mooi geweestquote:
Ik ga pas op deze post in als jij eerst alle fouter eruit haaltquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jij weet zo geweldig hoe het er overal aan toe gaat. hoe mensen het moeten doen en hoe ze in de samenleving succesvol zullen worden.
Op hetzelfde moment stem je op een partij met een volslagen abject wereldbeeld dat met haar verkiezingsprogramma weergeeft dat Nederland een slechte toekomst staat te wachten waarin mensen tegen elkaar opgehitst worden met als doel de staat Israel te beschermen tegen de Islam.
Je bent een 19 jarige jongen die pas over 2 jaar zijn havo heeft gehaald terwijl menigeen daar op zijn 17e mee klaar is. Daarbij geef je aan dat je havo voldoende vindt en verder graag autodidact wil zijn. Je bent van mening dat je door autodidact te zijn in de samenleving heel erg ver kan komen.
Ik kan dus niet anders dan concluderen dat je geen enkel recht van spreken hebt over het leven van mensen zoals Betyar. Je voelt je verheven boven de rest omdat je in je vrije tijd boeken leest, iets wat op mavo natuurlijk enorm uitzonderlijk en intelligent is, en mede door het lezen van wat boeken denkt dat je weet hoe de wereld in elkaar zit.
Je bent een angstig jongetje die het niet gaat redden in de samenleving. Mede door de houding dat je het idee hebt dat andere mensen je de les proberen te lezen. Dat is een idee waar meer PVV'ers mee rondlopen en dat is meteen de reden waarom diezelfde PVV'ers bovengemiddeld vaak lageropgeleid en ook relatief vaak werkloos zijn. Door te denken dat iedereen tegen je is en dat als reden te geven voor je achtergestelde positie zet je jezelf buiten spel.
Lijkt me wel voldoende voor nu
Edit: Alinea's toegevoegd
Lees het nou gewoon zonder brutaal te worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga pas op deze post in als jij eerst alle fouter eruit haaltNiet eerder.
Tsja, soms ben je andere dingen aan het doen.. Maar zoals ik al zei: Sigme heeft me wéér geredquote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Zolcon het volgende:
Lapo = nieuw topic. zo moeilijk is het niet whisk.
Lazer toch op uit de POLSC als je niet weet hoe het hier hoort!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Zolcon het volgende:
Lapo = nieuw topic. zo moeilijk is het niet whisk.
Welke fouten? Die ene hoofdletter?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
alle fouter?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geef je je hond dan ook bier?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef betyar het volgende:
Over 1 uurtje ga ik lekker bier drinken met mijn hond, als er tenminste ook mensen zijn.
Nee dat verhaal is doorspekt van rancune jegens mij als persoon. Puur en louter bedoeld om mij eens goed de oren te wassen. Ik ga pas weer normaal in discussie als jullie eerst eens weer normaal doen tegen mij. Allicht dat ik dan ook nog de nodige woorden terugneem.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Lees het nou gewoon zonder brutaal te worden.
User Icon, op fok noemen ze het anders.. beetje raar maar wel zo.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef betyar het volgende:
UI is dat die foto van Cohen? Ik dacht dat dat een avatar heette.
Begin maar eens met "er uithaalt". Denk ik. Of niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hier zitten meer fouten in dan in dat stuk van Zolcon.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat verhaal is doorspekt van rancune jegens mij als persoon. Puur en louter bedoeld om mij eens goed de oren te wassen. Ik ga pas weer normaal in discussie als jullie eerst eens weer normaal doen tegen mij. Allicht dat ik dan ook nog de nodige woorden terugneem.
tssss. POL moet het weer anders doen. Dan krijg je zoveel dubbele topicsquote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Lazer toch op uit de POLSC als je niet weet hoe het hier hoort!
Laatste poster hoeft niet het nieuwe topic te openen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Gemeentepils.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Geef je je hond dan ook bier?
Blijft een mooi woord.quote:
Dit is precies wat ik bedoel. Ik heb gevraagd of ik het mocht doen. Als je nee had gezegd had ik het ook niet gedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat verhaal is doorspekt van rancune jegens mij als persoon. Puur en louter bedoeld om mij eens goed de oren te wassen. Ik ga pas weer normaal in discussie als jullie eerst eens weer normaal doen tegen mij. Allicht dat ik dan ook nog de nodige woorden terugneem.
Vaste prik op woensdag?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef betyar het volgende:
Over 1 uurtje ga ik lekker bier drinken met mijn hond, als er tenminste ook mensen zijn.
Ik had een foto van jou genomen als UIquote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef ethiraseth het volgende:
Ik wou dat user icons groter konden zijn. 60x60 is te weinig om echt leuke dingen mee te kunnen doen.
Ga mij eerst eens uitleggen hoe ik een plaatje 60 60 krijg.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef ethiraseth het volgende:
Ik wou dat user icons groter konden zijn. 60x60 is te weinig om echt leuke dingen mee te kunnen doen.
Wie begon er eigenlijk "raar" te doen? Iemand die zelfvoldaan volhield dat zijn Nederlandse taalgebruik klopte misschien?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zanik niet en pas je aan, snotneus.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
tssss. POL moet het weer anders doen. Dan krijg je zoveel dubbele topics
openen in photoshop of paint.net en vergroten/verkleinen naar 60x60?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga mij eerst eens uitleggen hoe ik een plaatje 60 60 krijg.
Ja, en jij denkt mij ''door'' te hebben en dat laat jij op een nogal fraaie manier merken. Newflash: dat is niet zo.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dit is precies wat ik bedoel. Ik heb gevraagd of ik het mocht doen. Als je nee had gezegd had ik het ook niet gedaan.
Kopiëren in paint en dan resize--> in pixels zetten en dan veranderen naar 60x60 (of in ieder geval zorgen dat de grootste maximaal 60 is )quote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent niet liefquote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Zanik niet en pas je aan, snotneus.
Nee ik ben niet liefquote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Je bent niet lief
Wel lekker kontje op je UI
Ik denk niet dat ik je door heb. Als je mijn post leest dan heb je meteen door wat ik vind. Ik doe een observatie dat is iets anders. Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Het is hoe IK persoonlijk zie hoe jij overkomt. Blijkbaar is dat een manier waarop mensen jou gedrag kunnen opvatten en is er dus reden toe om je af te vragen of meer mensen dit zo opvatten.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en jij denkt mij ''door'' te hebben en dat laat jij op een nogal fraaie manier merken. Newflash: dat is niet zo.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef ethiraseth het volgende:
Jouw kontjequote:Op woensdag 15 december 2010 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee ik ben niet lief. Nooit geweest ook.
't Was een mooie zomer!
Moet je aan FTS vragen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, als het om taalkwesties gaat kom ik ook niet altijd even sterk uit de hoek. Boeiend het gaat om de inhoud. Maar ik kan het echt niet hebben als iemand argumentloos tegen mij zegt dat hij of zij zich verheven voelt boven mij.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik je door heb. Als je mijn post leest dan heb je meteen door wat ik vind. Ik doe een observatie dat is iets anders. Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Het is hoe IK persoonlijk zie hoe jij overkomt. Blijkbaar is dat een manier waarop mensen jou gedrag kunnen opvatten en is er dus reden toe om je af te vragen of meer mensen dit zo opvatten.
Verder vind ik het wel zo netjes als je reageert op mijn post gezien de tijd die ik erin steek.
De aanval op mijn spelling vind ik ook erg zwak. Vroeger maakte ik veel spelfouten wegens gebrekkig onderwijs op de basisschool. Door er extra aandacht aan te besteden op de middelbare school heb ik het volgens mij goed op orde gekregen en maak ik nu vrijwel geen spelfouten meer.
Je hebt gelijk dat het een lekker kontje is. Is dat wat je verwacht?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef Zolcon het volgende:
Toch jammer van het gebrek aan reacties op mijn post. Had een stortvloed aan reacties verwacht.
Lukt niet... Lijkt wel of er ingezoomd wordt op een klein stukje foto...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Kopiëren in paint en dan resize--> in pixels zetten en dan veranderen naar 60x60 (of in ieder geval zorgen dat de grootste maximaal 60 is )
Welke post?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef Zolcon het volgende:
Toch jammer van het gebrek aan reacties op mijn post. Had een stortvloed aan reacties verwacht.
\quote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef Zolcon het volgende:
Dat dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lukt niet... Lijkt wel of er ingezoomd wordt op een klein stukje foto...
Speelt ze civ?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Herinnert zich iemand mijn post rond maart nog waarover ik het had over de dochter van de dominee.
Nu je raadt het al..
Kan het niet gewoon met de hand kleiner maken? Schuiven bedoel ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik bij paint instel dat een plaatje 60 bij 60 moet zijn dan zoomt hij alleen maar in.
Remind us?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Herinnert zich iemand mijn post rond maart nog waarover ik het had over de dochter van de dominee.
Nu je raadt het al..
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat het een lekker kontje is. Is dat wat je verwacht?
Jij doet blijkbaar hetzelfde.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, als het om taalkwesties gaat kom ik ook niet altijd even sterk uit de hoek. Boeiend het gaat om de inhoud. Maar ik kan het echt niet hebben als iemand argumentloos tegen mij zegt dat hij of zij zich verheven voelt boven mij.
nee, niet dat ik weet.quote:
Zal wel een domme vraag zijn hoor, maar mocht het lukken: hoe weet ik dan dat het 60 x 60 is? En ik weet dat een it-sukkel ben, maar waarom krijgen jullie het allemaal wél voor elkaar??quote:Op woensdag 15 december 2010 20:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon met de hand kleiner maken? Schuiven bedoel ik.
eerst even zorgen dat je niks meer geselecteerd hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik bij paint instel dat een plaatje 60 bij 60 moet zijn dan zoomt hij alleen maar in.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
Jij doet blijkbaar hetzelfde.
En nu ineens roepen dat het om de inhoud gaat terwijl je me een aantal posts terug aanvalt op de spelling.
Jongen, je lult dom. Dat is voldoende argument. Niettemin ben je soms best een leuke poster hoor, zonder tegenspraak valt er niks te discussiëren en hartstocht is ook wat waard.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, als het om taalkwesties gaat kom ik ook niet altijd even sterk uit de hoek. Boeiend het gaat om de inhoud. Maar ik kan het echt niet hebben als iemand argumentloos tegen mij zegt dat hij of zij zich verheven voelt boven mij.
Je gaat trouwen? Wat schattig!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nu je raadt het al..
Ik deel deze post.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Jongen, je lult dom. Dat is voldoende argument. Niettemin ben je soms best een leuke poster hoor, zonder tegenspraak valt er niks te discussiëren en hartstocht is ook wat waard.
En er is niks mis met Havo, wat vertraging en autodidactiek.
wtf is dat stefke?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef Zolcon het volgende:
[..]
eerst even zorgen dat je niks meer geselecteerd hebt
Nee jij bent lekkerquote:
Wat lul ik dom?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Jongen, je lult dom. Dat is voldoende argument. Niettemin ben je soms best een leuke poster hoor, zonder tegenspraak valt er niks te discussiëren en hartstocht is ook wat waard.
En jij denkt dat jij je gewonnen hebt ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:47 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik deel deze post.
Mijn aanval was alleen maar nadat php betyar aanviel op het feit dat hij een bouwvakker was. nu weet hij hoe het is om zo aangevallen te worden.
Nee..quote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij denkt dat jij je gewonnen hebt ofzo?
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Lazer toch op uit de POLSC als je niet weet hoe het hier hoort!
Laatste poster hoeft niet het nieuwe topic te openen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Misschien moet je zelf een accountje aanmaken want dit klinkt helemaal niet als sigme.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat gewonnen?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En jij denkt dat jij je gewonnen hebt ofzo?
Nee, jullie zijn een kliek aan het vormen en vervolgens krijg ik een stortvloed aan af zeik posts over me heen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee..
Je moet niet permanent een rare interpretatie loslaten op mijn post waarin iedereen tegen je is. dat is niet zo.
Dit passeer ik maar even.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat gewonnen?
In mijn ogen heb je jezelf toch wel enigszins voor schut gezet. Eerst door te doen alsof er een hetze is die er niet is. Vervolgens door maar vol te blijven houden dat je NL klopt, terwijl het absoluut niet klopt en ten derde door mensen persoonlijk aan te vallen hier op de SC..
Vervolgens roep je iets van "maar het gaat om de inhoud ipv om het NL/spelfouten" (draai van 180 graden), en dan moet het ineens weer goed zijn??
Schrijf een mooie brief aan Danny dat die gemene users in POL je afzeiken, mischien dat hij je dan te hulp schiet.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn een kliek aan het vormen en vervolgens krijg ik een stortvloed aan af zeik posts over me heen.
Ik ben het wel, Staal. Maar je hebt gelijk, meestal slik ik zulke opmerkingen in voor ik ze postquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Staal het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je zelf een accountje aanmaken want dit klinkt niet helemaal niet als sigme.
Of bel hemquote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Schrijf een mooie brief aan Danny dat die gemene users in POL je afzeiken, mischien dat hij je dan te hulp schiet.
Huil niet zo. Dat gebeurt niet. Door permanent te zeggen dat het wel zo is maakt ook niet dat het zo is. Dat is precies PVV gedrag aangezien die precies hetzelfde doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, jullie zijn een kliek aan het vormen en vervolgens krijg ik een stortvloed aan af zeik posts over me heen.
Door je eigen stomme schuld.. Als je niet zo raar doet, dan maak je gewoon onderdeel uit van die kliek. En bovendien val je zélf mensen ook persoonlijk aan, en niet zo zuinig ook.. Dus dat "ik ben zielig want iedereen op de SC is tegen mij"-gedoe van je slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
trustenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben het wel, Staal. Maar je hebt gelijk, meestal slik ik zulke opmerkingen in voor ik ze post.
sigmetjesbedtijd!
'trusten allen, en vrede op aard'
Truste!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben het wel, Staal. Maar je hebt gelijk, meestal slik ik zulke opmerkingen in voor ik ze post.
sigmetjesbedtijd!
Ik heb er eentje voor jou.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lukt niet... Lijkt wel of er ingezoomd wordt op een klein stukje foto...
Ja ja. Groeten aan Sigme.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef sigme het volgende:
[..]
sigmetjesbedtijd!
Lief!!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voor jou.
[ afbeelding ]
> Waarom maak je een UI voor een ander?
> Uh, geen idee.
Welk deel van CIV?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij zou pas spelen na de nieuwe patch, jongetje.
Laat je niet wegjagen..quote:Op woensdag 15 december 2010 20:57 schreef Zolcon het volgende:
ik ga even wat anders doen. niet zo gezellig hier op dit moment.
Kap aub eens om alles te herleiden naar de o zo gehate PVV. Ik post hier als mens noch als pvv'er of vvd'er. Maar ik ga deze discussie nu afkappen aangezien je geen flauw benul hebt waarover je praat.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Huil niet zo. Dat gebeurt niet. Door permanent te zeggen dat het wel zo is maakt ook niet dat het zo is. Dat is precies PVV gedrag aangezien die precies hetzelfde doen.
Je bent niet consequent in je posts en je kunt niet goed hebben als mensen dingen over jou zeggen terwijl jijzelf wel betyar minderwaardig schat omdat hij bouwvakker is. Vooral dat laatste zit me dwars en was de reden dat ik die post schreef. het lijkt me beleefd als je je excuses aanbied. ik zal mijn post verwijderen. En hoezo zou ik mijn excuses aan moeten bieden? Ik vind serieus dat een havist boven een bouwvakker staat in de hiërarchie, uiteraard zijn beide personen wel gelijk bij monde van de wet. Maar hij ontlokte mij die reactie door te posten dat hij zich verheven voelde boven mij.
Ik dacht alquote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Zolcon het volgende:
Lucassen heeft nog een functie. hij mag nu reageren in de kamer
edit: nvm andere kaalkop
deze gast is nog erger:quote:
1. Afbeelding opslaan op computer.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lief!!![]()
![]()
Ik dacht meer aan iets met een kat/katten, maar deze is ook goed..
Nu de hamvraag: hoe krijg ik dat ding waar hij moet??
Toch is het grappig dat je jezelf permanent tegen spreekt en blijft uitlokken. de reden waarom ik de pvv er steeds bij haal is omdat je PRECIES hetzelfde gedrag vertoond als de PVVers in de kamer en het PVV electoraat. Zelfs in de post die ik hier quotequote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kap aub eens om alles te herleiden naar de o zo gehate PVV. Ik post hier als mens noch als pvv'er of vvd'er. Maar ik ga deze discussie nu afkappen aangezien je geen flauw benul hebt waarover je praat.
Ben jij krols ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Laat je niet wegjagen..
En ik zal ook weer lief.. zijn, ok??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |