Dacht ik eerst ook even, dat ik de reden had gemist. Maar die heeft ze inderdaad niet genoemd.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:45 schreef Disana het volgende:
Ben ik nou gek of heeft ze helemaal geen reden voor haar vertrek genoemd?
Die benzineprijs eronderquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Record wordt vast gebroken vandaag!
[ afbeelding ]
Anton Pieck achtige plaatsjes allemaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier mooi wit in de straat.
Zo'n gotisch gebouw doet het altijd goed op zo'n plaatje.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anton Pieck achtige plaatsjes allemaal
Wat mooi! En dan die haak aan je gevel. Katrollen om te bevoorraden. Tofheid.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Het is hier mooi wit in de straat.
Ik zou lekker thuisblijven, veul te link Juud.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:34 schreef Juud79 het volgende:
Vanavond fijn uit eten ergens op een uurtje rijden van huis, dat zal me een waar feestje gaan worden...
Verhuishaken. Heel handig behalve als je, zoals ik, op 4-hoog woontquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat mooi! En dan die haak aan je gevel. Kartollen om te bevoorraden. Tofheid.
Oh, ik dacht dat het om een oud pakhuis ging. Waarom werkt het niet op 4-hoog?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Verhuishaken. Heel handig behalve als je, zoals ik, op 4-hoog woont
Bijna alle huizen in Amsterdam hebben zo'n verhuishaak, ook nieuwbouw. Op 4-hoog zit je te dicht op de haak en is er te weinig ruimte tussen haak en dakgoot om grote dingen op die manier naar binnen te krijgen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het om een oud pakhuis ging. Waarom werkt het niet op 4-hoog?
Kratjes bier lukt wel toch, of heb je een lift?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Verhuishaken. Heel handig behalve als je, zoals ik, op 4-hoog woont
Geen lift maar wel een goede conditie. 64 tredenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Kratjes bier lukt wel toch, of heb je een lift?
Ja, daar ben ik ook voorstander van, maar het is kerstdiner van Tommie's werk, dus dat zeg je niet zomaar af.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou lekker thuisblijven, veul te link Juud.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:27 schreef hondjes het volgende:
Dacht , zal even de sneeuw van mijn auto halen, dan kan hij de garage in.
Trek ik de deur achter me dicht, geen sleutel.
Meneer hondjes maar gebeld, en die kwam vervolgens vast te zitten.
Met 5 man hebben ze lopen duwen..
Ik zou even bekijken hoe de toestand is als jullie echt weg moeten om op tijd aan te komen. En jullie moeten ook nog terug he?quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:34 schreef Juud79 het volgende:
Ik vond Femke Halsema altijd een geweldig politicus en ze kan enorm goed debateren.
Ook haar kennis en kunde waren altijd hoogstaand.
Ik heb nooit op haar gestemd, want ik stem eigenlijk altijd op dezelfde partij en dat is niet GL.
Maar jammer dat ze vertrekt, als is het wel goed voor de partij denk ik, dat er nu weer een nieuwe partijleider komt en ik vind haar ook goed bij de partij passen.
Vanavond fijn uit eten ergens op een uurtje rijden van huis, dat zal me een waar feestje gaan worden...
Om 8 uur wilden we vertrekken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
![]()
Hoe laat waren jullie eigenlijk van pan te vertrekken morgen?
Kan nog steeds niet op die stomme site, zal wel komen omdat alle fransozen nu willen weten of ze morgen op hun vakantie bestemming kunnen komen, maar ga mijn best doen voor je!quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
Om 8 uur wilden we vertrekken.
Maar vanavond nemen we de beslissing..
Kan je straks nog even zeggen, hoe de toestand is..
Ja maar dat is pas half januari.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |