abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2010 @ 12:09:03 #176
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89993825
quote:
2s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:54 schreef Zolcon het volgende:

Hahaha :)
FEM-Logic chip _O_ _O_
pi_89993931
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:00 schreef fokthesystem het volgende:
Shock tekst en food for thought :

[..]

Hopelijk zet het bij deze en gene weer een oogklep iets verder open :)
Daarbij , de kwatrijnen, u weet wel nostradamus, die voorspelde een oorlog tussen christendOm en islam. En die richtingen, dat zijn bobo's met al dan niet wakkere bij-sturende achterban, immer volgens velen hier zijn de leden niet een partij of kerk, dat zijn entiteiten op zich waar niemand verantwoordelijk voor is en die door niemand vertegenwoordigd worden (ergo wat 1 pvda kamerlid roept of wil is voor hen bijv. niet 'de pvda'....)
Gaat u rustig slapen....
Nostradamus :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 16 december 2010 @ 12:13:27 #178
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89993944
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nostradamus :')
Met zijn strakke groene broek
pi_89994071
Ff zien wie er allemaal vakkundig in de honeypot stappen en even vakkundig dit negeren :

"Opmerkelijk interview
Farid Azarkan, vertegenwoordiger van de Marokkaanse
gemeenschap, reageerde op bespugingen, scheldpartijen en het
lastigvallen van joden door moslimjongeren, vooral in Amsterdam:
De portee van Farids reactie:

moslims haten joden, maar andere Nederlanders doen dat ook, dus wat
zeur je nou?"
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_89994124
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:18 schreef fokthesystem het volgende:
Ff zien wie er allemaal vakkundig in de honeypot stappen en even vakkundig dit negeren :

"Opmerkelijk interview
Farid Azarkan, vertegenwoordiger van de Marokkaanse
gemeenschap, reageerde op bespugingen, scheldpartijen en het
lastigvallen van joden door moslimjongeren, vooral in Amsterdam:
De portee van Farids reactie:

moslims haten joden, maar andere Nederlanders doen dat ook, dus wat
zeur je nou?"
Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen? Het 'hullie doen het ook' standpunt van Azarkan is inderdaad te idioot voor woorden. En nu?
pi_89994137
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen? Het 'hullie doen het ook' standpunt van Azarkan is inderdaad te idioot voor woorden. En nu?
HA! ik wist het wel je bent antisemitisch!!!
Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89994161
-halve liter koffie ; check
-stapel studieboeken ; check
-collegeblok ; check
-tijdsdruk ; check

Au revoir
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
pi_89994342
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:20 schreef KoosVogels het volgende:

Een beperkte zienswijze, zie het eens zo:
"het is waar, wij jagen het liefst joden weg, ook uit NL, want we motte ze niet".
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_89994367
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:26 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Een beperkte zienswijze, zie het eens zo:
"het is waar, wij jagen het liefst joden weg, ook uit NL, want we motte ze niet".
En die meneer spreekt namens de complete moslimgemeenschap?
pi_89994516
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En die meneer spreekt namens de complete moslimgemeenschap?
En kijk, daar is de 'het bestaat allemaal niet' kaart...
Een 2e kamerlid van de pvda spreekt niet voor de pvda, cohen is niet de pvda, een senator van de pvda is niet de pvda, de pvda is niet een partij voor- en door de leden, geen som der delen, ergo voor jou is niets ook maar iets. Alles is los zand... onbegrijpelijk...
Waarom ben je dan zo bang voor wilders, dat is ook maar 1 mens hoor, de rest roept hem wel na, maar gevolgen zal dat verders niet hebben, hij kan NL niet polariseren of de sfeer beinvloedden, hij spreekt niet voor 1,5 miljoen 'tokkies', neuh...
Mensen wordt is volwassen en wel snel want spoedig heb je dat hard nodig.
pi_89994574
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Een 2e kamerlid van de pvda spreekt niet voor de pvda, cohen is niet de pvda, een senator van de pvda is niet de pvda, de pvda is niet een partij voor- en door de leden, geen som der delen, ergo voor jou is niets ook maar iets. Alles is los zand... onbegrijpelijk...
Waarom ben je dan zo bang voor wilders, dat is ook maar 1 mens hoor, de rest roept hem wel na, maar gevolgen zal dat verders niet hebben, hij kan NL niet polariseren of de sfeer beinvloedden, hij spreekt niet voor 1,5 miljoen 'tokkies', neuh...
je moet niet zo wantrouwend zijn. We leven in Nederland 2010. Even een ommetje lopen en een warm bad nemen :)
pi_89994770
quote:
PvdA pleit voor verzet tegen regering
Dat klinkt een beetje raar. Dan het artikel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
PvdA fractie in Woensdrecht die zich boos maakt over de plannen dat ze meer moeten doen met minder geld. lijkt me legitiem.

donderdag 16 december 2010 @ 12:45:10 #188
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_89994913
quote:
2s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef Zolcon het volgende:

[..]

Dat klinkt een beetje raar. Dan het artikel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meeste mensen lezen alleen de titel en gaan dan schreeuwen. En dat is juist de bedoeling van de media tegenwoordig.
  donderdag 16 december 2010 @ 12:47:19 #189
202678 Zolcon
pi_89994975
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:45 schreef betyar het volgende:

[..]

De meeste mensen lezen alleen de titel en gaan dan schreeuwen. En dat is juist de bedoeling van de media tegenwoordig.
Daarom, de reacties bij powned zijn ook te triest voor woorden.
  donderdag 16 december 2010 @ 12:48:57 #190
202678 Zolcon
pi_89995025
quote:
PvdA roept op tot gewapende revolutie

De PvdA fractie in lutjebroek heeft laten weten dat ze de bezuinigingen op het PGB 'te vuur en te zwaard' zullen bestrijden
Zelfverzonnen nieuwsbericht maar doet precies hetzelfde.
  donderdag 16 december 2010 @ 12:49:56 #191
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_89995052
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wie zegt dat het probleem niet bestaat? Jij moet eens ophouden met het in de mond leggen van woorden bij anderen. De enige die volwassen moet worden ben jij. Je bezit namelijk het analytisch vermogen van een 12-jarige snotneus.
  donderdag 16 december 2010 @ 12:53:06 #192
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89995173
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wie zegt dat het probleem niet bestaat? Jij moet eens ophouden met het in de mond leggen van woorden bij anderen. De enige die volwassen moet worden ben jij. Je bezit namelijk het analytisch vermogen van een 12-jarige snotneus.
Als dat zo zou zijn heb jij het anale vermogen van een 1,2 jarige luier poeper.
Kijk, de praktijk, die wint het van al die 'wij willens' en 'het kan niet zo zijn dat' 'zo gaan we niet met elkaar om' en dergelijke holle retoriek, maar zelfs zo ver ben je nog niet.
Je spreekt over analyse maar bent bijv. al te lui om af en toe te googlen op dat wat anderen al lang weten. Je springt naar believen van verantwoording naar onzin, en wie en wie niet dat dan hebben of uiten. je bent gewoon nog niet af, dwalende.
  donderdag 16 december 2010 @ 12:54:51 #193
202678 Zolcon
pi_89995225
quote:
de prijs voor de 85 toestellen die Nederland zou bestellen, op bijna 8 miljard euro gaat uitkomen, in plaats van de geraamde 6,2 miljard.
Wist niet dat die krengen zo duur waren. Lijkt me een mooie post om te bezuinigen. Geef het aan de ouderen, armeren, studenten. Dan houden we het nog een beetje normaal in deze periode

Ben geen SPer btw :P
  donderdag 16 december 2010 @ 12:56:33 #194
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_89995281
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:53 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn heb jij het anale vermogen van een 1,2 jarige luier poeper.
Kijk, de praktijk, die wint het van al die 'wij willens' en 'het kan niet zo zijn dat' 'zo gaan we niet met elkaar om' en dergelijke holle retoriek, maar zelfs zo ver ben je nog niet.
Je spreekt over analyse maar bent bijv. al te lui om af en toe te googlen op dat wat anderen al lang weten. Je springt naar believen van verantwoording naar onzin, en wie en wie niet dat dan hebben of uiten. je bent gewoon nog niet af, dwalende.
Het treurige is dat jij jezelf hebt wijsgemaakt dat jij de waarheid in pacht hebt. Je voelt je verheven boven alle anderen die volgens jou het licht niet hebben gezien. Dat maakt jou allereerst een onmogelijke discussiepartner en komt daarnaast behoorlijk zielig over. Kritiek van jouw kant doet mij dan ook vrij weinig aangezien ik naar alle waarschijnlijk heb te maken met ongeletterde imbeciel. Iemand die nog niet eens in staat is een fatsoenlijke zin te formuleren, kan onmogelijk over enig intellect beschikken.
  donderdag 16 december 2010 @ 13:02:02 #195
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89995447
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:56 schreef KoosVogels het volgende:

Het treurige is dat jij jezelf hebt wijsgemaakt dat jij de waarheid in pacht hebt.
bron? waar stel ik dat? Of doe je nu _weer_ wat je anderen verwijt? woorden in de mond leggen en de waarheid hebben en zo? :)
quote:
Je voelt je verheven boven alle anderen die volgens jou het licht niet hebben gezien
Bijna, ik voel met niet verheven, ik acht anderen zeer dom om de politiek NIET te volgen, want bemoeien zij zich er niet mee, de politiek doet dat wel met hen. Wie het volgt, en met een vergrootglas zoals ik, die wet het, pvda sucks. Big time.

quote:
Dat maakt jou allereerst een onmogelijke discussiepartner
Mwho, da's wederzijds en niet met iedereen het geval, dus betreft dit jezelf vooral.

quote:
en komt daarnaast behoorlijk zielig over.
Ik kan er niet mee zitten, Waar ik me wel 'zielig om voel' is de NLse wegkijk mentaliteit.
Echter ook die neemt af, steeds vaker is er iets dat hun NIMBY aantast.
quote:
Kritiek van jouw kant doet mij dan ook vrij weinig aangezien ik naar alle waarschijnlijk heb te maken met ongeletterde imbeciel. Iemand die nog niet eens in staat is een fatsoenlijke zin te formuleren, kan onmogelijk over enig intellect beschikken.
Dat zei ik al eerder koos, ik ren rondjes om je heen, daar ben ik van overtuigd.
  donderdag 16 december 2010 @ 13:02:09 #196
-1 #ANONIEM
pi_89995449
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Riskante kredieten verstrekken blijft nou eenmaal een lucratief spelletje. Aangezien onze economie steeds meer in de greep wordt gehouden door het korte termijn denken, zetten investeerders in op snelle winsten. Binnen een paar jaar willen zij een flinke uitkering van dividend zien. Het is natuurlijk begrijpelijk dat je geld wilt zien voor je investeringen, maar deze manier van denken maakt onze economie kapot.
Inderdaad, snel geld in een snelle wereld waar deze heren de gevierde jongens kunnen uithangen op verjaardagen met dure pakken en hippe schoentjes. Ik zie mensen daar rondlopen waar je nog geen fiets van zou kopen.....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2010 13:02:34 ]
  donderdag 16 december 2010 @ 13:03:05 #197
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89995477
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:02 schreef Tem het volgende:

Inderdaad, snel geld in een snelle wereld
Traag geld is veel destructiever (rente) . .
  donderdag 16 december 2010 @ 13:03:15 #198
-1 #ANONIEM
pi_89995483
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:33 schreef betyar het volgende:

[..]

kredietje.nl??
iets groter ;) bijna weg gelukkig
  donderdag 16 december 2010 @ 13:03:58 #199
-1 #ANONIEM
pi_89995501
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:03 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Traag geld is veel destructiever (rente) . .
Niets mis met sparen
  donderdag 16 december 2010 @ 13:08:01 #200
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_89995659
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:03 schreef Tem het volgende:

[..]

Niets mis met sparen
Wel als je het bij icesave of 1 van de amerikaanse 'grote jongens' deed.
Rente werkt alleen als het een 1 op 1 stelsel zou zijn. Nu trekt de boel al decennia krom wegens de mazen en wegkomende schuldenaren, faillissementen. Er is dus meer geld schuldig (vaak door 'armen') aan rente dan er bij komt aan betaalde rente (zoals bedrijven die wel starten maar nooit winst maakten, buitenland constructies kortom witte boorden criminaliteit). inmiddels is meer dan 51% van alle waarde bij 2% van de mensen. In scheepstermen : de boot staat op kapseizen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')