Ga je ook foto's maken? Bos is ook zo mooi met sneeuw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook, ga ik daarna echt het bos in.
Have fun.quote:
Ja, met de iPhone, fijne kut kwaliteit maar ook met sneeuw is dat mooi.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je ook foto's maken? Bos is ook zo mooi met sneeuw.
Alles is mooi met sneeuw
Net zo gek als ik, want het is mij ook niet duidelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek of heeft ze helemaal geen reden voor haar vertrek genoemd?
Het valt me van haar tegen. Maar even afwachten of er straks naar gevraagd wordt en wat ze dan zegt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Net zo gek als ik, want het is mij ook niet duidelijk
Opvolging regelen voordat er opeens nieuwe verkiezingen zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het valt me van haar tegen. Maar even afwachten of er straks naar gevraagd wordt en wat ze dan zegt.
Wat een pokkeweerquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:54 schreef Soury het volgende:
Wat een feest !!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die van die straat is erg mooi, tsjonge wat ligt er bij jullie veel sneeuw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:54 schreef Soury het volgende:
Wat een feest !!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |