SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Hier ligt niet zoveel hoor, dat is wel jammerquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:56 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen![]()
Pak sneeuw hierSlecht voor de economie, doe er wat aan Mark
![]()
Teun, heeft weer de tijd van z'n leven zie ik
en dat noemt de telegraaf extreem weer wat er nu ligt, echt pakken van een halve verdieping dat is pas extreemquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
- Duitsland hevige sneeuwval, vertraging treinen ongeveer 30 min.
- Nederland 5 vlokken en het spoor ligt in het halve land plat
Dan moet ik helemaal vandaag naar de stad.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequest
morgen start het Glazen Huis
ja dat is bij jou he, ga je ook doneren dan gaan we allemaal kijken hoe jij voor de brievenbus staat en de groetjes aan de FOKKERS doetquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan mpet ik helemaal vandaag naar de stad.
Leukquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
http://www.3fm.nl/socialradio/app/seriousrequest
morgen start het Glazen Huis
Sommige mensen moeten gewoon de deur uit en reizen enzoquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat noemt de telegraaf extreem weer wat er nu ligt, echt pakken van een halve verdieping dat is pas extreem![]()
nou laat maar vallen hoor, vooral boven mijn gebiedje, hoe meer sneeuw hoe mooier.
ik zeg toch alleen boven mijn gebiedjequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon de deur uit en reizen enzo
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:58 schreef Gert het volgende:
mOrnink![]()
Ook in Den Haag Winter Wonderland.![]()
Het glibbert hier alle kanten op, op de weg en het blijft hard doorsneeuwen. Geen weer om de weg op te gaan.
En ik zocht een toepasselijk kneuterig plaatje met de string "home sweet home snow" en kwam toen dit tegen.Mmm, het heeft wel een bepaald sfeertje, beetje unheimisch welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh dat las ik verleden week dat glazen hotel, nou leuk tochquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:25 schreef Copycat het volgende:
Ik zou mijn adem niet inhouden, Heks. En ik ga toch straks maar even de stad in.
Maar het kan zomaar zijn dat ik komende week in het Glazen Hotel een netwerkbijeenkomst heb. Die zijn normaal uiteraard elders en gratis, maar nu kost het je een tientje.
Er zijn ook wel veel mensen aan huis gekluisterd nu. Voor veel oude mensen is het zwaar bagger natuurlijk. Oh well, het hoort erbij.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zeg toch alleen boven mijn gebiedje![]()
ja snap het ook wel op de weg is gevaarlijk, maar als iedereen langzaam rijd en gewoon oplet en niet gaat lopen bumperen of gassen komt iedereen ook weer heelhuids thuis.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Jian het volgende:
Radio:
Femke Halsema stapt per direct op als fractievoorzitter, vanmiddag uitleg!
ja weet ik, en ja ik ben egoisties maar vind sneeuw 1 van de mooiste dingen van moeder aarde, vooral als ik zo naar buiten kijk, dan ziet de wereld er zo mooi en lief uit, ja ben een sentimentele doos ja ja ik weet het.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Er zijn ook wel veel mensen aan huis gekluisterd nu. Voor veel oude mensen is het zwaar bagger natuurlijk. Oh well, het hoort erbij.
vind van Gaal een goede trainer, maar laat het nu maar even over aan Frank d B die moet zich waarmaken en doet het toppie tot nu toe.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:29 schreef Jian het volgende:
Van Gaal: nog één contract, mogelijk bij Ajax
MÜNCHEN - Trainer Louis van Gaal van Bayern München sluit een terugkeer bij Ajax niet langer uit.
Sodemieter op zeg, de rust begint net een beetje terug te keren
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:36 schreef Copycat het volgende:
Sneeuw is mooi, maar zomerzon is mooier.
13.30 Uur persconferentie.quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Jian het volgende:
Radio:
Dat is een zegen voor het land (en groen links)quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:31 schreef Jian het volgende:
Radio:
En dat ze zwanger of ziek is.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:
het is wel een mooie vrouw die Femke, half 2 persconferentie
[ afbeelding ]
ik las in pol dat ze voor shell gaat werken in Nigeria
ze wil gewoon kerst vieren met har gezin, dus wat doe je dan als je toch al besloten had eruit te stappen, je zegt je baan eerder op.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:05 schreef Noek het volgende:
[..]
En dat ze zwanger of ziek is.
Dan gaat ze dus ziek van de zwangerschap werken in Nigeria.
Heb um net binnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:51 schreef Jian het volgende:
Voor die "verderfelijke" downloaders';
R5 Unstoppable, met Denzel Washington is beschikbaar hier en daar
Ik ookquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb um net binnen. Oh en Heks Cc bedoelde die straatlantaren links denk ik
wat een schiterende foto van je witte kater.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb um net binnen. Oh en Heks Cc bedoelde die straatlantaren links denk ik
het is jammer dat ik niet kan cappen. er ligt me een pak niet normaal in Amsterdam en sneeuwt nu vollop kleine vlokjes heel veel kleine vlokjesquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:14 schreef Jian het volgende:
Mooie sneeuwplaatjes op het Koningsplein Heks
Ik ga zo een rondje Vondelpark, met camera !!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is jammer dat ik niet kan cappen. er ligt me een pak niet normaal in Amsterdam en sneeuwt nu vollop kleine vlokjes heel veel kleine vlokjes
Wrom kan jij niet cappen ?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is jammer dat ik niet kan cappen. er ligt me een pak niet normaal in Amsterdam en sneeuwt nu vollop kleine vlokjes heel veel kleine vlokjes
Kan je niet gewoon effe op je bek gaan op het Koningsplein en dan zwaaien, dan cap ik welquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga zo een rondje Vondelpark, met camera !!
Bovenaanzicht van een straatlantaarn, nu herken ik het!quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:08 schreef Soury het volgende:
Oh en Heks Cc bedoelde die straatlantaren links denk ik
oh mooi, ik moet zo ook de straat op en ga even door het park, neem ook me camera mee en zit hier al in de aanslag om de ooievaar die hier steeds komt op de foto te zetten, maar ik heb hem nog niet gezien.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga zo een rondje Vondelpark, met camera !!
omdat ik niet weet hoe dat moet en er zijn er al een paar die dat goed kunnen.quote:
oh bedoelde je die, ik dacht die kliko verderop aan straatkant, nee dat is de lantaarn pal voor me keukenraam.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bovenaanzicht van een straatlantaarn, nu herken ik het!
AC Milan - Tottenham Hotspurquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:27 schreef Gert het volgende:
Champions League; loting voor de achtste finale
AS Roma - Shakhtar Donetsk
AC Milan - Tottenham Hotspur
Valencia - Schalke 04
Internazionale - Bayern München
Olympique Lyon - Real Madrid
Arsenal - Barcelona
Olympique Marseille - Manchester United
FC Kopenhagen - Chelsea
ging me meer om de reiger, zit nu omgekeerd op de lantaarnpaal, kijk alle2 de foto`squote:
Oh ja, zoek de reiger.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:35 schreef Toverheks het volgende:
ging me meer om de reiger, zit nu omgekeerd op de lantaarnpaal, kijk alle2 de foto`s
ja heb net een camera he, leuk spelendingetje hahaha en weet nu zonder hulp hoe ik alles op mijn pc zet![]()
Gezellig zeg! Effe een iShot vanuit het raam van mijn kantoor-aan-huisplek.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ging me meer om de reiger, zit nu omgekeerd op de lantaarnpaal, kijk alle2 de foto`s
ja heb net een camera he, leuk spelendingetje hahaha en weet nu zonder hulp hoe ik alles op mijn pc zet![]()
Dat is ook al zoveel! Hier echt niet zoveel, wat sneeuw en de rest is ijs. Maar alles is wel wit maar dat is aangevroren dauwshit. Weet ik veel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezellig zeg! Effe een iShot vanuit het raam van mijn kantoor-aan-huisplek.![]()
[ afbeelding ]
bij jou ligt me ook al mooi pakquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezellig zeg! Effe een iShot vanuit het raam van mijn kantoor-aan-huisplek.![]()
[ afbeelding ]
De règâh zit onder de tafel
Zag net 3 mensen met een plu lopen, op de een of andere manier heb ik een plu nooit in verband gebracht met sneeuw.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:44 schreef beequeen het volgende:
Koningsplein, Amsterdam.
[ afbeelding ]
Zo ziet Utrecht er ook uit.
Ik kan het me wel voorstellen hoor. Het sneeuwt echt hard.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:46 schreef mootie het volgende:
Zag net 3 mensen met een plu lopen, op de een of andere manier heb ik een plu nooit in verband gebracht met sneeuw.
Eerst zien Pietje, Barcelona zou Inter ook wel even oprollen vorig jaar, maar het blijft voetbal, alhoewel ik het ook donker inzie voor Arsenal hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat sneu voor Arsenal, prachtig voetbal en nooit komen ze echt ver.
Barcelona voetbalt ook niet lelijk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat sneu voor Arsenal, prachtig voetbal en nooit komen ze echt ver.
Vanwege de sneeuw?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:58 schreef Jian het volgende:
Ja hoor, de bussen stoppen ermee in Amsterdam, wat een volk ook
GVB HAALT ALLE BUSSEN NAAR BINNENquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanwege de sneeuw?
Mijn God, alsof er nooit eerder sneeuw in Nederland viel. En dan moet de winter nog beginnen ook.
Zijn we nu allemaal watjes geworden, compleet met materieel?
Dat is toch te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:02 schreef Jian het volgende:
GVB HAALT ALLE BUSSEN NAAR BINNEN
Het GVB haalt vrijdagmiddag alle bussen naar binnen vanwege de sneeuw.
Wat wil jij dan, sneeuwkettingen om de banden en gáán?quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:58 schreef Jian het volgende:
Ja hoor, de bussen stoppen ermee in Amsterdam, wat een volk ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |