Beginnen we weer op nul.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn meest pessimistische toekomstvoorspellingen gaan er zelfs vanuit dat de economie als geheel over niet al te lange tijd de geest geeft. Men is alweer bezig om een nieuwe bubble te creeren. Als de boel weer ploft, kun je gedag zeggen tegen de economie.
klopt, maar ik gaf als mens mijn mening, niet als beleidsmaker.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:53 schreef phpmystyle het volgende:
1200
Ik zou het niet doen als je geen uitzicht hebt op beter.
Die gast is niet goed bij zn hoofd. Zou er niet teveel aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:04 schreef Zolcon het volgende:
Wat is het probleem met V-O. Beetje triest wat hij allemaal roept in dat andere topic
Welk topic?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:04 schreef Zolcon het volgende:
Wat is het probleem met V-O. Beetje triest wat hij allemaal roept in dat andere topic
Was ik ook niet van plan. Maar zijn wereldbeeld is zowaar nog enger dan dat van gekke geert.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die gast is niet goed bij zn hoofd. Zou er niet teveel aandacht aan besteden.
Over Cohenquote:
Was al een klacht in Feedback erover maar daar stond het alleen over zijn eerste post in het topic en die vond ik niet heel erg schokkend (iets met geitenneukers de rest niet gelezen)...niet dat ik het er mee eens ben maar je hoort wel ergere dingenquote:
gewoon links laten liggenquote:
hmmm zijn beleidsmakers geen mensen?quote:Op donderdag 16 december 2010 11:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
klopt, maar ik gaf als mens mijn mening, niet als beleidsmaker.
Vaak zat met die gast de verbale strijd aangegaan. Ik heb mij voorgenomen dat niet meer te doen. V-O heeft een dermate abject wereldbeeld wat elke discussue bij voorbaat onmogelijk maakt.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Was ik ook niet van plan. Maar zijn wereldbeeld is zowaar nog enger dan dat van gekke geert.
Zo simpel is het niet, vrees ik.quote:
Wat jammer.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet, vrees ik.
Dat denk ik ook niet...ik zit nu nog even bij zo'n financiële instelling op project basis maar ze hebben er geen barst van geleerd lijkt het.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet, vrees ik.
Ze hebben er een ding van geleerd, ze zullen het nooit leren.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet...ik zit nu nog even bij zo'n financiële instelling op project basis maar ze hebben er geen barst van geleerd lijkt het.
Riskante kredieten verstrekken blijft nou eenmaal een lucratief spelletje. Aangezien onze economie steeds meer in de greep wordt gehouden door het korte termijn denken, zetten investeerders in op snelle winsten. Binnen een paar jaar willen zij een flinke uitkering van dividend zien. Het is natuurlijk begrijpelijk dat je geld wilt zien voor je investeringen, maar deze manier van denken maakt onze economie kapot.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet...ik zit nu nog even bij zo'n financiële instelling op project basis maar ze hebben er geen barst van geleerd lijkt het.
kredietje.nl??quote:Op donderdag 16 december 2010 11:25 schreef Tem het volgende:
[..]
De ondergang van het gezonde verstand, wel een moelijk boek overigens.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Riskante kredieten verstrekken blijft nou eenmaal een lucratief spelletje. Aangezien onze economie steeds meer in de greep wordt gehouden door het korte termijn denken, zetten investeerders in op snelle winsten. Binnen een paar jaar willen zij een flinke uitkering van dividend zien. Het is natuurlijk begrijpelijk dat je geld wilt zien voor je investeringen, maar deze manier van denken maakt onze economie kapot.
Heb mijn inzichten eerlijk gezegd vergaard uit het boek 'De cultuur van het nieuwe kapitalisme'quote:Op donderdag 16 december 2010 11:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De ondergang van het gezonde verstand, wel een moelijk boek overigens.
Ja nogal.. wordt er een beetje moe van. Links verwijt rechts het eea terwijl rechts links het eea verwijt..quote:Op donderdag 16 december 2010 11:46 schreef eriksd het volgende:
Gehannes over die dode roofovervaller.
Hopelijk zet het bij deze en gene weer een oogklep iets verder openquote:Opmerkelijk interview
Farid Azarkan, vertegenwoordiger van de Marokkaanse
gemeenschap, reageerde op bespugingen, scheldpartijen en het
lastigvallen van joden door moslimjongeren, vooral in Amsterdam:
De portee van Farids reactie:
moslims haten joden, maar andere Nederlanders doen dat ook, dus wat
zeur je nou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |