Laten we beginnen met het UWV en de Duo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
We moeten nog meer basisvoorzieningen privatiseren, dan gaat 't goed
Men kent de oorzaak niet maar weet wel wanneer het opgelost is. Dat roept bij mij altijd wat vraagtekens opquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef Toverheks het volgende:
De oorzaak van de storing is nog niet duidelijk
De verstoring is naar verwachting rond 11:00 uur pas verholpen.
Ja, alles is mooi witquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prachtig wit. Beter dan al die regen.
mogguh
Allemachtig, is het weer zover?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef Toverheks het volgende:
Voor Remlof, die richting Utrecht reist
Treinverkeer Utrecht helemaal plat
UTRECHT - Voor treinpassagiers in de buurt van Utrecht is een complete chaos ontstaan. Het treinverkeer rond Utrecht Centraal is volledig plat komen te liggen.
Alle treinen staan stil door een stroomstoring. De oorzaak van de storing is nog niet duidelijk.
De extra reistijd voor passagiers bedraagt meer dan 60 minuten. De verstoring is naar verwachting rond 11:00 uur pas verholpen.
dat is een kliko Cc, alleen de koopwoningen aan de zijkant hebben een kliko, ik niet zie me al met zo een ding de trap af denderen.quote:
Hij heeft zo'n typisch ovalen deksel dat ik niet ken van klojo's, wel van toiletten, vandaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:29 schreef Toverheks het volgende:
dat is een kliko Cc, alleen de koopwoningen aan de zijkant hebben een kliko, ik niet zie me al met zo een ding de trap af denderen.
oh bij mijn zusje heeft haar buurman 2 staan met planten erin in de tuin is toch geen gezichtquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n typisch ovalen deksel dat ik niet ken van klojo's, wel van toiletten, vandaar.
Vond het al vreemd, alhoewel de buurman van mijn moeder een toiletpot een ludieke bloempot vindt ....
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, alles is mooi wit![]()
PP, je 'ergert je aan iets of iemand' of 'iets of iemand irriteert je'. (vraag topic geledenen als Cc al antwoord heeft gegeven heb je het dubbel
)
Goedemorgen allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Hier ligt niet zoveel hoor, dat is wel jammerquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:56 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen![]()
Pak sneeuw hierSlecht voor de economie, doe er wat aan Mark
![]()
Teun, heeft weer de tijd van z'n leven zie ik
en dat noemt de telegraaf extreem weer wat er nu ligt, echt pakken van een halve verdieping dat is pas extreemquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
- Duitsland hevige sneeuwval, vertraging treinen ongeveer 30 min.
- Nederland 5 vlokken en het spoor ligt in het halve land plat
Dan moet ik helemaal vandaag naar de stad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequest
morgen start het Glazen Huis
ja dat is bij jou he, ga je ook doneren dan gaan we allemaal kijken hoe jij voor de brievenbus staat en de groetjes aan de FOKKERS doetquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan mpet ik helemaal vandaag naar de stad.
Leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequest
morgen start het Glazen Huis
Sommige mensen moeten gewoon de deur uit en reizen enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat noemt de telegraaf extreem weer wat er nu ligt, echt pakken van een halve verdieping dat is pas extreem![]()
nou laat maar vallen hoor, vooral boven mijn gebiedje, hoe meer sneeuw hoe mooier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |