Nostradamusquote:Op donderdag 16 december 2010 12:00 schreef fokthesystem het volgende:
Shock tekst en food for thought :
[..]
Hopelijk zet het bij deze en gene weer een oogklep iets verder open![]()
Daarbij , de kwatrijnen, u weet wel nostradamus, die voorspelde een oorlog tussen christendOm en islam. En die richtingen, dat zijn bobo's met al dan niet wakkere bij-sturende achterban, immer volgens velen hier zijn de leden niet een partij of kerk, dat zijn entiteiten op zich waar niemand verantwoordelijk voor is en die door niemand vertegenwoordigd worden (ergo wat 1 pvda kamerlid roept of wil is voor hen bijv. niet 'de pvda'....)
Gaat u rustig slapen....
Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen? Het 'hullie doen het ook' standpunt van Azarkan is inderdaad te idioot voor woorden. En nu?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:18 schreef fokthesystem het volgende:
Ff zien wie er allemaal vakkundig in de honeypot stappen en even vakkundig dit negeren :
"Opmerkelijk interview
Farid Azarkan, vertegenwoordiger van de Marokkaanse
gemeenschap, reageerde op bespugingen, scheldpartijen en het
lastigvallen van joden door moslimjongeren, vooral in Amsterdam:
De portee van Farids reactie:
moslims haten joden, maar andere Nederlanders doen dat ook, dus wat
zeur je nou?"
HA! ik wist het wel je bent antisemitisch!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen? Het 'hullie doen het ook' standpunt van Azarkan is inderdaad te idioot voor woorden. En nu?
Een beperkte zienswijze, zie het eens zo:quote:Op donderdag 16 december 2010 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
Wat wil je hier eigenlijk mee zeggen? Het 'hullie doen het ook' standpunt van Azarkan is inderdaad te idioot voor woorden. En nu?
En die meneer spreekt namens de complete moslimgemeenschap?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Een beperkte zienswijze, zie het eens zo:
"het is waar, wij jagen het liefst joden weg, ook uit NL, want we motte ze niet".
En kijk, daar is de 'het bestaat allemaal niet' kaart...quote:Op donderdag 16 december 2010 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En die meneer spreekt namens de complete moslimgemeenschap?
je moet niet zo wantrouwend zijn. We leven in Nederland 2010. Even een ommetje lopen en een warm bad nemenquote:Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En kijk, daar is de 'het bestaat allemaal niet' kaart...
Een 2e kamerlid van de pvda spreekt niet voor de pvda, cohen is niet de pvda, een senator van de pvda is niet de pvda, de pvda is niet een partij voor- en door de leden, geen som der delen, ergo voor jou is niets ook maar iets. Alles is los zand... onbegrijpelijk...
Waarom ben je dan zo bang voor wilders, dat is ook maar 1 mens hoor, de rest roept hem wel na, maar gevolgen zal dat verders niet hebben, hij kan NL niet polariseren of de sfeer beinvloedden, hij spreekt niet voor 1,5 miljoen 'tokkies', neuh...
Mensen wordt is volwassen en wel snel want spoedig heb je dat hard nodig.
Dat klinkt een beetje raar. Dan het artikelquote:PvdA pleit voor verzet tegen regering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
PvdA fractie in Woensdrecht die zich boos maakt over de plannen dat ze meer moeten doen met minder geld. lijkt me legitiem.
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje raar. Dan het artikelDe meeste mensen lezen alleen de titel en gaan dan schreeuwen. En dat is juist de bedoeling van de media tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, de reacties bij powned zijn ook te triest voor woorden.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:45 schreef betyar het volgende:
[..]
De meeste mensen lezen alleen de titel en gaan dan schreeuwen. En dat is juist de bedoeling van de media tegenwoordig.
Zelfverzonnen nieuwsbericht maar doet precies hetzelfde.quote:PvdA roept op tot gewapende revolutie
De PvdA fractie in lutjebroek heeft laten weten dat ze de bezuinigingen op het PGB 'te vuur en te zwaard' zullen bestrijden
Wie zegt dat het probleem niet bestaat? Jij moet eens ophouden met het in de mond leggen van woorden bij anderen. De enige die volwassen moet worden ben jij. Je bezit namelijk het analytisch vermogen van een 12-jarige snotneus.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En kijk, daar is de 'het bestaat allemaal niet' kaart...
Een 2e kamerlid van de pvda spreekt niet voor de pvda, cohen is niet de pvda, een senator van de pvda is niet de pvda, de pvda is niet een partij voor- en door de leden, geen som der delen, ergo voor jou is niets ook maar iets. Alles is los zand... onbegrijpelijk...
Waarom ben je dan zo bang voor wilders, dat is ook maar 1 mens hoor, de rest roept hem wel na, maar gevolgen zal dat verders niet hebben, hij kan NL niet polariseren of de sfeer beinvloedden, hij spreekt niet voor 1,5 miljoen 'tokkies', neuh...
Mensen wordt is volwassen en wel snel want spoedig heb je dat hard nodig.
Als dat zo zou zijn heb jij het anale vermogen van een 1,2 jarige luier poeper.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie zegt dat het probleem niet bestaat? Jij moet eens ophouden met het in de mond leggen van woorden bij anderen. De enige die volwassen moet worden ben jij. Je bezit namelijk het analytisch vermogen van een 12-jarige snotneus.
Wist niet dat die krengen zo duur waren. Lijkt me een mooie post om te bezuinigen. Geef het aan de ouderen, armeren, studenten. Dan houden we het nog een beetje normaal in deze periodequote:de prijs voor de 85 toestellen die Nederland zou bestellen, op bijna 8 miljard euro gaat uitkomen, in plaats van de geraamde 6,2 miljard.
Het treurige is dat jij jezelf hebt wijsgemaakt dat jij de waarheid in pacht hebt. Je voelt je verheven boven alle anderen die volgens jou het licht niet hebben gezien. Dat maakt jou allereerst een onmogelijke discussiepartner en komt daarnaast behoorlijk zielig over. Kritiek van jouw kant doet mij dan ook vrij weinig aangezien ik naar alle waarschijnlijk heb te maken met ongeletterde imbeciel. Iemand die nog niet eens in staat is een fatsoenlijke zin te formuleren, kan onmogelijk over enig intellect beschikken.quote:Op donderdag 16 december 2010 12:53 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn heb jij het anale vermogen van een 1,2 jarige luier poeper.
Kijk, de praktijk, die wint het van al die 'wij willens' en 'het kan niet zo zijn dat' 'zo gaan we niet met elkaar om' en dergelijke holle retoriek, maar zelfs zo ver ben je nog niet.
Je spreekt over analyse maar bent bijv. al te lui om af en toe te googlen op dat wat anderen al lang weten. Je springt naar believen van verantwoording naar onzin, en wie en wie niet dat dan hebben of uiten. je bent gewoon nog niet af, dwalende.
bron? waar stel ik dat? Of doe je nu _weer_ wat je anderen verwijt? woorden in de mond leggen en de waarheid hebben en zo?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
Het treurige is dat jij jezelf hebt wijsgemaakt dat jij de waarheid in pacht hebt.
Bijna, ik voel met niet verheven, ik acht anderen zeer dom om de politiek NIET te volgen, want bemoeien zij zich er niet mee, de politiek doet dat wel met hen. Wie het volgt, en met een vergrootglas zoals ik, die wet het, pvda sucks. Big time.quote:Je voelt je verheven boven alle anderen die volgens jou het licht niet hebben gezien
Mwho, da's wederzijds en niet met iedereen het geval, dus betreft dit jezelf vooral.quote:Dat maakt jou allereerst een onmogelijke discussiepartner
Ik kan er niet mee zitten, Waar ik me wel 'zielig om voel' is de NLse wegkijk mentaliteit.quote:en komt daarnaast behoorlijk zielig over.
Dat zei ik al eerder koos, ik ren rondjes om je heen, daar ben ik van overtuigd.quote:Kritiek van jouw kant doet mij dan ook vrij weinig aangezien ik naar alle waarschijnlijk heb te maken met ongeletterde imbeciel. Iemand die nog niet eens in staat is een fatsoenlijke zin te formuleren, kan onmogelijk over enig intellect beschikken.
Inderdaad, snel geld in een snelle wereld waar deze heren de gevierde jongens kunnen uithangen op verjaardagen met dure pakken en hippe schoentjes. Ik zie mensen daar rondlopen waar je nog geen fiets van zou kopen.....quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Riskante kredieten verstrekken blijft nou eenmaal een lucratief spelletje. Aangezien onze economie steeds meer in de greep wordt gehouden door het korte termijn denken, zetten investeerders in op snelle winsten. Binnen een paar jaar willen zij een flinke uitkering van dividend zien. Het is natuurlijk begrijpelijk dat je geld wilt zien voor je investeringen, maar deze manier van denken maakt onze economie kapot.
Traag geld is veel destructiever (rente) . .quote:Op donderdag 16 december 2010 13:02 schreef Tem het volgende:
Inderdaad, snel geld in een snelle wereld
Niets mis met sparenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Traag geld is veel destructiever (rente) . .
Wel als je het bij icesave of 1 van de amerikaanse 'grote jongens' deed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |