quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, alles is mooi wit![]()
PP, je 'ergert je aan iets of iemand' of 'iets of iemand irriteert je'. (vraag topic geledenen als Cc al antwoord heeft gegeven heb je het dubbel
)
Goedemorgen allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Hier ligt niet zoveel hoor, dat is wel jammerquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:56 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen![]()
Pak sneeuw hierSlecht voor de economie, doe er wat aan Mark
![]()
Teun, heeft weer de tijd van z'n leven zie ik
en dat noemt de telegraaf extreem weer wat er nu ligt, echt pakken van een halve verdieping dat is pas extreemquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
- Duitsland hevige sneeuwval, vertraging treinen ongeveer 30 min.
- Nederland 5 vlokken en het spoor ligt in het halve land plat
Dan moet ik helemaal vandaag naar de stad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequest
morgen start het Glazen Huis
ja dat is bij jou he, ga je ook doneren dan gaan we allemaal kijken hoe jij voor de brievenbus staat en de groetjes aan de FOKKERS doetquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan mpet ik helemaal vandaag naar de stad.
Leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequest
morgen start het Glazen Huis
Sommige mensen moeten gewoon de deur uit en reizen enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat noemt de telegraaf extreem weer wat er nu ligt, echt pakken van een halve verdieping dat is pas extreem![]()
nou laat maar vallen hoor, vooral boven mijn gebiedje, hoe meer sneeuw hoe mooier.
ik zeg toch alleen boven mijn gebiedjequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon de deur uit en reizen enzo
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:58 schreef Gert het volgende:
mOrnink![]()
Ook in Den Haag Winter Wonderland.![]()
Het glibbert hier alle kanten op, op de weg en het blijft hard doorsneeuwen. Geen weer om de weg op te gaan.
En ik zocht een toepasselijk kneuterig plaatje met de string "home sweet home snow" en kwam toen dit tegen.Mmm, het heeft wel een bepaald sfeertje, beetje unheimisch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh dat las ik verleden week dat glazen hotel, nou leuk tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik zou mijn adem niet inhouden, Heks. En ik ga toch straks maar even de stad in.
Maar het kan zomaar zijn dat ik komende week in het Glazen Hotel een netwerkbijeenkomst heb. Die zijn normaal uiteraard elders en gratis, maar nu kost het je een tientje.
Er zijn ook wel veel mensen aan huis gekluisterd nu. Voor veel oude mensen is het zwaar bagger natuurlijk. Oh well, het hoort erbij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zeg toch alleen boven mijn gebiedje![]()
ja snap het ook wel op de weg is gevaarlijk, maar als iedereen langzaam rijd en gewoon oplet en niet gaat lopen bumperen of gassen komt iedereen ook weer heelhuids thuis.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Jian het volgende:
Radio:
Femke Halsema stapt per direct op als fractievoorzitter, vanmiddag uitleg!
ja weet ik, en ja ik ben egoisties maar vind sneeuw 1 van de mooiste dingen van moeder aarde, vooral als ik zo naar buiten kijk, dan ziet de wereld er zo mooi en lief uit, ja ben een sentimentele doos ja ja ik weet het.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Er zijn ook wel veel mensen aan huis gekluisterd nu. Voor veel oude mensen is het zwaar bagger natuurlijk. Oh well, het hoort erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |