Dacht ik eerst ook even, dat ik de reden had gemist. Maar die heeft ze inderdaad niet genoemd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek of heeft ze helemaal geen reden voor haar vertrek genoemd?
Die benzineprijs eronderquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Record wordt vast gebroken vandaag!
[ afbeelding ]
Anton Pieck achtige plaatsjes allemaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier mooi wit in de straat.
Zo'n gotisch gebouw doet het altijd goed op zo'n plaatje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anton Pieck achtige plaatsjes allemaal
Wat mooi! En dan die haak aan je gevel. Katrollen om te bevoorraden. Tofheid.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier mooi wit in de straat.
Ik zou lekker thuisblijven, veul te link Juud.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:34 schreef Juud79 het volgende:
Vanavond fijn uit eten ergens op een uurtje rijden van huis, dat zal me een waar feestje gaan worden...
Verhuishaken. Heel handig behalve als je, zoals ik, op 4-hoog woontquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mooi! En dan die haak aan je gevel. Kartollen om te bevoorraden. Tofheid.
Oh, ik dacht dat het om een oud pakhuis ging. Waarom werkt het niet op 4-hoog?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Verhuishaken. Heel handig behalve als je, zoals ik, op 4-hoog woont
Bijna alle huizen in Amsterdam hebben zo'n verhuishaak, ook nieuwbouw. Op 4-hoog zit je te dicht op de haak en is er te weinig ruimte tussen haak en dakgoot om grote dingen op die manier naar binnen te krijgen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het om een oud pakhuis ging. Waarom werkt het niet op 4-hoog?
Kratjes bier lukt wel toch, of heb je een lift?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verhuishaken. Heel handig behalve als je, zoals ik, op 4-hoog woont
Geen lift maar wel een goede conditie. 64 tredenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Kratjes bier lukt wel toch, of heb je een lift?
Ja, daar ben ik ook voorstander van, maar het is kerstdiner van Tommie's werk, dus dat zeg je niet zomaar af.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou lekker thuisblijven, veul te link Juud.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:27 schreef hondjes het volgende:
Dacht , zal even de sneeuw van mijn auto halen, dan kan hij de garage in.
Trek ik de deur achter me dicht, geen sleutel.
Meneer hondjes maar gebeld, en die kwam vervolgens vast te zitten.
Met 5 man hebben ze lopen duwen..
Ik zou even bekijken hoe de toestand is als jullie echt weg moeten om op tijd aan te komen. En jullie moeten ook nog terug he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:34 schreef Juud79 het volgende:
Ik vond Femke Halsema altijd een geweldig politicus en ze kan enorm goed debateren.
Ook haar kennis en kunde waren altijd hoogstaand.
Ik heb nooit op haar gestemd, want ik stem eigenlijk altijd op dezelfde partij en dat is niet GL.
Maar jammer dat ze vertrekt, als is het wel goed voor de partij denk ik, dat er nu weer een nieuwe partijleider komt en ik vind haar ook goed bij de partij passen.
Vanavond fijn uit eten ergens op een uurtje rijden van huis, dat zal me een waar feestje gaan worden...
Om 8 uur wilden we vertrekken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
![]()
Hoe laat waren jullie eigenlijk van pan te vertrekken morgen?
Kan nog steeds niet op die stomme site, zal wel komen omdat alle fransozen nu willen weten of ze morgen op hun vakantie bestemming kunnen komen, maar ga mijn best doen voor je!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Om 8 uur wilden we vertrekken.
Maar vanavond nemen we de beslissing..
Kan je straks nog even zeggen, hoe de toestand is..
Ja maar dat is pas half januari.
Eerste paar minuten gezien maar er is nu een docu op Ned 2 over B. Bardot waarvan ik nu even een stukje kijk.quote:
Het is inderdaad ontzettend glad in de sporen. De auto's glijden echt gewoon zijwaarts naar de goot hier in de straat.quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mensen die de weg opgaan, moeten nu echt goed uitkijken. De weg lijkt dooi en nat op sommige plekken, maar het is ijs wat eronder zit, gewoon spek en spekglad. Ik kwam alleen met een aanloopje een viaduct op over de A28.
Jep, hier ook. En ik hoorde net op Radio2 dat twee strooiwagens (Utrecht) tegen elkaar gegleden zijn, dat is handigquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is inderdaad ontzettend glad in de sporen. De auto's glijden echt gewoon zijwaarts naar de goot hier in de straat.
Op de Twitter-pagina van DWDD worden gasten uit Amsterdam van harte welkom geheten voor de uitzending van vanavond. Kom lopend, staat erbijquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, hier ook. En ik hoorde net op Radio2 dat twee strooiwagens (Utrecht) tegen elkaar gegleden zijn, dat is handig
Dat is de Ava van D.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:00 schreef Soury het volgende:
Ik heb deze nog gemaakt voor dat topic van Fann.. Straat "kunst"![]()
[ afbeelding ]
Pfffffffff pak van mijn hart Lies, hoef ik niet meer wakker te liggen dat diequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:34 schreef liesje1979 het volgende:
Fann, als het goed is is het geregeld met het koffertje
dat scheelt ook !quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:21 schreef Laysa het volgende:
Leuke plaatjes....en we hebben toch wat dingetjes verhuist met de auto....morgen komt de boedelbak dus dan gaat echt alles over...
We zijn ook van 3 huizen naar 2 huizen gegaan en vanaf maandag hebben we gelukkig nog maar 1 huis
quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat scheelt ook !
Hadden jullie 3 huizen dan?
ow jah... tuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
ieder ons eigen huisje nog en dan het nwe huisje...maar ik heb de sleutels ingeleverd vandaag...das wel een fijn gevoel
Heb je niet goed gedaan dan...quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik was nog tegen een auto aan gegleden! *poef*
Ik een deuk in de bumper, de ander had niets.
Ik voel me echt achtergesteld. Als ik hier uit het raam kijk heb ik moeite om te geloven dat het in de rest van Nl zo lekker kersterig isquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is de Ava van D.![]()
nu heb ik spijt dat ik op de terugweg geen foto's heb gemaakt van hoe de verkeersborden
er NU uitzien...
Daar zit dus gewoon een grote laag sneeuw op, dus alle verkeerborden zijn onleesbaar.
Dus voor alle mensen die vanavond nog met de auto de weg op moeten, PAS GOED OP !!!
Voordat je het weet zit je op de verkeerde weghelft en dan maar hopen dat er iemand
is die ECHT zijn best doet om je weer op het juiste spoor te brengen anders zou het
weleens heel verkeerd af kunnen lopen !!!
Echt niet normaalbehoorlijk gevaarlijk...
Maar als je niet de weg op hoeft is het skitterent![]()
[ link | afbeelding ]
Happy Fucking Greetings From Amsterdam![]()
ghehehehehehe je ken beter lopen dan fietsen met dit weer,
zoek u fiets![]()
[ link | afbeelding ]
Nee, het was gewoon glad! Te glad voor mijn zomerbandjes!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je niet goed gedaan dan...
zit je weer aan de Morfine ??
Keer een wat ander bericht dan dat gedoe over vriezen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef Coos het volgende:
En een doos heeft hier gisteren de vriezer open laten staan.![]()
Alles ontdooit.
leg die zooi dan efffe buiten is het zo weer bevrorenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef Coos het volgende:
En een doos heeft hier gisteren de vriezer open laten staan.![]()
Alles ontdooit.
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik voel me echt achtergesteld. Als ik hier uit het raam kijk heb ik moeite om te geloven dat het in de rest van Nl zo lekker kersterig is
Doe de vriezer dicht, zet de buitendeur open en laat die doos vastvriezen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
leg die zooi dan efffe buiten is het zo weer bevroren
Vanochtend heeft het hier wel even gesneeuwd. Maar niet echt om over naar FOK! te schrijven.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef mootie het volgende:
Eindhoven, en er ligt alleen nog een restje sneeuw van gisteren op de takjes.
Die sneeuw verdween ook zodra de grond werd geraakt. Discriminaassie!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanochtend heeft het hier wel even gesneeuwd. Maar niet echt om over naar FOK! te schrijven.
Ik zal Helga even bellen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:44 schreef Laysa het volgende:
Nou weet jullie wat...onze sneeuw mogen jullie hebben...en die van morgen en overmorgen ook...deal?
w00d w00d!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:09 schreef Noek het volgende:
In het bos was het gaaf. Zeker twee uren gelopen en dan is het pas goed te zien hoe druk het in zo'n bos is. Overal sporen en 8 reeën gezien waar een buizerd overheen vloog. Priceless!
Zo te zien krijgen jullie komende nacht ook weer wat mee. Maar of het ook blijft liggen staat er niet bij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Die sneeuw verdween ook zodra de grond werd geraakt. Discriminaassie!
Ja, ligt mijn tuin weer zichtbaar bezaaid met herfstbladeren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef mootie het volgende:
Die sneeuw verdween ook zodra de grond werd geraakt. Discriminaassie!
Ik wil ook graag dat de wc-pot en de radiator bedekt worden met sneeuw, anders moet ik naar de stortquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ligt mijn tuin weer zichtbaar bezaaid met herfstbladeren.
Achter dan, want voor hebben kinderen ze opgeruimd. Voor Serious Request. En ik sponsor ook twee zwemkinderen.
Oh jee ...
Zon klein landje, zulke grote verschillen. Ik heb vanmiddag met een bezem zoveel mogelijk sneeuw van een boom geschud, omdat hij anders wel eens zou kunnen bezwijken. (Op mijn schuttingquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ligt mijn tuin weer zichtbaar bezaaid met herfstbladeren.
Achter dan, want voor hebben kinderen ze opgeruimd. Voor Serious Request. En ik sponsor ook twee zwemkinderen.
Oh jee ...
Vorige week op de rijksweg luxemburg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Die beelden op het journaal van de ring A10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |