You don't get the point.quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:06 schreef Rauzer het volgende:
nzw, n.zwaan, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik speel anders in dezelfde opstelling als jijquote:Op dinsdag 3 mei 2011 08:32 schreef OmniRocket het volgende:
0 kansen gecreëerd.. iets TE verdedigend
Wat zijn je opstelling en tactiek?quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:33 schreef DinkMonkey het volgende:
Mooie Scores Leroytje. Ik speel nu ook met een team en bij fifa 11 manager ging het makkelijker maar dat is anders. Maar ik loop alleen maar te verliezen,iemand wat tips?
Tja, er zijn 4 kampioensteams (iig 4 clubs die kampioen moeten worden) dus met jou zijn er 2 anderen die balenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:49 schreef leroytje het volgende:
Naja, de scores zijn leuk, maar ik wordt met een kampioensteam 3de. Das wel triest.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 10:42 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik heb al weer veloren. Ik ga maar even een nieuwe acc aanmaken want ik ga echt superslecht.
neem dan gewoon ontslagquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:42 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik heb al weer veloren. Ik ga maar even een nieuwe acc aanmaken want ik ga echt superslecht.
succesquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:17 schreef DinkMonkey het volgende:
Na heb ik ook gedaan. Ik ben nu lekker manager bij fc groningen en heb wel een goede tactiek.
Zonder voorkennis van server en land gaan zoekenquote:
Op zen minst. Je kunt ze al maar vast te pakken hebben hèquote:
Ja, totdat wij tegen elkaar moetenquote:Op maandag 9 mei 2011 23:09 schreef Daanus het volgende:
Lekker de eerste 7 wedstrijden gewonnen. Hopelijk kan ik deze reeks nog een tijdje doorzetten =)
beste tactiek die er is...quote:Op vrijdag 13 mei 2011 02:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe win je in vredesnaam van een 4-5-1 schiet van afstand?
Ja ik gebruik het ook altijd, maar door mij gebruiken nu al mijn vrienden het ook in dezelfde comp. Dus nu is mijn vraag hoe je zo'n team verslaat.quote:
Ik ook. Speel liever oldskool 433 over de flanken...quote:
Daar ben ik er volgens mij een van (AA Gent). Heb echt een slechte startquote:
Nopequote:
1 of 4 zijn ook moeilijk te behalen doelstellingenquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kreeg weer eens keihard op m'n kloten
Kan beter een clubje met doelstelling 7 of 9 pakken in het vervolg... 1 of 4 haal ik nooit in de Fok! League
Da's alsnog 4-5-1quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:41 schreef Daanus het volgende:
4-2-3-1, ik gebruik de van marwijk tactiek :p
welkom en succes!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 00:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Hey OSM'ers. Ik kom even melden dat ik in de FOK!League! Coach ben geworden van Sint Truiden. Kijken of ik het nog een beetje kan.
Neequote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:24 schreef leroytje het volgende:
Welkom, [Als je maar geen 4-5-1 of 4-2-3-1 speelt
ik speel ook veel liever 4-3-3 met een paar leuke vleugelspelers.quote:Op donderdag 19 mei 2011 20:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mja, en kerels met doelstelling 13 die antivoetbal (4-5-1 dinges) spelen worden met 2 vingers in de bips kampioen
Zulte Waregemquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Zijn er nog clubs vrij? Ik ben over 2 dagen klaar met de league waar ik zat, waar het niet ging, maar dat laat ik achterwege.
De clubs die nog vrij zijn staan sowieso ergens onderaan, dus veel eer valt er niet te behalen... speel een gedegen 433 ofzo, met aanval over de flanken, dan heb je nog watquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Iemand wat tips voor morgen? Ik kan het echt niet namelijk, heb mijn eerste seizoen echt verpest.
Iemand?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
waar is dat 4-5-1 zo succesvol dan? Dacht dat die OSM wel een keer redelijk gebalanceerd kon zijn.
Ik speelde 5-4-1 met NEC.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
D'r zijn lui die zelfs met Excelsior kampioen worden, 6-3-1 op de counter ofzo. Knap maar ook pussy
4-3-3 over de flankenquote:
Is dat een nieuwe versie ofzo?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:40 schreef napoleonfour het volgende:
Misschien kom ik echt me te oud nieuws maar iemand dit al geprobeerd: http://beta.onlinesoccermanager.nl ?
Lijkt erop. Werkt beter, dat wel. Alleen doet de competitie lijst het nog niet.quote:
Alles is hetzelfde?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Lijkt erop. Werkt beter, dat wel. Alleen doet de competitie lijst het nog niet.
Qua inhoud wel ja. Qua opmaak niet:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Dankje, al zal ik hem vast óf dik, óf met penalties verliezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck today, it's tomorrow.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:33 schreef Olep het volgende:
Nice! Volgens mij ben je TelstarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:33 schreef Olep het volgende:
wtf, hoe doe je dat? 4 tegendoelpunten maar. RespectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
Klopt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nice! Volgens mij ben je Telstar
Speel naar voren toe, blijkbaar werkt dat met telstar.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:44 schreef FedExpress het volgende:
[..]
wtf, hoe doe je dat? 4 tegendoelpunten maar. Respect
Het was ff puzzelen hoor, elke keer dat ik dacht dat ik het geraden had, zag ik dat team tussen de tegenstanders staanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef Olep het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Speel naar voren toe, blijkbaar werkt dat met telstar.
Hehe.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was ff puzzelen hoor, elke keer dat ik dacht dat ik het geraden had, zag ik dat team tussen de tegenstanders staan
Nog 2 speelronden: de bekerfinale en de laatste potquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Hoe gaat het met de OSM competitie dan? Misschien doe ik wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |