Tot maandag.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi heren!
En doei, tot later!
Weet ik niet! ik wil ook.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel leuk voor een keertje.. Volgens mij is mijn oom lid. Mogen ze ook introducées meenemen??
Meer op fora en op internet surfen helpt wel denk ik.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:34 schreef Zolcon het volgende:
ik moet leren.... maar het lukt niet. iemand tips voor de concentratie?
Dan jij mij later introduceren.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Weet ik niet! ik wil ook.
ik kan de PvdA vragen of ze me kunnen introduceren
Hoiquote:
Ik ben nu weg denk ik dan maar ...quote:Op donderdag 16 december 2010 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Meer op fora en op internet surfen helpt wel denk ik.
Ik ga de politiek niet in.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Dan jij mij later introduceren.
Niet meer sacherijnig. Niet lief, ik val niet in de lieve categorie.quote:
Jawel, daar val je wel in.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet meer sacherijnig. Niet lief, ik val niet in de lieve categorie.
Zolang je maar aardig bentquote:Op donderdag 16 december 2010 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Niet meer sacherijnig. Niet lief, ik val niet in de lieve categorie.
Ik geniet elke keer weer van zijn zure columns. Wat een droeftoeter, om je te bescheurenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Iets wat dit kabinet wel tot in de puntjes voor elkaar heeft gekregen. Huilreacties uit alle hoeken van het gangbare Nederlandse politieke klimaat.
Wat een droeftoeterij constant. Heerlijk.
Van der Dunk is een geweldenaarquote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik geniet elke keer weer van zijn zure columns. Wat een droeftoeter, om je te bescheuren
Helaas gaan de meeste mensen inderdaad pas denken wanneer een maatregel henzelf raakt.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:08 schreef ethiraseth het volgende:
Dit kabinet zorgt er wel voor dat ik de afkeer van libertariers voor overheden soms kan begrijpen.
Ik denk dat ze eerder niet zien dat het hen raakt.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Helaas gaan de meeste mensen inderdaad pas denken wanneer een maatregel henzelf raakt.
Welkom op het Fok!forum, waar de trolletjes, de sneutjes, de huftertjes de dienst uit maken. Oftewel: fuck it.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:57 schreef Zolcon het volgende:
God... wordt zo moe van sommige idiote users hierzo die niet na kunnen denken.
Als dit mijn forum was had ik mensen die na 3x herhalen nog dezelfde standpunten blijven beschermen gebanned.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Welkom op het Fok!forum, waar de trolletjes, de sneutjes, de huftertjes de dienst uit maken. Oftewel: fuck it.
Dat is toch gebrek aan denkraam?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder niet zien dat het hen raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |