Hey is dat zo'n operatiemutsje?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het is een cocoboy!
denk ik
Heb jij die gemaakt?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
k vind deze nog redelijk onschuldig tov die van van de week
dat, of zo'n slofquote:Op woensdag 15 december 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hey is dat zo'n operatiemutsje?
nee daar kwamen ze in t creatief topic van OUD ineens meequote:
Wehehehe, cocoboyo.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het is een cocoboy!
denk ik
Heb jij eenquote:
Als jij mijn gedicht maakt, Ing m'n inkopen doet, Greys de boel verpakt en Tombo het verstuurtquote:Op woensdag 15 december 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij eenlijstje
?
Volgend jaar doe je gewoon mee. Punt!
Uhuhquote:Op woensdag 15 december 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als jij mijn gedicht maakt, Ing m'n inkopen doet, Greys de boel verpakt en Tombo het verstuurt
[..]
Als jij mijn gedicht maakt, Ing m'n inkopen doet, Greys de boel verpakt en Tombo het verstuurt
[..]
quote:
quote:
Waar is Ing?quote:
Mathilda.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
OMG die cocoboy![]()
Ik was het niet hoor Zwab!
En Greys, ik twijfel tussen Mathilda en Dexter
Oh dan wil ik m wel ontvangen voor jequote:Op woensdag 15 december 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een plaat. Voor je kop.quote:
Lekker nuttig, iets sturen dat ie al heeftquote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een plaat. Voor je kop.
Volgens mij begint deze een beetje te slijten.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker nuttig, iets sturen dat ie al heeft
Als ik er één over heb stuur ik hem meteen aan jouquote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
Mag het gehele jaar door trouwens, niet perse met Kerst ofzo
maar die zijn van apple, en dat wilde jij toch heul nie?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:49 schreef Loveless85 het volgende:
een iPad? Voor m'n kop? Prima hoor
No fuckin way!quote:
Als het gratis isquote:Op woensdag 15 december 2010 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar die zijn van apple, en dat wilde jij toch heul nie?
Mathilda is ook wel cute he? Maar die heb ik al eens gezien.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
OMG die cocoboy![]()
Ik was het niet hoor Zwab!
En Greys, ik twijfel tussen Mathilda en Dexter
dat heb ik dan weer liever niet, klein prutsding, dan maar een 10 inch archosquote:Op woensdag 15 december 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het gratis isIk blijf Nederlander hé. Maar idd, liever een Galaxy Tab
Jezusquote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Pagan het volgende:
Twee pakjes zijn hier gearriveerd, ik gok SeSa. Iemand een update wie zijn pakje al heeft enzo?
Ook slecht nieuws helaas.
Strega's werkgever (rijksoverheid) wil haar wegens langdurige ziekte ontslaan.
Mijn hartoperatie is niet geslaagd en moet op korte termijn over (ik was er al bang voor).
mag wel, is bij mijn vader ook gebeurdquote:Op woensdag 15 december 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh das allemaal wel erg klote... Uitkering voor Strega dan? en je mag iemand toch niet ontslaan tijdens ziekteverzuim dacht ik
En sterkte voor je hartje
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Pagan het volgende:
Twee pakjes zijn hier gearriveerd, ik gok SeSa. Iemand een update wie zijn pakje al heeft enzo?
Da's balenx2.quote:Ook slecht nieuws helaas.
Mijn hartoperatie is niet geslaagd en moet op korte termijn over (ik was er al bang voor).
Oh nou ja, klote. Al kan ik me (net als oh-oh) ergens ook zo'n werkgever op een gegeven moment wel begrijpen. Maar ik neem aan dat een uitkering altijd lager uitvalt?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mag wel, is bij mijn vader ook gebeurd
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Pagan het volgende:
Ook slecht nieuws helaas.
Als je 2 jaar ziek bent mag het wel geloof ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
Oh das allemaal wel erg klote... Uitkering voor Strega dan? en je mag iemand toch niet ontslaan tijdens ziekteverzuim dacht ik
En sterkte voor je hartje
k geloof dat dat mag als je 2 jaar ziek geweest bentquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou ja, klote. Al kan ik me (net als oh-oh) ergens ook zo'n werkgever op een gegeven moment wel begrijpen. Maar ik neem aan dat een uitkering altijd lager uitvalt?
exactquote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je 2 jaar ziek bent mag het wel geloof ik.
En dat heeft ook wel enige logica. Stel dat je nooit meer aan het werk zou kunnen, dan zou het raar zijn als je nog steeds in dienst bleef.
Ja dat dus.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je 2 jaar ziek bent mag het wel geloof ik.
En dat heeft ook wel enige logica. Stel dat je nooit meer aan het werk zou kunnen, dan zou het raar zijn als je nog steeds in dienst bleef.
Iddquote:Op woensdag 15 december 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Het schiet voor beide partijen niet op dan, dus het is wel logisch dat dat het contract beëindigd mag worden toch?
![]()
Niet dat het dan minder kut is hoor...
Die operatie was in januari en toen was ze al lang thuis dus ik gok van welquote:
Tuurlijk is dat kut.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iddmaar goed, ik denk dat je met een uitkering altijd lager komt, dus het is vanuit het perspectief van de werknemer wel kut lijkt me
wat doen ze dan precies?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:00 schreef Pagan het volgende:
Mijn meds zijn met spoed omgegooid, daags na kerst mag ik weer een dagje met plakkertjes en een walkman eraan rondlopen (vrij naar APK). Operatie zal wel begin 2011 worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |