bakske vol met stroquote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef CarOnline het volgende:
Nee werkelijk, die heb ik echt al 3 dagen in mn hoofd, en zo erg dat ik vanavond die opgezocht heb op YT omdat ik niet verder kom dan die regel!
Ohh ja..quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef Noek het volgende:
Halloe.
Caro, ik ga volgende week naar ikea groningen. Zal ik kijken voor je?
Hier is het vanavond wit geworden!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
waar blijft me sneeuw die me beloofd is
Ja, vreselijk tochquote:
Hier zit er eentje de hele tijd "Kling klokje klingelingeling" te galmen. Ruilen?quote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, vreselijk toch
Kinders meteen aan het meezingen. Was er eentje met tekst.
Met een beetje geluk remmen ze nog net voor het perron.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd of ik morgen normaal op en neer naar Utrecht kom met de NS
Hier ligt weer aardig wat. Spekglad!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:waar blijft me sneeuw die me beloofd is
Uh ja, ook goed. Hallelujah Hallo gaat ook vervelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier zit er eentje de hele tijd "Kling klokje klingelingeling" te galmen. Ruilen?
Die valt hier momenteelquote:Op donderdag 16 december 2010 23:06 schreef Toverheks het volgende:
waar blijft me sneeuw die me beloofd is
Ik moet zeggen dat ik behalve dat kwartiertje vertraging gisteravond nog weinig problemen met de NS/Prorail heb ondervonden deze winter.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Met een beetje geluk remmen ze nog net voor het perron.
We gaan straks nog iets krijgen met verwarmde wissels die kortsluiting maken omdat er niet is nagedacht over waterafvoer.
Lol, die ga je zeker terug krijgen.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik behalve dat kwartiertje vertraging gisteravond nog weinig problemen met de NS/Prorail heb ondervonden deze winter.
*afklopt
Of ik kijk die films of ik zet het uit, kan er niet tegen als de films draaien en er iets of iemand door heen tettert.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Noek het volgende:
Lotr he, 3 dagen achter elkaar. De muziek als achtergrond.
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier is het vanavond wit geworden!![]()
Na na na naaaaaaaaa na![]()
Mjah, normaal kan het me niet zoveel schelen of ik niet naar Nijmegen kan, want dan kan ik gewoon thuis werken, maar morgen in Utrecht is de laatste dag van een cursus van drie dagen en als ik dat mis zou ik dat wel heel vervelend vinden.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lol, die ga je zeker terug krijgen.
Boney Empje dan maar!quote:Op donderdag 16 december 2010 23:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Uh ja, ook goed. Hallelujah Hallo gaat ook vervelen.
Na 1602 keer.
En nog een keer! 1603.
Ben ik ook niet altijd.quote:Op donderdag 16 december 2010 23:17 schreef Toverheks het volgende:
deze blijft leuk, zit ik nu te luisteren![]()
wil zijn laatste biografie lezen, moet niet zo een leuke man geweest zijn.
er is pas een bio over hem verschenen met dingen wat je niet achter hem zocht, maar vind Toon toch 1 van de grootste, wat er ook over hem geschreven wordt, hij was uniek.quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:42 schreef Toverheks het volgende:
Muziekassociatiespel #640
FANN ik heb het gevonden en er gepost
ja goffer de gofferquote:
Oh, die vind ik zo leuk!quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja goffer de gofferheb ik net Pulp Fiction kom jij weer aan met je George maikel
quote:Op donderdag 16 december 2010 23:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, die vind ik zo leuk!
Net als dat liedje van Yvonne Keely met al die kinderen in de kerk. Weet de titel niet meer.
Já! Die bedoelde ik. Thanks Heksje. Zo lekker meezingen met je armen in de luchtquote:
quote:Met name in de kustprovincies valt naar verwachting veel sneeuw, maar ook wegen die sneeuwvrij zijn kunnen opvriezen. Vooral op plaatsen waar niet wordt gestrooid, dient volgens de AWNB voorzichtig te worden gereden.
De ochtendspits wordt vrijdag naar verwachting niet bijzonder hard getroffen door de sneeuwval. Een verkeerschaos wordt door de ANWB dan ook niet verwacht, „al zal het op sommige plaatsen wel moeilijk rijden worden”, stelde een zegsman.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 08:27 schreef remlof het volgende:
Ik lig nog steeds op schema
Goeiemorgen.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 07:08 schreef hondjes het volgende:
Ik hoor al sirenes op de rijksweg, voorzichtig aan.
de A2
]
Plots weet ik waarom je altijd met de trein reist, je houdt van gele rakkersquote:Op vrijdag 17 december 2010 08:34 schreef remlof het volgende:
De A2 ligt niet op m'n route. Bovendien ben ik helemaal niet met de auto
Whehehehe. Nu koffiequote:Op vrijdag 17 december 2010 08:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Plots weet ik waarom je altijd met de trein reist, je houdt van gele rakkers
Koud hè?quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
En toen zat ik tot aan m'n oksels in de sneeuw
Buiten niet, daar is het lekker.quote:
Laten we beginnen met het UWV en de Duo.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
We moeten nog meer basisvoorzieningen privatiseren, dan gaat 't goed
Men kent de oorzaak niet maar weet wel wanneer het opgelost is. Dat roept bij mij altijd wat vraagtekens opquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef Toverheks het volgende:
De oorzaak van de storing is nog niet duidelijk
De verstoring is naar verwachting rond 11:00 uur pas verholpen.
Ja, alles is mooi witquote:Op vrijdag 17 december 2010 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
Prachtig wit. Beter dan al die regen.
mogguh
Allemachtig, is het weer zover?quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:00 schreef Toverheks het volgende:
Voor Remlof, die richting Utrecht reist
Treinverkeer Utrecht helemaal plat
UTRECHT - Voor treinpassagiers in de buurt van Utrecht is een complete chaos ontstaan. Het treinverkeer rond Utrecht Centraal is volledig plat komen te liggen.
Alle treinen staan stil door een stroomstoring. De oorzaak van de storing is nog niet duidelijk.
De extra reistijd voor passagiers bedraagt meer dan 60 minuten. De verstoring is naar verwachting rond 11:00 uur pas verholpen.
dat is een kliko Cc, alleen de koopwoningen aan de zijkant hebben een kliko, ik niet zie me al met zo een ding de trap af denderen.quote:
Hij heeft zo'n typisch ovalen deksel dat ik niet ken van klojo's, wel van toiletten, vandaar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:29 schreef Toverheks het volgende:
dat is een kliko Cc, alleen de koopwoningen aan de zijkant hebben een kliko, ik niet zie me al met zo een ding de trap af denderen.
oh bij mijn zusje heeft haar buurman 2 staan met planten erin in de tuin is toch geen gezichtquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n typisch ovalen deksel dat ik niet ken van klojo's, wel van toiletten, vandaar.
Vond het al vreemd, alhoewel de buurman van mijn moeder een toiletpot een ludieke bloempot vindt ....
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:12 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, alles is mooi wit![]()
PP, je 'ergert je aan iets of iemand' of 'iets of iemand irriteert je'. (vraag topic geledenen als Cc al antwoord heeft gegeven heb je het dubbel
)
Goedemorgen allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Hier ligt niet zoveel hoor, dat is wel jammerquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:56 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen![]()
Pak sneeuw hierSlecht voor de economie, doe er wat aan Mark
![]()
Teun, heeft weer de tijd van z'n leven zie ik
en dat noemt de telegraaf extreem weer wat er nu ligt, echt pakken van een halve verdieping dat is pas extreemquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
- Duitsland hevige sneeuwval, vertraging treinen ongeveer 30 min.
- Nederland 5 vlokken en het spoor ligt in het halve land plat
Dan moet ik helemaal vandaag naar de stad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequest
morgen start het Glazen Huis
ja dat is bij jou he, ga je ook doneren dan gaan we allemaal kijken hoe jij voor de brievenbus staat en de groetjes aan de FOKKERS doetquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan mpet ik helemaal vandaag naar de stad.
Leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequest
morgen start het Glazen Huis
Sommige mensen moeten gewoon de deur uit en reizen enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat noemt de telegraaf extreem weer wat er nu ligt, echt pakken van een halve verdieping dat is pas extreem![]()
nou laat maar vallen hoor, vooral boven mijn gebiedje, hoe meer sneeuw hoe mooier.
ik zeg toch alleen boven mijn gebiedjequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon de deur uit en reizen enzo
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:58 schreef Gert het volgende:
mOrnink![]()
Ook in Den Haag Winter Wonderland.![]()
Het glibbert hier alle kanten op, op de weg en het blijft hard doorsneeuwen. Geen weer om de weg op te gaan.
En ik zocht een toepasselijk kneuterig plaatje met de string "home sweet home snow" en kwam toen dit tegen.Mmm, het heeft wel een bepaald sfeertje, beetje unheimisch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh dat las ik verleden week dat glazen hotel, nou leuk tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik zou mijn adem niet inhouden, Heks. En ik ga toch straks maar even de stad in.
Maar het kan zomaar zijn dat ik komende week in het Glazen Hotel een netwerkbijeenkomst heb. Die zijn normaal uiteraard elders en gratis, maar nu kost het je een tientje.
Er zijn ook wel veel mensen aan huis gekluisterd nu. Voor veel oude mensen is het zwaar bagger natuurlijk. Oh well, het hoort erbij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zeg toch alleen boven mijn gebiedje![]()
ja snap het ook wel op de weg is gevaarlijk, maar als iedereen langzaam rijd en gewoon oplet en niet gaat lopen bumperen of gassen komt iedereen ook weer heelhuids thuis.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Jian het volgende:
Radio:
Femke Halsema stapt per direct op als fractievoorzitter, vanmiddag uitleg!
ja weet ik, en ja ik ben egoisties maar vind sneeuw 1 van de mooiste dingen van moeder aarde, vooral als ik zo naar buiten kijk, dan ziet de wereld er zo mooi en lief uit, ja ben een sentimentele doos ja ja ik weet het.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Er zijn ook wel veel mensen aan huis gekluisterd nu. Voor veel oude mensen is het zwaar bagger natuurlijk. Oh well, het hoort erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |