leg die zooi dan efffe buiten is het zo weer bevrorenquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:29 schreef Coos het volgende:
En een doos heeft hier gisteren de vriezer open laten staan.![]()
Alles ontdooit.
Waar woon jij dan?quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik voel me echt achtergesteld. Als ik hier uit het raam kijk heb ik moeite om te geloven dat het in de rest van Nl zo lekker kersterig is
Doe de vriezer dicht, zet de buitendeur open en laat die doos vastvriezen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
leg die zooi dan efffe buiten is het zo weer bevroren
Vanochtend heeft het hier wel even gesneeuwd. Maar niet echt om over naar FOK! te schrijven.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:41 schreef mootie het volgende:
Eindhoven, en er ligt alleen nog een restje sneeuw van gisteren op de takjes.
Die sneeuw verdween ook zodra de grond werd geraakt. Discriminaassie!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanochtend heeft het hier wel even gesneeuwd. Maar niet echt om over naar FOK! te schrijven.
Ik zal Helga even bellen!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:44 schreef Laysa het volgende:
Nou weet jullie wat...onze sneeuw mogen jullie hebben...en die van morgen en overmorgen ook...deal?
w00d w00d!quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:09 schreef Noek het volgende:
In het bos was het gaaf. Zeker twee uren gelopen en dan is het pas goed te zien hoe druk het in zo'n bos is. Overal sporen en 8 reeën gezien waar een buizerd overheen vloog. Priceless!
Zo te zien krijgen jullie komende nacht ook weer wat mee. Maar of het ook blijft liggen staat er niet bij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Die sneeuw verdween ook zodra de grond werd geraakt. Discriminaassie!
Ja, ligt mijn tuin weer zichtbaar bezaaid met herfstbladeren.quote:Op vrijdag 17 december 2010 17:45 schreef mootie het volgende:
Die sneeuw verdween ook zodra de grond werd geraakt. Discriminaassie!
Ik wil ook graag dat de wc-pot en de radiator bedekt worden met sneeuw, anders moet ik naar de stortquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ligt mijn tuin weer zichtbaar bezaaid met herfstbladeren.
Achter dan, want voor hebben kinderen ze opgeruimd. Voor Serious Request. En ik sponsor ook twee zwemkinderen.
Oh jee ...
Zon klein landje, zulke grote verschillen. Ik heb vanmiddag met een bezem zoveel mogelijk sneeuw van een boom geschud, omdat hij anders wel eens zou kunnen bezwijken. (Op mijn schuttingquote:Op vrijdag 17 december 2010 17:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ligt mijn tuin weer zichtbaar bezaaid met herfstbladeren.
Achter dan, want voor hebben kinderen ze opgeruimd. Voor Serious Request. En ik sponsor ook twee zwemkinderen.
Oh jee ...
Vorige week op de rijksweg luxemburg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Die beelden op het journaal van de ring A10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |