Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ga slapen ben ik bang. Welterusten alvast GFquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki en de OP doen![]()
en dat is nogal wat werk zie ik net
trusten kerelquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga slapen ben ik bang. Welterusten alvast GF![]()
dat heb ik altijdquote:
Haha ok dan .quote:
vrijwillig werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha ok dan .![]()
Vrijwillig of werken ?
psstt..quote:Op vrijdag 17 december 2010 02:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki en de OP doen![]()
en dat is nogal wat werk zie ik net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
hondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
honden
LL.. hebben jullie een hond???Alleen als ze likken als Lassie zeker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Alleen wat miezer toen ik wegging, ook wel motregen genaamd. Maar hier is er niets. Dat is dan ook het halve land verder!quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:44 schreef wel.o.k het volgende:
ik blijk toch wel heul ver van mijn werk te wonen![]()
gisteren ging met regen weg en kwam met sneeuw thuis en nu ging ik droog weg en kom in een halve sneeuwstorm aan
tja, en je hebt minder last van randstad mongolenquote:Op vrijdag 17 december 2010 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen wat miezer toen ik wegging, ook wel motregen genaamd. Maar hier is er niets. Dat is dan ook het halve land verder!
ik kom beide soorten tegen, het ene moment moet je uitwijken omdat een over voorzichtige bijna stil staat op het liefst de middelste baan (waarom zou rechts rijden) en het volgende moment tol je in de rondte omdat iemand met 160 voorbij ploegtquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:03 schreef Pheno het volgende:
Mja, heel veel mensen kunnen helaas niet rijden. Of doen overvoorzichtig, of denken dat ze door al die snufjes geheel veilig zijn en blazen maar door. De combi van twee personen op de weg maakt het pas echt spannend.
Hoiquote:
van sander en koenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moe![]()
Eerst maar eens even ontbijten en koffie zetten
jawelquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet van Sander en KoenGewoon te laat naar bed gegaan
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jawelje bent DE moe van Sander en Koen
wokquote:
Ook dat!quote:
Eens... dat is echt geen leuk programma...quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:17 schreef Pheno het volgende:
De Coen en Sander show
En alle andere radioprogramma's met hyper-niet-grappige-DJ's
word maar eerst rustig wakkerquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zullen we eerst even een bakkie doen?
en het groei nog steedsquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het is wel weer erg wit buiten nu. Die millimeter sneeuw die gisterenavond een deel van de straat bedekte is behoorlijk gegroeid.
Hier niets. En het zou me ook niet uitkomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:18 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Het is wel weer erg wit buiten nu. Die millimeter sneeuw die gisterenavond een deel van de straat bedekte is behoorlijk gegroeid.
Vetquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:21 schreef Toekito het volgende:
ze komen de erasmusbrug niet meer op hier! foto maken lukt niet door de sneeuw!
Succesquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier niets. En het zou me ook niet uitkomen
Ik mag straks weer de snelweg op en ik wil niet te laat zijn, maar ook niet achterlijk te vroeg. Met sneeuw wordt dat lastig
Dat is de erIJSmusbrug geworden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:21 schreef Toekito het volgende:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:21 schreef Toekito het volgende:
sympquote:
hoeft niet hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
WOK slaap lekker, ow en moet ik me scheren volgende week?
ik hoop dat ik dat vandaag weetquote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoop dat ik dat vandaag weet![]()
ik wacht al een week op bericht of ik volgende week moet werken of niet, maar het is vandaag pas vrijdag
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stel je voor dat ze zoiets op tijd laten weten
barquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:54 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. Al een uur bezig om de stad uit te komen... Zo maar eens bellen dat ik er iets later ben..
Wel voorzichtig doen hequote:Op vrijdag 17 december 2010 08:54 schreef Barretje80 het volgende:
Hmm.. Al een uur bezig om de stad uit te komen... Zo maar eens bellen dat ik er iets later ben..
Ik vertrek al naar de keukenquote:
Is die volgende week nog wel goed dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel voorzichtig doen he
[..]
Ik vertrek al naar de keuken![]()
Taart bakken
Heb 1 foto, helaas geen kabel voor foon bij!quote:
muckiequote:Op vrijdag 17 december 2010 09:07 schreef Muck het volgende:
het bloed prikken ging wonderbaarlijk goed
Daarna wel drie kwartier op de bus gewacht, die nu stapvoets rijdt
friempiequote:
Nee die taartjes zijn voor morgenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is die volgende week nog wel goed dan?.
Precies, heb ik even de tijd om op te warmenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muckie![]()
ach, je zit droog en hij rijdt tenminste
[..]
friempie
O, ik dacht dat de meet volgende week pas wasquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee die taartjes zijn voor morgen
Rooster gewoon een ijsvrije dag voor iedereen, inclusief jezelf, inquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef Symphonic het volgende:
Hier regent het telefoontjes van docenten die later komen.
De schoo, is echt uitgestorven
Is het ook, maar het is een lunch-meet geen taart-meetquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik dacht dat de meet volgende week pas was.
Ja maar met taart kun je ook lunchen. We lunchen toch ook met suikertaartje?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook, maar het is een lunch-meet geen taart-meet
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar met taart kun je ook lunchen. We lunchen toch ook met suikertaartje?
Kortom: zoek een bank/ligplek, en ga lekker nog even een tukkie doenquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:16 schreef Symphonic het volgende:
Hier regent het telefoontjes van docenten die later komen.
De schoo, is echt uitgestorven
Is er al bekend hoeveel mensen er komen? Anders wil ik best een appeltaart oid bakkenquote:
pandaquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:30 schreef Panda72 het volgende:
goedemorgen 1,5 uur gedaan maar ik ben op het werk.
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kortom: zoek een bank/ligplek, en ga lekker nog even een tukkie doenOf ga door de gangen rennen en roep hoe beroerd het werk soms is
Maak in elk geval misbruik van een uitgestorven school
![]()
En goedemorgen allemaal
He friemel!quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:33 schreef friemelaar het volgende:
Morge Beertje![]()
![]()
Morge Marijke![]()
![]()
morge Outootje
Wokjequote:Op vrijdag 17 december 2010 09:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
panda
[..]
[..]
marijkje
linuxbabe
![]()
wat een vervelend en ellendig werk heb ik toch
goed, wel heel druk gehadquote:
hou op schei uitquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He friemel!![]()
Hoe ist?
[..]
WokjeLekkere hacker
Hahaha, nou eigenlijk wel, want ik las iets van nog steeds niet weten of je volgende week moet werken of niet
quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kortom: zoek een bank/ligplek, en ga lekker nog even een tukkie doenOf ga door de gangen rennen en roep hoe beroerd het werk soms is
Maak in elk geval misbruik van een uitgestorven school
![]()
En goedemorgen allemaal
quote:Stroomstoring Utrecht
Van en naar Utrecht Centraal moeten reizigers rekening houden met een vertraging van meer dan 60 minuten. Door een stroomstoring rijden er van en naar Utrecht Centraal geen treinen.
Ik ben toch blij dat ik vandaag thuis werk. Vanochtend lag Leiden-Alphen er al uit door een defecte trein, en dan had ik dus moeten omreizen via... Utrechtquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:47 schreef Pheno het volgende:
Maar goed dat ik niet op het OV vertrouw in iedergval, zoals Fles me aanraadde:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de trein? Wel op onze bestemming?
Ja dat werkte goed he die wintertest. Helegaar geen storingen met dit weer bij de NS.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:47 schreef Pheno het volgende:
Maar goed dat ik niet op het OV vertrouw in iedergval, zoals Fles me aanraadde:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de trein? Wel op onze bestemming?
Ze hadden ook echt geen last van de sneeuw tijdens die test. Geen wonder ook, als het ruim tien graden boven nul en zonnig isquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat werkte goed he die wintertest. Helegaar geen storingen met dit weer bij de NS.
Ja dat klopt maar dat is typisch de NSquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze hadden ook echt geen last van de sneeuw tijdens die test. Geen wonder ook, als het ruim tien graden boven nul en zonnig is.
Ik heb er ook 5 min langer over gedaan als normaal. Stomme fiets waar versnellingen zaten vast gevrorenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. op werk aangekomen.. 2 uur gedaan over een stukkie van 12 km ( normale reistijd : 15 min)
waarom rijden er nou andere mensen op de weg!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:01 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. op werk aangekomen.. 2 uur gedaan over een stukkie van 12 km ( normale reistijd : 15 min)
waarom rijden er nou andere mensen op de weg!
ik had nergens last vanquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er ook 5 min langer over gedaan als normaal. Stomme fiets waar versnellingen zaten vast gevroren
Fietsen durf ik niet met dit weer.. om over de scootah (quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb er ook 5 min langer over gedaan als normaal. Stomme fiets waar versnellingen zaten vast gevroren
Fietsen ging hier wel prima... alleen, die gruwelijk irritante opspattende sneeuw/smurrie...quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier was het nog van gisteren avomdquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik had nergens last van![]()
het begon te sneeuwen toen ik er bijna was, goede timing dus
Ik heb geen zin om te lopenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Fietsen durf ik niet met dit weer.. om over de scootah () maar te zwijgen
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:09 schreef LovelyLady het volgende:
Zo de eerste taart staat in de oven
moonboots aan en gaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |