True.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik kan wel claimen dat ik geen moslim ben, maar dan krijg ik meteen taqqiya voor de voeten geworpen.
Broeder, we hebben het maar zwaar met die barbaren.quote:
Nee joh, ik bekijk het altijd vanuit dit perspectief. Mijn andere posts zijn slechts getroll om Henk en Ingrid zwart te maken.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:41 schreef IHVK het volgende:
Haha, jij dacht laat ik het vandaag even vanuit een andere perspectief bekijken?
BLAM, een bewijs van onvermogen-bon voor uquote:
Nou men ronselt hier, leidt op tot extremist en zo he...quote:Hoe verklaar je anders dat Wilders de Koran wil verbieden, voor een moskee-stop is, islamitische scholen wil sluiten, geen immigranten uit moslimlanden, geen ontwikkelingshulp aan Afrikaanse moslimlanden etc.
Grappig: als een katholiek trouwt met een niet-katholiek, dan moeten de kinderen wel gedoopt worden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:05 schreef Sakit-Gede het volgende:
Het probleem is dat islamitische cultuur dominant is.
Een Islamiet en een anders gelovige krijgen vrijwel altijd islamitische kinderen.
Niet.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:49 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Grappig: als een katholiek trouwt met een niet-katholiek, dan moeten de kinderen wel gedoopt worden.
Twee moorden? Welke dan? Van Gogh inderdaad door een moslim, maar Fortuyn (waar je waarschijnlijk op doelt) toch echt door een Nederlandse niet-moslim.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
BLAM, een bewijs van onvermogen-bon voor u
[..]
Nou men ronselt hier, leidt op tot extremist en zo he...
Dan zijn er 2 moorden gepleegd, of meer, men roept nogal eens over 10 a 15 jaar zjin wij hier de baas, door de pvda en de overnames door getinte mede-leden is de pvv geen open vereniging enz.
Tja wie haat zaait, kan een pvv oogsten, na bijna VEERTIG jaar of zo, toen de SP nota bene al e.e.a. voorzag zoals nu blijkt.
Sinds wanneer dan niet?quote:
Welke rechtse krachten waren daar in de jaren 80 tegen?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Twee moorden? Welke dan? Van Gogh inderdaad door een moslim, maar Fortuyn (waar je waarschijnlijk op doelt) toch echt door een Nederlandse niet-moslim.
En wie is die men, waar je het steeds over hebt?
Veertig jaar geleden, dat was 1970. Toen haalde Nederland, met name de werkgevers (VVD) gastarbeiders uit Marokko en Turkije. Bij voorkeur uit arme gebieden, dus ongeschoold. Die werden hier in barakken gehuisvest, met slaapplekken waar bij toerbeurt op geslapen werd.
Nou ja, de rest zal ik je besparen.
De SP had indertijd gelijk, ja. Maar rechtse krachten hielden dat tegen.
Arme Henk & Ingrid.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:48 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee joh, ik bekijk het altijd vanuit dit perspectief. Mijn andere posts zijn slechts getroll om Henk en Ingrid zwart te maken.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:02 schreef waht het volgende:
Cohen bedoelt uiteraard dat we moeten uitkijken met het generaliseren en het afschilderen van een gehele groep als slecht of fout. De ergste misdaden gebeuren doorgaans doordat de daders de slachtoffers niet meer als mens zien maar als een etiket dat een negatieve connotatie heeft gekregen. 'Het is maar een jood/moslim/neger/homo' etc. etc.
Cohen heeft wat dat betreft gelijk.
Ja, je gaat bijna medelijden met ze krijgen. Maar ja, ne mutlu turkum diyene.quote:
Ik kan me vergissen, maar ik meen me toch te herinneren dat premiers als Van Agt en Lubbers met hun bijbehorende regeringen een groot deel van de jaren 80 regeerden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:57 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Welke rechtse krachten waren daar in de jaren 80 tegen?
En kan je een pro-multiculti partij wel rechts noemen?
Ne mutlu Hollandaliyim diyene!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ja, je gaat bijna medelijden met ze krijgen. Maar ja, ne mutlu turkum diyene.
Dat jij christenen en moslims in één adem durft te noemen met de nazi's, zegt voor mij al heel veel. Een totaal verwrongen en kapot wereldbeeld die niet meer uitgaat van de realiteit. Heden ten dagen worden nog steeds op verscheidene plekken religieuze minderheden gediscrimineerd en vervolgd, daaronder vallen ook de christenen en de moslims als slachtoffer van de Joodse staat. Echter die vorm van haat of vervolging heeft geen "speciale naam" zoals dat bij Joodse gevallen wel het geval is. Maar zo'n speciale naam hoort natuurlijk alleen bij het uitverkoren volk. De goyim kunnen een trap na krijgen. Net als dat de genocide op Joden aanmerkelijk meer aandacht lijkt te krijgen dan enige andere genocide in de wereld. Net als dat het Israel-Palestina conflict aanmerkelijk meer aandacht lijkt te krijgen dan enig ander conflict in de wereld. Net als het feit dat geen enkele andere minderheid zoveel macht heeft binnen de VS. En zo kan ik wel even doorgaan.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dan heb je een nogal verkeerde conclusie genomen. Ik ben niet joods. Ik kom echter wel op voor religieuze minderheden die jarenlang gediscrimineerd en vervolgd zijn. Waar o.a. dus de joden toebehoren, als slachtoffers van de vele vervolgingen door christenen, nazi's en moslims.
Als moslims vervolgd zouden of zullen worden, dan kom ik ook voor de moslims op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |