(en ja, ik weet hoe lastig het is om nee te zeggenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:17 schreef Qwea het volgende:
[..]mijne belde ook ;
We komen 2de kerstdag naar jou toe!
-Ehm? Nee.
"Ja! Dan gaan we uit eten"
-Ehm? Nee.
"Ja! Leuk toch"
-Nee. Ik ben er dan niet
"Waar ben je dan?"
-In de kroeg! Mike heeft een feesssssssssssssstje!!!
En doe niet aan kerst
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:16 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, ik zou off gaan, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ooooooh mooi papierquote:Op woensdag 15 december 2010 12:26 schreef tombolafan het volgende:
Pakje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:26 schreef tombolafan het volgende:
Pakje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zag er heel anders uitquote:Op woensdag 15 december 2010 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
heb je niet gewoon maar je eigen pakje weer opgehaald op het postkantoor?
Ik heb er echt van geleerd hoor. Hele dag met mijn fam opgescheept zitten, je de pleurig vervelen, stress wat geuit wordt in ruzie / irritaties. Nee dank je.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:24 schreef Cat22 het volgende:
Klagende kersters alhier: lees en leer.
[..]
(en ja, ik weet hoe lastig het is om nee te zeggen)
Dat was de kaart die ik al gehad hadquote:
Ik denk dat het van Zwabber is.quote:
Ow ja, En nu zijn ze weer samen.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was de kaart die ik al gehad had
Hou jij nog een lijstje bij? Want ik ben het allemaal kwijtquote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat het van Zwabber is.![]()
Roze.
LL was toch degene die alle roze dingen op de post gooide?quote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat het van Zwabber is.![]()
Roze.
Dit is mijn eerste entry voor het Lijstje.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Hou jij nog een lijstje bij? Want ik ben het allemaal kwijt
quote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Hou jij nog een lijstje bij? Want ik ben het allemaal kwijt
Ja! Zie! Meteen de aandacht van zichzelf afwenden!quote:Op woensdag 15 december 2010 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
LL was toch degene die alle roze dingen op de post gooide?
Het wordt tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |