Ik kan het niet hebben dat een domme bouwvakker zich verheven voelt boven mij. Dat gevoel versterkt mij al helemaal als hij niet weet geen eens weet wanneer iets wel of niet een bezittelijk voornaamwoord is, of dat hij bepaalde dingen zegt maar totaal niet stroken met de werkelijkheid.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Normaal ben ik een hele vriendelijk gast. Vaak troll ik wel een beetje omdat dat leuk is
Maar toch vind ik je door deze uitspraak echt heeel erg triest.
Wel aardig dat hij mijn eerdere opmerkingen zo fantastisch illustreert met zijn posts, dat dan weer wel.quote:
Ja ik zal naar je luisteren meneerquote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus met gepreoccupeerd zijn. Als ik jou was zou ik je toch maar eens anders opstellen tav van mensen.
Dan ga jij een heel zwaar leven tegemoet, mijn beste.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben dat een domme bouwvakker zich verheven voelt boven mij. Dat gevoel versterkt mij al helemaal als hij niet weet geen eens weet wanneer iets wel of niet een bezittelijk voornaamwoord is, of dat hij bepaalde dingen zegt maar totaal niet stroken met de werkelijkheid.
Zodiac was best goed jaquote:
Spelvoutje geef ik niks om.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet in Nederlands iigAnyway, veel verder dan de ziektewet zul je het echt niet gaan schoppen hoor. Mark my words.
Nee dat doe je door dood gemodereerd te posten dat je zit te janken achter je pcquote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij zet jij jezelf te kijk, maar da's alleen maar mijn mening
tering wat een naar ventje ben jij. Zal ik jou even persoonlijk gaan aanvallen of moet ik maar niet beginnen?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan het niet hebben dat een domme bouwvakker zich verheven voelt boven mij. Dat gevoel versterkt mij al helemaal als hij niet weet geen eens weet wanneer iets wel of niet een bezittelijk voornaamwoord is, of dat hij bepaalde dingen zegt maar totaal niet stroken met de werkelijkheid.
Verbeter je hem nu ook echt? Haha, jou is correcter dan jouw, in ieder geval. Maar het moet jij zijn....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet in Nederlands iigAnyway, veel verder dan de ziektewet zul je het echt niet gaan schoppen hoor. Mark my words.
Ik kenschetste gewoon een mogelijk scenario. Mij Havo heb ik pas eind 2012 als het goed is, misschien ben ik dan alweer als een blad om de boon bijgedraaid.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Spelvoutje geef ik niks om.![]()
Daarnaast met de papiertjes die ik wel op zak heb kan ik meer dan een toekomstig HAVO mannetje die dadelijk met zijn HAVO hamburgers kan gaan bakken bij de lokale MCDonald's.
Oh nee je wilt de transport in. PHP's Mobiele Snackkar ook te huur voor particulieren
Kom maar opquote:Op woensdag 15 december 2010 20:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
tering wat een naar ventje ben jij. Zal ik jou even persoonlijk gaan aanvallen of moet ik maar niet beginnen?
Ik had mijn spelfout al gecorrigeerd.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Arglist het volgende:
[..]
Verbeter je hem nu ook echt? Haha, jou is correcter dan jouw, in ieder geval. Maar het moet jij zijn....
Er is geen sprake van correcter of minder correcter. Het is jou of geen jou. Hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef Arglist het volgende:
[..]
Verbeter je hem nu ook echt? Haha, jou is correcter dan jouw, in ieder geval. Maar het moet jij zijn....
blad om de boon bijgedraaid?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kenschetste gewoon een mogelijk scenario. Mij Havo heb ik pas eind 2012 als het goed is, misschien ben ik dan alweer als een blad om de boon bijgedraaid.
Je gaat wat mij betreft echt te ver nu hoor..quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat dat geen spelfout is:) Moet je eens kijken hoe teringsnel ik hier moet typen om een beetje bij te blijvenquote:
Het is gewoon jij. Beter dan jij... Meer dan jij....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er is geen sprake van correcter of minder correcter. Het is jou of geen jou. Hier.
Ik drukte mij nog voorzichtig uit. In de grote boze mensen wereld ga ik daar nog weer anders mee omquote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je gaat wat mij betreft echt te ver nu hoor..
Het is ook niet één fout.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat dat geen spelfout is:) Moet je eens kijken hoe teringsnel ik hier moet typen om een beetje bij te blijven
Ik had het over die post van betyar waarin ik hem terechtwees.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is gewoon jij. Beter dan jij... Meer dan jij....
Ja dat is dus de grap. Als je iemand terecht wil wijzen, probeer het dan zelf in ieder geval goed te doen....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had het over die post van betyar waarin ik hem terechtwees.
Klopt. Maar het leek wel alsof hij domweg niet wist wat een bezittelijk voornaam woord was. Het is bijv jouw fiets. Of kan ik morgen bij jou komen?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:14 schreef eriksd het volgende:
[..]
Het is ook niet één fout.
Iedereen is makkelijk te vangen op spelling, dus om dat nou als graadmeter te gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |