abonnement Unibet Coolblue
pi_90968277
Heb je het nu over het CDA-congres?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 7 januari 2011 @ 11:44:23 #77
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_90969825
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 01:38 schreef remlof het volgende:

[..]

Zaterdag ledenraad *O*
Zit jij in de ledenraad?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:33:24 #78
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90976769
PVV / LPF TOESTANDEN IN DE PVDA :

quote:
'PvdA'ers bedreigen elkaar vanwege Gronings nieuwbouwproject'

vrijdag 7 januari 2011 11:24

Groningse PvdA'ers die voorstander zijn van het Groninger Forum zijn
door tegenstanders binnen de partij geïntimideerd. De intimidaties
gingen zo ver dat zij zich bedreigd voelen, meldt oud-wethouder Willem
Smink vrijdag.

De Grote Markt in het centrum van Groningen

De Groningse PvdA-coryfee wil de kwestie aankaarten bij het
afdelingsbestuur.

Subsidie
Het Forum is een grootschalig nieuwbouwproject dat plaats moet bieden
aan een vernieuwde bibliotheek, een debatcentrum, een bioscoop en
horeca. Het nieuwe 'cultuurpaleis' moet achter de Grote Markt in het
centrum komen.

De plannen houden bestuurlijk Groningen al maanden in de greep.
Onlangs kwam het tot een crisis tussen de gemeente en de provincie,
omdat de laatste een toegezegde subsidie van 35 miljoen euro introk.

Ook binnen de PvdA zijn de meningen over het Forum sterk verdeeld.
Smink wil niet zeggen wat er door tegenstanders is gezegd, wel dat er
'terminologie is gebezigd die je niet voor mogelijk houdt'.
De terminologie die zich laat raden was toen ik tiener was, bij de pvda, al vOOR de lpf en pvv ooit bestaan hebben, gewoongoed bij de pvda hoor, maar ja, dat laat men je niet weten, dus wie het niet weet denkt dat het een 'normen en waarden partij is', maar dat is het niet...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:37:02 #79
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90976934
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:33 schreef fokthesystem het volgende:
PVV / LPF TOESTANDEN IN DE PVDA :

[..]

Laat me raden Telegraaf of Elsevier...Stuur het naar Eerdmans dan kan hij het behandelen samen met bijvoorbeeld Dion Graus a.s. woensdag.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:38:07 #80
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90976978
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:37 schreef betyar het volgende:

Laat me raden Telegraaf of Elsevier...Stuur het naar Eerdmans dan kan hij het behandelen samen met bijvoorbeeld Dion Graus a.s. woensdag.
Oud-wethouder: intimidatie binnen PvdA Groningen Binnenlands Bestuur
7 jan 2011 ... Smink wil niet zeggen wat er door tegenstanders is gezegd, wel dat er ,,terminologie is gebezigd die je niet voor mogelijk houdt''. ...
www.binnenlandsbestuur.nl/.../oud-wethouder-intimidatie-binnen-pvda-groningen.612415.lynkx
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:40:40 #81
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90977100
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:38 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Oud-wethouder: intimidatie binnen PvdA Groningen Binnenlands Bestuur
7 jan 2011 ... Smink wil niet zeggen wat er door tegenstanders is gezegd, wel dat er ,,terminologie is gebezigd die je niet voor mogelijk houdt''. ...
www.binnenlandsbestuur.nl/.../oud-wethouder-intimidatie-binnen-pvda-groningen.612415.lynkx
Ruzie om een gebouw?? 8)7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 14:47:45 #82
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90977482
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:40 schreef betyar het volgende:
Ruzie om een gebouw?? 8)7
Nou dat is het frame, de ophef is voor hen politieke loopbaantjes, na de politiek baantjes, macht en natuurlijk het geld wat er om heen hangt.

quote:
En de oorspronkelijke bron is toch Elsevier ;(
Maakt geen moer uit, de bron is uiteraard gewoon de pvda zelf, niet degene die het wel openbaart na ongetwijfeld wat 'lange teen pvda-ers die toch de media inseinen'.
Bij binnenlandsbestuur zal er ook wel een ontevreden pvda(-familie/vrindje/enz.) er werken die dit uit eerste hand kent.

Eerder was dit al in amsterdam geuzenveld, en west, ook in rotterdam e.o. waarbij zelf lieden politie bescherming kregen wegens bedreiging van mede pvda-ers. Er zijn toen aardig wat pvda-ers opgestapt uit de 'partij'.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_90977752
Wat is de PvdA toch een armoedige partij geworden met Job Cohen. ;(

De beste man zal best een goed bestuurder en een aardige vent zijn, maar hij heeft gewoon een totaal gebrek aan visie en ideeën. Cohen zou gewoon de leider van de oppositie moeten zijn en constant leidend moeten zijn met een verhaal hoe het beleid beter en anders kan dan van dit kabinet.

Ik heb Cohen echter nog niet veel verder horen gaan dan de clichématige uitspraken:
'de bezuinigingen worden niet eerlijk verdeelt' en ' we moeten de boel bij elkaar houden'.

Echt, meer uitspraken kan ik me niet voor de geest halen van deze man, en ik vraag me af of dat aan mij ligt. Hij is dan volgens mij ook totaal niet geschikt om in de oppositie in de kamer te zitten.

Wat dat betreft was Wouter Bos inhoudelijk vele malen sterker.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:01:41 #84
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90978181
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 14:47 schreef fokthesystem het volgende:Nou dat is het frame, de ophef is voor hen politieke loopbaantjes, na de politiek baantjes, macht en natuurlijk het geld wat er om heen hangt.
Dat maak jij ervan, ik lees gewoon dat ze ruzie hebben om de bouw van een gebouw waar de subsidie van in is getrokken.

quote:
Maakt geen moer uit, de bron is uiteraard gewoon de pvda zelf, niet degene die het wel openbaart na ongetwijfeld wat 'lange teen pvda-ers die toch de media inseinen'.
Bij binnenlandsbestuur zal er ook wel een ontevreden pvda(-familie/vrindje/enz.) er werken die dit uit eerste hand kent.

Eerder was dit al in amsterdam geuzenveld, en west, ook in rotterdam e.o. waarbij zelf lieden politie bescherming kregen wegens bedreiging van mede pvda-ers. Er zijn toen aardig wat pvda-ers opgestapt uit de 'partij'.
Het jijbakken naar de PvdA begint toch wel absurde trekjes te tonen. Altijd maar dat zoeken naar misstappen in de lokale politiek.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:03:09 #85
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90978252
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef betyar het volgende:
Het jijbakken naar de PvdA begint toch wel absurde trekjes te tonen. Altijd maar dat zoeken naar misstappen in de lokale politiek.
Waar doet me dat nou aan denken.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:07:13 #86
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90978469
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:01 schreef betyar het volgende:

Dat maak jij ervan, ik lees gewoon dat ze ruzie hebben om de bouw van een gebouw waar de subsidie van in is getrokken.
En dus het geld, de (loop-)baantjes... Amsterdam oost ; elatik
Dat ging ook om een gebouw. En dat was alleen voor de kunst ook nog eens.
33 miljoen down the drain..

quote:
Het jijbakken naar de PvdA begint toch wel absurde trekjes te tonen. Altijd maar dat zoeken naar misstappen in de lokale politiek.
Naar --> de pvda? dit is intern <in> de pvda, en niet voor het eerst ook, het neemt alleen maar toe zo blijkt uit google alerts. 2 x erger en vaker dan bij welke partij dan ook.

Laatst kwam zelfs de voorzitter van de jongeren binnen de pdva tot een gelijke conclusie, ook dat bericht heb ik ergens op fok geplaatst. Hij was o.a. op AT5, zie je dat (at5) dan als bron en niet de pvda-er an sich?
Wegkijken is geloof ik ook een vak aan het worden...
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:08:45 #87
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90978536
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Waar doet me dat nou aan denken.
Je doelt naar de PVV bash? Dat ging om het feit dat men behoorlijk liegt over hun verleden en informatie achterhield. Dat de GBL daarna zijn onderdanen nog in bescherming nam was helemaal van de zotte.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:15:11 #88
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90978829
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:07 schreef fokthesystem het volgende:
En dus het geld, de (loop-)baantjes... Amsterdam oost ; elatik
Dat ging ook om een gebouw. En dat was alleen voor de kunst ook nog eens.
33 miljoen down the drain.
Alles blijven herhalen, waarom nou toch??

quote:
Naar --> de pvda? dit is intern <in> de pvda, en niet voor het eerst ook, het neemt alleen maar toe zo blijkt uit google alerts. 2 x erger en vaker dan bij welke partij dan ook.

Laatst kwam zelfs de voorzitter van de jongeren binnen de pdva tot een gelijke conclusie, ook dat bericht heb ik ergens op fok geplaatst. Hij was o.a. op AT5, zie je dat (at5) dan als bron en niet de pvda-er an sich?
Wegkijken is geloof ik ook een vak aan het worden...
In elke partij heb je meningsverschillen, dat het bij sommige partijen nu eenmaal als een tierelier door de media vliegt, so be it.
Dat de mensen met berichtgevingen naar buiten komen is natuurlijk de bron. Maar als de quote van desbetreffende bron bij een bepaalde journalistieke stroming komt zijn de quotes aangedikt en worden er bepaalde "feiten" bij gezet die er misschien helemaal niet toedoen, dat men daar vervolgens zelf de punten uitpikt en er zelfs een verhaal van gaat maken, tja daar kan niemand wat aan doen want dan zijn de meningen en standpunten al vastgezet in de berichtgeving.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:25:14 #89
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_90979304
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:15 schreef betyar het volgende:

Alles blijven herhalen, waarom nou toch??
Dat heb ik van de pvda 'oorlog tegen de pvv' afgekeken :)

quote:
In elke partij heb je meningsverschillen,
Ja, zeker, en dat is maar goed ook voor de 'ontwikkelingen'.
quote:
dat het bij sommige partijen nu eenmaal als een tierelier door de media vliegt, so be it.
Wie erg veel zetels aan de media heeft te danken is de pvda, die nu eenmaal van oudsher veel media-invloed heeft. Of (wil-) pakt. Die vlieger gaat hier dus niet op, dan hebben we het eerder over een uiting als : 'en dit is nog maar het topje van de ijsberg'.

quote:
Dat de mensen met berichtgevingen naar buiten komen is natuurlijk de bron. Maar als de quote van desbetreffende bron bij een bepaalde journalistieke stroming komt zijn de quotes aangedikt en worden er bepaalde "feiten" bij gezet die er misschien helemaal niet toedoen, dat men daar vervolgens zelf de punten uitpikt en er zelfs een verhaal van gaat maken, tja daar kan niemand wat aan doen want dan zijn de meningen en standpunten al vastgezet in de berichtgeving.
Die jonge man op at5 deed zijn verhaal, dat verhaal kwam bijna 1 op 1 neer op wat ik denk van de pdva in het land, dat het een opportune franchise partij is waar lieden in de gemeente A de partijlijn slaafs volgen, maar in B men bijna anti-pvda is maar daar wel onder die vlag opereert, wel de lusten niet de lasten zeg maar.
Robin Lindschoten dan, pvda-bobo die beweert zelf (als bron zijnde :) ) bij hoog en bij laag dat hij geïnstrueerd is om rutte te gaan aanpakken , destijds in de campagne, op zijn ongehuwd zijn. Vervolgens 'lekt hij dat met de kanttekening de partij een waarschuwing te willen geven' het is afwachten tot hij namen noemt, echter dat kan voor-, na- of jaren na de 1e kamer verkiezingen zijn..
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:26:43 #90
328838 Berlitz
Salonfascist
pi_90979365
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:08 schreef betyar het volgende:

[..]

Je doelt naar de PVV bash? Dat ging om het feit dat men behoorlijk liegt over hun verleden en informatie achterhield. Dat de GBL daarna zijn onderdanen nog in bescherming nam was helemaal van de zotte.
Zoals elatik die 33 miljoen verduisterd?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 16:21:13 #91
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90981772
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:25 schreef fokthesystem het volgende:
Wie erg veel zetels aan de media heeft te danken is de pvda, die nu eenmaal van oudsher veel media-invloed heeft. Of (wil-) pakt. Die vlieger gaat hier dus niet op, dan hebben we het eerder over een uiting als : 'en dit is nog maar het topje van de ijsberg'.
Daarom zijn de "rechtse" mensen blij met programma's zoals WNL zeker?

quote:
Robin Lindschoten dan, pvda-bobo die beweert zelf (als bron zijnde :) ) bij hoog en bij laag dat hij geïnstrueerd is om rutte te gaan aanpakken , destijds in de campagne, op zijn ongehuwd zijn. Vervolgens 'lekt hij dat met de kanttekening de partij een waarschuwing te willen geven' het is afwachten tot hij namen noemt, echter dat kan voor-, na- of jaren na de 1e kamer verkiezingen zijn..
Dat verhaal heb ik ook gehoord, zo'n praktijken zal ik ook nooit goedkeuren. Bij geen een partij.
pi_90985114
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:26 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Zoals elatik die 33 miljoen verduisterd?
Nu is het al verduisteren? Dan loopt er vast al een gerechtelijk onderzoek. Toch?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_90985167
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:03 schreef Berlitz het volgende:

[..]

Waar doet me dat nou aan denken.
Naar misstanden binnen de PVV hoeft echter niet gezocht te worden. Die dienen zichzelf aan.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:37:10 #94
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_90985263
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 15:25 schreef fokthesystem het volgende:
Robin Lindschoten dan, pvda-bobo die beweert zelf (als bron zijnde :) ) bij hoog en bij laag dat hij geïnstrueerd is om rutte te gaan aanpakken , destijds in de campagne, op zijn ongehuwd zijn. Vervolgens 'lekt hij dat met de kanttekening de partij een waarschuwing te willen geven' het is afwachten tot hij namen noemt, echter dat kan voor-, na- of jaren na de 1e kamer verkiezingen zijn..
Robin Lindschoten is een VVD'er. :)
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_90985358
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Robin Lindschoten is een VVD'er. :)
De haat maakt FTS blind :+
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:47:20 #96
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_90985617
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:40 schreef du_ke het volgende:

[..]

De haat maakt FTS blind :+
I think so.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_90986108
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 16:21 schreef betyar het volgende:

Daarom zijn de "rechtse" mensen blij met programma's zoals WNL zeker?

Afgelopen woensdag heb ik WNL gezien en vond het erg rechts en niet objectief.

Plotseling realiseerde ik me echter dat ik mijn hele leven lang vergelijkbaar niet objectieve actualiteitenfabrieken van de VARA heb mogen aanschouwen, dan met een linkse kleur natuurlijk.

Ik ben dus blij met WNL in die zin dat nu plotseling duidelijk wordt hoe gekleurd veel van de berichtgeving op onze publieke zenders altijd is geweest.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:04:36 #98
104871 remlof
Europees federalist
pi_90986267
quote:
Op vrijdag 7 januari 2011 17:37 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Robin Lindschoten is een VVD'er. :)
Maar wel een bobo :D
pi_90986437
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:00 schreef Sakit-Gede het volgende:

[..]

Afgelopen woensdag heb ik WNL gezien en vond het erg rechts en niet objectief.

Plotseling realiseerde ik me echter dat ik mijn hele leven lang vergelijkbaar niet objectieve actualiteitenfabrieken van de VARA heb mogen aanschouwen, dan met een linkse kleur natuurlijk.

Ik ben dus blij met WNL in die zin dat nu plotseling duidelijk wordt hoe gekleurd veel van de berichtgeving op onze publieke zenders altijd is geweest.
:D Maar zo zout als bij Eerdmans heb ik het niet eerder gegeten. Hij zat echt meer politiek te bedrijven dan presentator te spelen. Zo erg doen Pauw of Witteman het echt niet :D
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 18:09:59 #100
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_90986469
quote:
6s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 18:00 schreef Sakit-Gede het volgende:

[..]

Afgelopen woensdag heb ik WNL gezien en vond het erg rechts en niet objectief.

Plotseling realiseerde ik me echter dat ik mijn hele leven lang vergelijkbaar niet objectieve actualiteitenfabrieken van de VARA heb mogen aanschouwen, dan met een linkse kleur natuurlijk.

Ik ben dus blij met WNL in die zin dat nu plotseling duidelijk wordt hoe gekleurd veel van de berichtgeving op onze publieke zenders altijd is geweest.
Nooit de gedachte gehad dat de VARA objectiever is dan Wakker Nederland? Sommige VARA programma's waren gewoon objectief, zoals NOVA. Jeroen Pauw en Paul Witteman zijn niet objectief, maar je merkt het bijna nooit aan hen. Wakker Nederland doet niet een de moeite objectief te blijven.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')