Plots weet ik waarom je altijd met de trein reist, je houdt van gele rakkersquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:34 schreef remlof het volgende:
De A2 ligt niet op m'n route. Bovendien ben ik helemaal niet met de auto
Whehehehe. Nu koffiequote:Op vrijdag 17 december 2010 08:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Plots weet ik waarom je altijd met de trein reist, je houdt van gele rakkers
Koud hè?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
En toen zat ik tot aan m'n oksels in de sneeuw
Buiten niet, daar is het lekker.quote:
Laten we beginnen met het UWV en de Duo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
We moeten nog meer basisvoorzieningen privatiseren, dan gaat 't goed
Men kent de oorzaak niet maar weet wel wanneer het opgelost is. Dat roept bij mij altijd wat vraagtekens opquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef Toverheks het volgende:
De oorzaak van de storing is nog niet duidelijk
De verstoring is naar verwachting rond 11:00 uur pas verholpen.
Ja, alles is mooi witquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prachtig wit. Beter dan al die regen.
mogguh
Allemachtig, is het weer zover?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef Toverheks het volgende:
Voor Remlof, die richting Utrecht reist
Treinverkeer Utrecht helemaal plat
UTRECHT - Voor treinpassagiers in de buurt van Utrecht is een complete chaos ontstaan. Het treinverkeer rond Utrecht Centraal is volledig plat komen te liggen.
Alle treinen staan stil door een stroomstoring. De oorzaak van de storing is nog niet duidelijk.
De extra reistijd voor passagiers bedraagt meer dan 60 minuten. De verstoring is naar verwachting rond 11:00 uur pas verholpen.
dat is een kliko Cc, alleen de koopwoningen aan de zijkant hebben een kliko, ik niet zie me al met zo een ding de trap af denderen.quote:
Hij heeft zo'n typisch ovalen deksel dat ik niet ken van klojo's, wel van toiletten, vandaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:29 schreef Toverheks het volgende:
dat is een kliko Cc, alleen de koopwoningen aan de zijkant hebben een kliko, ik niet zie me al met zo een ding de trap af denderen.
oh bij mijn zusje heeft haar buurman 2 staan met planten erin in de tuin is toch geen gezichtquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n typisch ovalen deksel dat ik niet ken van klojo's, wel van toiletten, vandaar.
Vond het al vreemd, alhoewel de buurman van mijn moeder een toiletpot een ludieke bloempot vindt ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |