Een 24 uurs holteronderzoekquote:
Topic 1000 op 1-1-11 om 0.00 uur?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, en nu allemaal bakkes houden, en topics rantsoeneren!
Je had beter je best kunnen doenquote:
Of holtor, ja, die discussie hebben we nu wel gehad.quote:
oh ja, das waarquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of holtor, ja, die discussie hebben we nu wel gehad.![]()
interessantquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
resultaten van zoltar zullen iets minder nauwkeurig zijn gok ik zo
Ik geil er niet op.quote:
Yups, die krijg ik dit weekendquote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik geil er niet op.
Heb jij of krijg jij binnenkort Dexter 5 nu al?
quote:
Da's mooi, dan hoef ik geen .mkv's om te zetten naar DIVX ofzo.quote:
nope, hier nog niets gezienquote:Op woensdag 15 december 2010 19:13 schreef Pagan het volgende:
Heeft iedereen zijn/haar pakje nu al? TNT stakingen indachtig!
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen hoor, das niet goed voor de natuurlijke pH-graad
Nee, maar ik geniet nu nog van wat ik van je heb gehadquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's mooi, dan hoef ik geen .mkv's om te zetten naar DIVX ofzo.
ALLEMAAL NAAR V&Aquote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
Dat 1000e topic gaat idd veel eerder vallen dan de jaarwisseling
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:13 schreef Pagan het volgende:
Heeft iedereen zijn/haar pakje nu al? TNT stakingen indachtig!
OMG oh-oh, moet dat zo in het openbaar? Dadelijk leest Strega mee!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar ik geniet nu nog van wat ik van je heb gehad
Niks, we gooien gewoon het alfabet er tegen aan, volgens mij hebben we dat eerder gedaan toch?quote:
Zó hard gaat het ook weer nietquote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
ESF
Of we gaan voor het 1111e topic hier met O&N
You sick fuckquote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMG oh-oh, moet dat zo in het openbaar? Dadelijk leest Strega mee!
Da's wel een uitdaging.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
ESF
Of we gaan voor het 1111e topic hier met O&N
quote:
ik zal zo even wat Metal in m'n haar gooienquote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net weer wat R&B in mn haar gegooid , gewoon omdat het zo lekker ruikt![]()
en je haar wordt dr niet vet of hard van en je hoeft maar een beetje te gebruiken ook
Ik neem meestal Bluesquote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal zo even wat Metal in m'n haar gooien
Ik ga dadelijk mijn haar Carollen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van vrije Jazz krijg ik m'n krullen
NEEquote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
Adele komt op 22 april in Paradiso!
MUST!
HAVE!
Even zoeken of de kaarten al te koop zijn...
Deed ik vanmiddag mijn best door door te gaan na het slotje zeur je nogquote:
Tis ook nooit goed he Ml?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deed ik vanmiddag mijn best door door te gaan na het slotje zeur je nog
IK GA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Koop maar kaarten maakt niet uit wat ze kosten!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
Adele komt op 8 april in Paradiso!
MUST!
HAVE!
Even zoeken of de kaarten al te koop zijn...
*sarcasme eraf schept.quote:
Oh nog geen kaarten dus. 17 december vanaf hoe laat?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
Oh, kaarten vanaf 17 december te koop.
Overmorgen dus. Zou dat hard gaan?
afijn, 700 euro laterquote:Op woensdag 15 december 2010 19:40 schreef Maes het volgende:
[..]
IK GA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Koop maar kaarten maakt niet uit wat ze kosten!
HMH is zo volquote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
Oh, kaarten vanaf 17 december te koop.
Overmorgen dus. Zou dat hard gaan?
Nee ¤ 39quote:
Paradiso, da's toch geen HMH?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HMH is zo vol
Dus ik zou de wekker zettenkaartverkoop begint meestal om 9 of 10u toch?
Ja da's wel ruk...quote:
Jeetje... wat balenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Pagan het volgende:
Twee pakjes zijn hier gearriveerd, ik gok SeSa. Iemand een update wie zijn pakje al heeft enzo?
Ook slecht nieuws helaas.
Strega's werkgever (rijksoverheid) wil haar wegens langdurige ziekte ontslaan.
Mijn hartoperatie is niet geslaagd en moet op korte termijn over (ik was er al bang voor).
vuilniszak, en handdoek eromquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoef niet naar Adele heur.
Dat scheelt al 2 kaarten![]()
Ik ga es ff proberen te badderen waarbij 1 been droog moet blijven![]()
hebben we het over paradiso in a'dam? Die zit aan langst spoor en is kleinquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh die is nog kleiner volgens mijen midden in de stad
Is te doenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoef niet naar Adele heur.
Dat scheelt al 2 kaarten![]()
Ik ga es ff proberen te badderen waarbij 1 been droog moet blijven![]()
Houten benen mogen vaak juist WEL nat wordenquote:
Dit klopt.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:51 schreef Qwea het volgende:
Maar Pagan, hoelang is Strega al thuis dan? Want je mag iemand pas na 2 jaar ontslaan geloof ik.
Oh dearquote:Op woensdag 15 december 2010 19:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Is te doenenige lenigheid is wel vereist
Ja, prima. Maar dan moet ze gekeurd worden door een arts van het uwv oid. Die dan kan bepalen of ze kan werken, of niet. En indien niet, kan ze toch alsnog niet ontslagen worden?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit klopt.
Wel kan de wg een voortijdig verzoek tot onderzoek indienen.
Die 2 jaar is een feit ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, prima. Maar dan moet ze gekeurd worden door een arts van het uwv oid. Die dan kan bepalen of ze kan werken, of niet. En indien niet, kan ze toch alsnog niet ontslagen worden?
Ha ha ha, hij is uitgedaagd. Alleen een heel groot mondje >>quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het is een cocoboy!
denk ik
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh dear![]()
Tis ook net het verkeerde been, linker had ik zo over de rand kunnen slingeren en toch bij de kraan kunnen....als ik andersom ga zitten kan ik niet bij de kraan
Ja precies.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die 2 jaar is een feit ja.
Zo'n onderzoek wordt gedaan om het ontslag tzt vlot te laten verlopen.
Elies, niet vragenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Par-don![]()
Heb je er ook een plaatje van
idemquote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind het grappig
Ik moet erg denken aan mijn eigen capriolen tijdens mijn enkelblessure
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Par-don![]()
Heb je er ook een plaatje van
Ja ik hoop dit ook voor jullie want jullie krijgen nu echt wel alles gelijk zegquote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef Muis006 het volgende:
Pagan en Strega, wat een rotnieuws zeg! Ik ga heel erg duimen dat het jullie in 2011 meer voor de wind gaat
1 maand tussendoorquote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
En die 2 jaar moet ook on afgebroken zijn toch? Dus als je een jaar in de ziektewet bent geweest, 3 weken hebt gewerkt, het niet meer gaat en je komt er opnieuw in, begin je dan weer van vooraf aan?
Ja dat klopt. Want daarna kom je idd in de uitkering.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef indaha het volgende:
Mijn man is na 2 jaar ziekte ontslagen en zit omdat hij nog niet arbeidsgeschikt was nu in de WIA
Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 15 december 2010 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
1 maand tussendoor
Althans dat hou ik aan, hoe het wettelijk zit kan ik hier wel even vragen zit er nu toch.
Jemig dat is wel veel in één keer zegquote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Pagan het volgende:
Twee pakjes zijn hier gearriveerd, ik gok SeSa. Iemand een update wie zijn pakje al heeft enzo?
Mijn hartoperatie is niet geslaagd en moet op korte termijn over (ik was er al bang voor).
Bij mijn werkgever wordt wel altijd gezocht naar vervangend passend werkquote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Want daarna kom je idd in de uitkering.
Dat is verplicht.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Bij mijn werkgever wordt wel altijd gezocht naar vervangend passend werk
Ja maar dat is niet altijd mogelijk en vooral in een slechte economische tijd zullen ze sneller ontslaanquote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat Ml zegt. Dat zijn ze verplicht. Maar stel je zou echt niks meer kunnen doen, dan gaat die vlieger niet op natuulk.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja boven op die balustrade heb ik ooit al eens bij Anouk gestaanquote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Maes, Greys , Paradiso is supertof ( niet langs het spoor hoor, wel langs de tramrails), zeker proberen kaarten te krijgen, een concert is per definitie beter als het daar is ( zeker vergeleken met in die draak van een HMH
).
En tis idd staan maar het is klein dus je ziet overal goed en je kan ook boven staan.
Doe haar de groeten van mijquote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef ElisaB het volgende:
Zo, nu ga ik mammaElisaB halen voor de koffie
Niet weer een volposten
Niet weer koffie doenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef ElisaB het volgende:
Zo, nu ga ik mammaElisaB halen voor de koffie
Niet weer een volposten
Je ziet daar ook prima van achteruit de zaal hoor!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja boven op die balustrade heb ik ooit al eens bij Anouk gestaan
Je kan een medewerker niet terugzetten in salaris op basis van ziek zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat Ml zegt. Dat zijn ze verplicht. Maar stel je zou echt niks meer kunnen doen, dan gaat die vlieger niet op natuulk.
Ml nog 1 ; Bij ander werk, krijg je dan ook een nieuw contract / nieuw loon? ja toch?
Ja dan moeten die die lapo's maar pakkenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Barbaaf het volgende:
Sterkte P&S![]()
En de volgende topics, tot 2011, mogen alleen geopend worden door mensen die hexadecimaal kunnen tellen*uit ooghoeken naar oh-oh loert.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte Pagan en StregaLaat je niet alles aannaaien_!
De HmH heeft goed geluid, maar verder....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Maes, Greys , Paradiso is supertof ( niet langs het spoor hoor, wel langs de tramrails), zeker proberen kaarten te krijgen, een concert is per definitie beter als het daar is ( zeker vergeleken met in die draak van een HMH
).
En tis idd staan maar het is klein dus je ziet overal goed en je kan ook boven staan.
Je hebt er toch een lounge waar je achteraf vaak nog wat kan drinken? En het geluid vind ik er juist NIET goedquote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Belana het volgende:
[..]
De HmH heeft goed geluid, maar verder....
vooral dat je na een concert er hopla uitgebonjourd wordt, hopla, wegwezen!
gezellig
Oh soms is dr wel es een dj beneden in de hal hoor, maar dan nog, zo sfeerloos als de pest die bak ja!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Belana het volgende:
[..]
De HmH heeft goed geluid, maar verder....
vooral dat je na een concert er hopla uitgebonjourd wordt, hopla, wegwezen!
gezellig
het zal dan aan de geluidsmannen van de band die je daar gezien hebt gelegen hebben, de HMH heeft de beste acoustiek van europaquote:Op woensdag 15 december 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt er toch een lounge waar je achteraf vaak nog wat kan drinken? En het geluid vind ik er juist NIET goed
Of gewoon aan die kutbandjes die daar spelen als Ll dr isquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zal dan aan de geluidsmannen van de band die je daar gezien hebt gelegen hebben, de HMH heeft de beste acoustiek van europa
Paradiso is echt tha bomb qua sfeer ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
en porcupine tree daar, klonk perfect![]()
en paradiso is ook tof
Nah, das Bibelotquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zal dan aan de geluidsmannen van de band die je daar gezien hebt gelegen hebben, de HMH heeft de beste acoustiek van europa
Velvet Revolver eet Prince voor ontbijt en kotst z'n rare krullen uit als lunchquote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of gewoon aan die kutbandjes die daar spelen als Ll dr is![]()
Ik heb PJ Harvey dr volgens mij es gezien, en Heather Nova dacht ik, en ook Roisin Murphy.
Haha das humor jaquote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Velvet Revolver eet Prince voor ontbijt en kotst z'n rare krullen uit als lunch
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Ynske het volgende:
k heb echt een toffe postbezorger
vorige week kwam hij nog ff langs omdat hij licht zag branden, en nu net stond hij weer aan de deur
ik als bananengruwelaar heeft een grote doos Banaan gekregen
[ afbeelding ]
Nope!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pakje al binnen? We zijn al op de helft
een band met slash, en dan beginnen over rare krullen...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Velvet Revolver eet Prince voor ontbijt en kotst z'n rare krullen uit als lunch
Banaanquote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Ynske het volgende:
vorige week kwam hij nog ff langs omdat hij licht zag branden, en nu net stond hij weer aan de deur
[ afbeelding ]
shut itquote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een band met slash, en dan beginnen over rare krullen...ww
haha, je bent de pisangquote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Die vogel heeft ze allemaal al eens te pakken gehad hier, zelf Elco bijt hij in zijn oor of neus als hij te dicht bij komt. Zodra die vogel naar beneden klimt kiezen ze allemaal het hazenpad hierquote:
k kan niet tegen de geur, ik gruwel ervan, k vind t smerig, t is kwetsj, ieuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniale actie dus die doos
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Banaan![]()
Enne... leuk kleed op de achtergrond.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef senesta het volgende:
Veel plezier Elies
Ik heb hier een pubertzoon (12) en die is natuurlijk stoer, cool en noem het maar op. Groeten worden gemompeld, kussen en knuffels met beiden ouders is uit den boze.
Maar er loopt hier een grote rode rond die alles gedaan krijgt, en die liefde is geheel wederzijds want er niemand hier in huis die Hummer net zo lief vind als Joey![]()
[ afbeelding ]
12 jaar en zelfs hij heeft de afstandsbediening al in beslag genomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is heel triest want ook Dodge heeft tegenwoordig andere interesses![]()
[ afbeelding ]
Ik ben nog nooit in Paradiso geweest
yep, daarom, t zou een actie van jou geweest kunnen zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Bwehe ja Yns, zat jij toen niet es te piepen over iemand op je werk die banaan at ?
Die cocoboy ook al, nou, ik was het nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep, daarom, t zou een actie van jou geweest kunnen zijn
Wat leukkkkquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef Maes het volgende:
Oooh mijn ouders zijn volgende week 50 jaar getrouwdNu heeft mijn zus samen met mijn oom een advertentie gemaakt om in de krant te zetten. Het is zo mooi geworden
![]()
Wat zullen mijn ouders opkijkenen ze zullen het fantastisch vinden
Hoiquote:
Eviiiiiil!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Goodbye het volgende:
Ook al heb ik mijn pakketje straks al, ik ga het niet zeggen. Tombo is telkens zo enthousiast als ik het topic binnenkom
Nog even de tekstquote:
Dat mag je ook in het Fries neer zetten, want dat begrijp ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 20:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Nog even de tekst
Al 50 jaar samen onderweg en altijd bij elkaar thuis (in het Fries)
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:25 schreef Goodbye het volgende:
Ook al heb ik mijn pakketje straks al, ik ga het niet zeggen. Tombo is telkens zo enthousiast als ik het topic binnenkom
Ben ik er weinig, ja? Kan overdag nooit posten, in het weekend was ik ziek en daarvoor was ik op vakantie.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Je bent er zo weinig dat ik elke keer denk dat je komt melden dat je hem hebt
En ik moet mn lijstje up-to-date houden natuurlijk
Dat weet ikquote:Op woensdag 15 december 2010 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat mag je ook in het Fries neer zetten, want dat begrijp ik ook
Geen filmpje vanquote:Op woensdag 15 december 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik lig echt in een deuk.
Karel en Kees waren al de hele tijd ruzie aan het maken om een botje ( want we hebben dr ook maar 20 of zo en zij willen telkens net die ene) en Chico lag te slapen op de rugleuning van de bank.
Ineens staat die ouwe baas op, slentert naar beneden, en gaat zo plof op Kees liggen en snaait dat botje en legt zn kop dr op en slaapt verder, zonder een grommetje of wat.
K & K echt alletwee helemaal van![]()
![]()
![]()
Klaaaaaaar
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah, das Bibelot![]()
En het is gewoon een betonnen hol, het heeft 0 sfeer, en tis eigenlijk ook 9 vd 10 keer een slag te klein voor wat er geprogrammeerd wordt
dat ding is 100% gemaakt voor de acoustiek, dus als het nergens naar klonk is er iets mis met het personeel va de bandquote:Het gebouw
Niet voor niets wordt de Heineken Music Hall geroemd als locatie met de beste akoestiek van Europa. Het is de enige locatie die qua logistiek en akoestiek speciaal ontworpen is voor versterkte muziek.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ben ik er weinig, ja? Kan overdag nooit posten, in het weekend was ik ziek en daarvoor was ik op vakantie.
Maar in mijn hart ben ik altijd hier hoor
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
dat ding is 100% gemaakt voor de acoustiek, dus als het nergens naar klonk is er iets mis met het personeel va de band
Maar goed, het zou kunnen hoor, maar ik vond het geluid toen niet zo goed (was Green Day volgens mij)quote:Bibelot is het poppodium en het uitgaanscentrum van Dordrecht voor jongeren vanaf 18 jaar. In Bibelot vinden regelmatig optredens plaats van populaire groepen als Krezip, Blof, de Dijk, Kane, Van Dik Hout en Within Temptation en bekende cabaretiers als Acda en de Munnik, Lebbis & Jansen en Arie & Silvester. Ook opkomende, minder bekende bands en regionale bands krijgen de kans om op het Bibelot podium in actie te komen. Vele artiesten hebben de voormalige kerk "de mooiste concertzaal van Nederland met de beste akoestiek" genoemd. En niet voor niets.
wil natuurlijk ook niet zeggen dat bibelot slechte acoustiek heeftquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Maar goed, het zou kunnen hoor, maar ik vond het geluid toen niet zo goed (was Green Day volgens mij)
Jajaja ik geloof je wel. Tóen vond ik het geluid niet bijzonder iigquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
De Heineken Music Hall is gebouwd met als enig doel om popconcerten van de hoogste akoestische kwaliteit te herbergen. De zaal is gebouwd als een black box; in essentie een werkgebied waar een podium met bijpassend decor opgericht kan worden in overeenstemming met de vereisten van het specifieke evenement.
De black box heeft een basis-akoestiek waarin de nagalmtijd is geminimaliseerd naar het technisch maximaal mogelijke, ook in de laagste frequentiegebieden. Alle wanden en het plafond bestaan uit "breedbandig" geluidabsorberende materialen met een respectabele dikte. Er is speciaal aandacht besteed aan de geluidisolatie van de wanden en het dak in verband met nabijgelegen woningen.
Och die lekkere pupquote:Op woensdag 15 december 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
OMG Maes kijk hoe cute![]()
Mn hondenmeisje gaat al pro op show![]()
Chico komt dr altijd minder goed vanafquote:Op woensdag 15 december 2010 20:37 schreef Maes het volgende:
[..]
Och die lekkere pupWat een enorm leuk filmpje
volgens mij vindt 'ie dat allemaal bestquote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
How to whiplash your dog in a car without accident !
Chico vindt alles best, Thessa is zn ongelimiteerde provider van spaghetti en frietjes, al sinds ze vast voedsel eetquote:Op woensdag 15 december 2010 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij vindt 'ie dat allemaal best
Het zal Chico allemaal een worst wezenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:41 schreef oh-oh het volgende:
How to whiplash your dog in a car without accident !
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja hallo Green Day, daar kun je de zaal echt niet de schuld van geven bozo
Ik heb gewoon mijn eigen smiley reeksquote:
Zwab en JJH (z'n F&F-rentree was ook maar van korte duur geloof ik?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Wie zit er nou weer in TAL? Daar vond ik echt niks aan![]()
F&F is leuk en ESF ook als het open is
en als de wind raar staat jij en Tombo ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zwab en JJH (z'n F&F-rentree was ook maar van korte duur geloof ik?)
Dat bedoel ikquote:
Dat was alleen om te melden dat zn pakje te laat wasquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zwab en JJH (z'n F&F-rentree was ook maar van korte duur geloof ik?)
Ik ben al een tijd niet geweest hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als de wind raar staat jij en Tombo ook
Zo heel af en toe jaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als de wind raar staat jij en Tombo ook
Ll ook nauwelijksquote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben al een tijd niet geweest hoor
Omdat appel.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ll ook nauwelijk
waarom eigenlijk?
huhquote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat appel.
nee dat is echt (incl rel in V&A erover) al 100x besproken
Datquote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat appel.
ohja dat, dat was ik alweer vergetenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Omdat appel.
Pakje "te laat" kan toch ook helemaal niet? We hadden tot afgelopen zaterdag om te versturen! Als het op de uitpak dag nog niet is bezorgd, dán is het laat ja..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was alleen om te melden dat zn pakje te laat was
[..]
Ik ben al een tijd niet geweest hoor
Hij heeft het gister pas verstuurdquote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pakje "te laat" kan toch ook helemaal niet? We hadden tot afgelopen zaterdag om te versturen! Als het op de uitpak dag nog niet is bezorgd, dán is het laat ja..
dan is het laatste pakje van JJHquote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft het gister pas verstuurd
jongens, allemaal naar het 3fm topic, dan halen we oud en nieuw wel met de 1000quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben alleen hier hoor![]()
En in het 3FM topic
Ik gok dat JJH mij als lootje hadquote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij heeft het gister pas verstuurd
tis iig niet die van mij, want die had volgens de tntsitequote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan is het laatste pakje van JJH
Dat is echt @_@*(#%)_#%&!#% voor jullie zegquote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Pagan het volgende:
En in een boeken topic, of niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben alleen hier hoor![]()
En in het 3FM topic
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
haha, JJH heeft zichzelf getrokken...
Oh ja ik post in wel meer topics hoor, maar vooral veel hier en in 3FM.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En in een boeken topic, of niet?
maar dan kan je rondjes rennen en hoi roepen tegen elkaar in 6 topicsquote:Op woensdag 15 december 2010 21:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja ik post in wel meer topics hoor, maar vooral veel hier en in 3FM.
Ik zie het nut dr niet zo van in om in meerdere SC's te zitten waar merendeel dezelfde mensen posten
Fotooooooooooooooooooooooooquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
Thuis
Mijn pakketjes is gearriveerd zie ik
maar... hedde gij een kokosnoot?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
Thuis
Mijn pakketjes is gearriveerd zie ik
nee, man zij heeft veel bananen gegetenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar... hedde gij een kokosnoot?
Maar ik heb nog niksquote:
Lekker bijdehand dat hier te roepenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niks![]()
De ontvanger wel
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar... hedde gij een kokosnoot?
Kan allebei, heb bij een groentenboer gewerkt waar ik nog steeds shop.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee, man zij heeft veel bananen gegeten
Dat moet je toch niet verraden!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maar ik heb nog niks![]()
De ontvanger wel
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat moet je toch niet verraden!
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dan kan je rondjes rennen en hoi roepen tegen elkaar in 6 topics
DM ook, maar niet vandaag... En Ynske mag misschien haar doos wel open maken maar dat weten wij niet, en Cat kan ook meerdere erin hebbenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
Nou dan is het die van Zwabber, die had pakketjes.
Oh en Tombo ook.
Yns 1 doos he?
Dat wordt leuk bij mijn kerstboom, dan zie je door het hele pakje de boom niet meer!quote:
Dat dusquote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
DM ook, maar niet vandaag... En Ynske mag misschien haar doos wel open maken maar dat weten wij niet, en Cat kan ook meerdere erin hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Rewimo het volgende:
't Is echt pakjesdag vandaag
Christan heeft prachtig gezongenDe vioolsolo van een klasgenootje was ook geweldig!
een viool zuiver spelen is echt onwijs moeilijk, en zo lang zal hij het nog niet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Rewimo het volgende:
't Is echt pakjesdag vandaag
Christan heeft prachtig gezongenDe vioolsolo van een klasgenootje was ook geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan je trots zijn eh?
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Hij is er ook alweer onder uit, Robin heeft namelijk al 20x gevraagd of het cadeautje open magquote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat wordt leuk bij mijn kerstboom, dan zie je door het hele pakje de boom niet meer!En nee, dat is niet omdat ik nou zo'n groot pakket verwacht
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij is er ook alweer onder uit, Robin heeft namelijk al 20x gevraagd of het cadeautje open mag. Dus hij gaat veilig bovenop de kast
Ja, het is echt tof om je kind op een podium te zien staan voor een volle zaalquote:
quote:
Heb jij je horloge al terug??quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef ElisaB het volgende:
1) Ja, hij moet andersom
2) Maes50 jaar getrouwd
wat ontzettend lievvv
3) Die ouwe is gewoon baas
4) Kinderen op een podium![]()
![]()
2 en 4 snap ik de rest nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef ElisaB het volgende:
1) Ja, hij moet andersom
2) Maes50 jaar getrouwd
wat ontzettend lievvv
3) Die ouwe is gewoon baas
4) Kinderen op een podium![]()
![]()
neequote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap 4. Ik snap 2 niet. Is Maes 50 jaar getrouwd?
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef Rewimo het volgende:
Niet alles blijkbaarquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef Rewimo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Maes het volgende:
Mijn ouders zijn 50 jaar getrouwd
Ik moet nog trouwen.
Ik wist wel dat jij het niet was hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilde de boel een beetje wakker schudden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn 50 jaar getrouwd
Ik moet nog trouwen.
Vraag of ze een foto mailtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Ik moet geduld hebben ze zou mij contacten.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb noggela, iemand een stukje?doe mij maar Ritter Sport Yoghurt, Lebkuchen of HanutaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
Dale Carnegie
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb noggela, iemand een stukje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag geen chocola (van mezelf)
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Die hebben we niet. Graag of niet hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Ynske het volgende:
doe mij maar Ritter Sport Yoghurt, Lebkuchen of Hanuta
Van mij welquote:
Gegeven paard enzoquote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe mij maar Ritter Sport Yoghurt, Lebkuchen of Hanuta
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die hebben we niet. Graag of niet hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
nee Lamaquote:
Tuttebol, dan geef je toch gewoon een gil!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef Ynske het volgende:
wat dat betreft baal ik wel van t niet hebben van winterbanden
mn soepjes enzo zijn bijna op, en kan dus pas weer in t voorjaar voor bijvulling gaan
[spoiler] de zakjes soep van de maggi uit D kan ik wel verdragen, wegens minder toevoegingen dan die van NL[/sub]
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:07 schreef Rewimo het volgende:
O en [spoiler] blabla [/sub] werkt niet
liefquote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuttebol, dan geef je toch gewoon een gil!Kleine moeite om even wat mee te nemen als we boodschappen doen. En ik ben geregeld in NL dus opsturen kan ook.
1) gaat over een kokosnoot, 3) over een hondjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
2 en 4 snap ik de rest nietHopen dat de ontvangers je wel snappen
ik zie dit nu pas, maar ehh, dan heb ik wel een sneeuwloze bob nodigquote:Op woensdag 15 december 2010 19:58 schreef Maes het volgende:
Is Zwab er ook nog? Ik wil graag een kerstmuts voor Bobbie
Staat in de opquote:Op woensdag 15 december 2010 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie dit nu pas, maar ehh, dan heb ik wel een sneeuwloze bob nodig
Gelukkig maar mevrouw met Cartierquote:
En wat als het bedrijf een andere baan bij een ander bedrijf heeft gevonden voor de medewerker? Dan geldt dat niet meer neem ik aan? of toch wel? Wat je hebt een andere werkgever en een andere functie.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je kan een medewerker niet terugzetten in salaris op basis van ziek zijn.
Je kan alleen een contract aangeven met andere functienaam rest blijft hetzelfde.
Het moet redelijk blijven..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
En wat als het bedrijf een andere baan bij een ander bedrijf heeft gevonden voor de medewerker? Dan geldt dat niet meer neem ik aan? of toch wel? Wat je hebt een andere werkgever en een andere functie.
Handig én leuk om te wetenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het moet redelijk blijven..
Soms voorziet de oud-werkgever dan toch in een gouden handdruk of een aanvullingsregeling, daarnaast kan je ook een WIA bijdrage krijgen omdat je bijv voor 30% niet meer kunt werken.
Dit soort dingen leer je meer in de praktijk al is arbeidsrecht een goede basis hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Handig én leuk om te weten
Ik geloof dat ik arbeidsrecht écht leuk vind
Ja mamquote:Op woensdag 15 december 2010 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Gelukkig maar mevrouw met Cartier![]()
Beter op je prullen letten he mop![]()
Braaf kind ben je tochquote:
Ja, het is geen gemakkelijk iets dat arbeidsrechtquote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit soort dingen leer je meer in de praktijk al is arbeidsrecht een goede basis hoor
Maar vergis je niet je moet je eerst door de taaie stof heen worstelen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, het is geen gemakkelijk iets dat arbeidsrecht
Recht is in de basis gewoon een kwestie van weten waar je de regeltjes moet zoekenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, het is geen gemakkelijk iets dat arbeidsrecht
Uiteindelijk wel ja maar in een gesprek kan ik niet even een wettenbundel gaan pakkenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Recht is in de basis gewoon een kwestie van weten waar je de regeltjes moet zoeken
Nee ok, maar veel dingen kun je wel gewoon opzoeken, je denkt toch niet dat al die advocaten alles uit hun hoofd weten?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel ja maar in een gesprek kan ik niet even een wettenbundel gaan pakken
Goed hoor.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:41 schreef oh-oh het volgende:
Hoe krijgt zo een hond het voor elkaar he
Ik zou ook zo hard lachen en eerst mn camera gaan pakken en filmen en dan pas flushen als ik Sjon zo aan zou treffenquote:
Logie gevonden?quote:
Het is een denkwijze en goed lezen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ok, maar veel dingen kun je wel gewoon opzoeken, je denkt toch niet dat al die advocaten alles uit hun hoofd weten?
De studie is niet moeilijk, meer stoffig, zeggen ze allemaal
Ja leuk issie he?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed hoor.![]()
We waren muzikaal behang dus onder het zingen heb ik wat regeldingen uitgewerkt in mijn hoofd, want zo spannend was het optreden niet.![]()
Ik zag de foto vna je pakje!
Uiteraard.quote:
Whehehehehe ik had toch es flink teruggebetenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:02 schreef Ml-etje het volgende:
Mijn Mr geeft s'morgens en s'avonds tegen de harde mand van Whoopje een zacht tikje met zijn pantoffel.
Net lag ze op haar ruggetje te bedelen en hij wilde het buikje met de pantoffel aaien die hij aan had, dat ging goed tot hij in de buurt van de tandjes kwam![]()
Ze haat dat ding gewoon, 1e keer dat ze fel gromde en beet![]()
En gelijk heeft ze
Nee er was ineens vrij veel ESF nieuws tegelijkertijd (locatie Nationaal Songfestival bekend, de titels van de 5 nummers van de Jees, het feit dat Yolanthe weer gaat presenteren etc) dus ik was in ESF aan het topics openenquote:
Trots op je!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Whooperdje![]()
Net een nascholing gemaakt over erectiestoornissen....
Uiteraard gehaald![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Trots op je!![]()
Zat er ook een module in over aftrekkenNeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Is je reet nog wit???quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee er was ineens vrij veel ESF nieuws tegelijkertijd (locatie Nationaal Songfestival bekend, de titels van de 5 nummers van de Jees, het feit dat YIs olanthe weer gaat presenteren etc) dus ik was in ESF aan het topics openenMorgen weer zonnebanken (ik zie er nog geen reet van
)
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Whooperdje![]()
Net een nascholing gemaakt over erectiestoornissen....
Uiteraard gehaald![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |