Wat wil jij dan, sneeuwkettingen om de banden en gáán?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:58 schreef Jian het volgende:
Ja hoor, de bussen stoppen ermee in Amsterdam, wat een volk ook
alle trams rijden hier gewoon, dienstregeling is niet aangepast alleen de bussen zijn van de weg gehaald, en wat wil je, de amsterdamse bussen zijn allemaal zo gaar als boter, was tijd terug een item over op AT5, dus het GVB denkt ook anders kunnen we nooit meer een bus inzetten .quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wil jij dan, sneeuwkettingen om de banden en gáán?
Of gewoon lekker glijden, met zo'n ding van 15.000 kilo en 30 mensen aan boord.
In Den Haag rijden tot nu toe alle bussen de normale routes maar hebben juist de tráms weer een beperkte dienstregeling. Dat vind ik wel onlogisch.
ah... leuk. bedankt voor de link Heks !quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequest
morgen start het Glazen Huis
Kom op zeg, die bussen glijden niet zomaar weg, beetje rustig rijden niets aan de hand. En niet alle routes zijn spekglad. Nee, maar we halen gewoon alles van de weg, typisch GVB Amsterdamquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat wil jij dan, sneeuwkettingen om de banden en gáán?
Of gewoon lekker glijden, met zo'n ding van 15.000 kilo en 30 mensen aan boord.
In Den Haag rijden tot nu toe alle bussen de normale routes maar hebben juist de tráms weer een beperkte dienstregeling. Dat vind ik wel onlogisch.
En dan zo'n dame in zomers topje ernaast.![]()
Meteen ook álles van de weg halen en zelfs geen aangepaste dienstregeling aanbieden, dat lijkt ook wel "een beetje" overdreven. Maar als ik de foto's zo zie ligt er echt een enorm pak sneeuw. Kan me voorstellen dat sommige stukken niet helemaal verantwoord meer zijn.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Kom op zeg, die bussen glijden niet zomaar weg, beetje rustig rijden niets aan de hand. En niet alle routes zijn spekglad. Nee, maar we halen gewoon alles van de weg, typisch GVB Amsterdam
En alle seizoenen strandpret.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:21 schreef liesje1979 het volgende:
En dan hebben we óók nog de meeste zonuren.
Blij dat ik glij.quote:
Zo, bij jullie ligt ook een aardig pak zeg. Ze zijn nu aan het beachsurfen, leuk gezicht.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:24 schreef Coos het volgende:
Vaak zijn ze met dit weer ook nog aan het surfen.
Ik twijfel of ik even naar de duinen ga fietsen, die zijn zo mooi met sneeuw. Maar mijn straat is echt een ijsbaan en dat zal elders niet veel beter zijn gok ik. Zo eerst maar eens kijken of ik de Appie haal.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:24 schreef Coos het volgende:
[..]
En alle seizoenen strandpret.![]()
http://www.scheveningenlive.nl/beach3.html
Vaak zijn ze met dit weer ook nog aan het surfen.
Er rijdt hier af en toe een tram voorbij en misschien één auto per 5 minuten stapvoets. Het is best wel een puinzooi in Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Meteen ook álles van de weg halen en zelfs geen aangepaste dienstregeling aanbieden, dat lijkt ook wel "een beetje" overdreven. Maar als ik de foto's zo zie ligt er echt een enorm pak sneeuw. Kan me voorstellen dat sommige stukken niet helemaal verantwoord meer zijn.
Ook op Nederland 1quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:30 schreef beequeen het volgende:
Ik zit te wachten op de persco van Femke.
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Thnx, maar ik zit nu toch hier.quote:
Ik ook, ga ik daarna echt het bos in.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:30 schreef beequeen het volgende:
Ik zit te wachten op de persco van Femke.
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Ga je ook foto's maken? Bos is ook zo mooi met sneeuw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ook, ga ik daarna echt het bos in.
Have fun.quote:
Ja, met de iPhone, fijne kut kwaliteit maar ook met sneeuw is dat mooi.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga je ook foto's maken? Bos is ook zo mooi met sneeuw.
Alles is mooi met sneeuw
Net zo gek als ik, want het is mij ook niet duidelijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek of heeft ze helemaal geen reden voor haar vertrek genoemd?
Het valt me van haar tegen. Maar even afwachten of er straks naar gevraagd wordt en wat ze dan zegt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Net zo gek als ik, want het is mij ook niet duidelijk
Opvolging regelen voordat er opeens nieuwe verkiezingen zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Het valt me van haar tegen. Maar even afwachten of er straks naar gevraagd wordt en wat ze dan zegt.
Wat een pokkeweerquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:54 schreef Soury het volgende:
Wat een feest !!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die van die straat is erg mooi, tsjonge wat ligt er bij jullie veel sneeuw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:54 schreef Soury het volgende:
Wat een feest !!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |