Dat vermengen van volkeren is het punt ook niet, het gaat om de cultuur. Welke cultuur dominant zal zijn is moeilijk te zeggen, maar we hebben daarin toch allemaal zo onze voorkeuren, toch?quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Mja, als in het westen elk koppel maar twee kinderen krijgt zullen we uiteindelijk het onderspit delven. Maar dat maakt niet uit, uiteindelijk zal toch alles samengaan, kaukasiërs, chinezen, latino's, moslims... Mensen die zich daartegen verzetten snappen niet hoe de wereld tegenwoordig in elkaar zit en vechten tegen de bierkaai.
Bij de islam is alles al samengegaan, daarom zijn er ook islamitische kaukasiërs, chinezen en latino's.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef remlof het volgende:
Maar dat maakt niet uit, uiteindelijk zal toch alles samengaan, kaukasiërs, chinezen, latino's, moslims...
Hoe verklaar jij dan de slavenhandel, en de mensonterende behandeling van dienstmeisjes in Saudi Arabie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:09 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Bij de islam is alles al samengegaan, daarom zijn er ook islamitische kaukasiërs, chinezen en latino's.
Het verschil tussen globalisatie en de islam is dat bij islam de kaukasiërs, chinezen en latino's elkaar als broeders/zusters zien en racisme minder voorkomt dan bij globalisatie.
Soennieten en sjiieten ja!quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:13 schreef Sakit-Gede het volgende:
Ooit van soeniten en shieten gehoord?
http://quran.com/9/97quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:14 schreef Sachertorte het volgende:
Hoe verklaar jij dan de slavenhandel, en de mensonterende behandeling van dienstmeisjes in Saudi Arabie?
Dan hang ik ook.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:33 schreef IHVK het volgende:
Als je de Koran leest op internet he , gaat de AIVD je dan gelijk schaduwen?
doeiquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:39 schreef Rambolin het volgende:
Quran.com is door de CIA opgericht. See you in Guantanamo.
Gezellig toch? Lekker met z'n allen waterboarden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:39 schreef Rambolin het volgende:
Quran.com is door de CIA opgericht. See you in Guantanamo.
Hier zeg je wel iets interessants.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zeg dat het antisemitisme van de moslims politiek-territoriaal van aard is.
Niet hardcore verwrongen als het antisemitisme dat vanuit de Christelijke wereld geëntameerd is gedurende ongeveer, nou ja iig vanaf de middeleeuwen (maar ook al toen het christendom staatsreligie werd onder de romeinen). Van oorsprong, want ze doen wel aan leentjebuur.
Natuurlijk niet. Ik kan wel claimen dat ik geen moslim ben, maar dan krijg ik meteen taqqiya voor de voeten geworpen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet, jij mag wel lezen van de AIVD
Sure. Maar de is minder leuk.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Gezellig toch? Lekker met z'n allen waterboarden.
Tja, als je één vers eruit haalt, kun je alles wel beweren. Net als een steile christen.quote:
Gedeelde smart, is halve smart.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |