Een 24 uurs holteronderzoekquote:
Topic 1000 op 1-1-11 om 0.00 uur?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:04 schreef DeZwabber het volgende:
whehehe, en nu allemaal bakkes houden, en topics rantsoeneren!
Je had beter je best kunnen doenquote:
Of holtor, ja, die discussie hebben we nu wel gehad.quote:
oh ja, das waarquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Of holtor, ja, die discussie hebben we nu wel gehad.![]()
interessantquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
resultaten van zoltar zullen iets minder nauwkeurig zijn gok ik zo
Ik geil er niet op.quote:
Yups, die krijg ik dit weekendquote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik geil er niet op.
Heb jij of krijg jij binnenkort Dexter 5 nu al?
quote:
Da's mooi, dan hoef ik geen .mkv's om te zetten naar DIVX ofzo.quote:
nope, hier nog niets gezienquote:Op woensdag 15 december 2010 19:13 schreef Pagan het volgende:
Heeft iedereen zijn/haar pakje nu al? TNT stakingen indachtig!
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar moet je mee oppassen hoor, das niet goed voor de natuurlijke pH-graad
Nee, maar ik geniet nu nog van wat ik van je heb gehadquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's mooi, dan hoef ik geen .mkv's om te zetten naar DIVX ofzo.
ALLEMAAL NAAR V&Aquote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
Dat 1000e topic gaat idd veel eerder vallen dan de jaarwisseling
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:13 schreef Pagan het volgende:
Heeft iedereen zijn/haar pakje nu al? TNT stakingen indachtig!
OMG oh-oh, moet dat zo in het openbaar? Dadelijk leest Strega mee!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar ik geniet nu nog van wat ik van je heb gehad
Niks, we gooien gewoon het alfabet er tegen aan, volgens mij hebben we dat eerder gedaan toch?quote:
Zó hard gaat het ook weer nietquote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
ESF
Of we gaan voor het 1111e topic hier met O&N
You sick fuckquote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMG oh-oh, moet dat zo in het openbaar? Dadelijk leest Strega mee!
Da's wel een uitdaging.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
ESF
Of we gaan voor het 1111e topic hier met O&N
quote:
ik zal zo even wat Metal in m'n haar gooienquote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net weer wat R&B in mn haar gegooid , gewoon omdat het zo lekker ruikt![]()
en je haar wordt dr niet vet of hard van en je hoeft maar een beetje te gebruiken ook
Ik neem meestal Bluesquote:Op woensdag 15 december 2010 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal zo even wat Metal in m'n haar gooien
Ik ga dadelijk mijn haar Carollen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van vrije Jazz krijg ik m'n krullen
NEEquote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
Adele komt op 22 april in Paradiso!
MUST!
HAVE!
Even zoeken of de kaarten al te koop zijn...
Deed ik vanmiddag mijn best door door te gaan na het slotje zeur je nogquote:
Tis ook nooit goed he Ml?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Deed ik vanmiddag mijn best door door te gaan na het slotje zeur je nog
IK GA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Koop maar kaarten maakt niet uit wat ze kosten!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
Adele komt op 8 april in Paradiso!
MUST!
HAVE!
Even zoeken of de kaarten al te koop zijn...
*sarcasme eraf schept.quote:
Oh nog geen kaarten dus. 17 december vanaf hoe laat?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
Oh, kaarten vanaf 17 december te koop.
Overmorgen dus. Zou dat hard gaan?
afijn, 700 euro laterquote:Op woensdag 15 december 2010 19:40 schreef Maes het volgende:
[..]
IK GA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Koop maar kaarten maakt niet uit wat ze kosten!
HMH is zo volquote:Op woensdag 15 december 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
Oh, kaarten vanaf 17 december te koop.
Overmorgen dus. Zou dat hard gaan?
Nee ¤ 39quote:
Paradiso, da's toch geen HMH?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
HMH is zo vol
Dus ik zou de wekker zettenkaartverkoop begint meestal om 9 of 10u toch?
Ja da's wel ruk...quote:
Jeetje... wat balenquote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Pagan het volgende:
Twee pakjes zijn hier gearriveerd, ik gok SeSa. Iemand een update wie zijn pakje al heeft enzo?
Ook slecht nieuws helaas.
Strega's werkgever (rijksoverheid) wil haar wegens langdurige ziekte ontslaan.
Mijn hartoperatie is niet geslaagd en moet op korte termijn over (ik was er al bang voor).
vuilniszak, en handdoek eromquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoef niet naar Adele heur.
Dat scheelt al 2 kaarten![]()
Ik ga es ff proberen te badderen waarbij 1 been droog moet blijven![]()
hebben we het over paradiso in a'dam? Die zit aan langst spoor en is kleinquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh die is nog kleiner volgens mijen midden in de stad
Is te doenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik hoef niet naar Adele heur.
Dat scheelt al 2 kaarten![]()
Ik ga es ff proberen te badderen waarbij 1 been droog moet blijven![]()
Houten benen mogen vaak juist WEL nat wordenquote:
Dit klopt.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:51 schreef Qwea het volgende:
Maar Pagan, hoelang is Strega al thuis dan? Want je mag iemand pas na 2 jaar ontslaan geloof ik.
Oh dearquote:Op woensdag 15 december 2010 19:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Is te doenenige lenigheid is wel vereist
Ja, prima. Maar dan moet ze gekeurd worden door een arts van het uwv oid. Die dan kan bepalen of ze kan werken, of niet. En indien niet, kan ze toch alsnog niet ontslagen worden?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dit klopt.
Wel kan de wg een voortijdig verzoek tot onderzoek indienen.
Die 2 jaar is een feit ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, prima. Maar dan moet ze gekeurd worden door een arts van het uwv oid. Die dan kan bepalen of ze kan werken, of niet. En indien niet, kan ze toch alsnog niet ontslagen worden?
Ha ha ha, hij is uitgedaagd. Alleen een heel groot mondje >>quote:Op woensdag 15 december 2010 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
het is een cocoboy!
denk ik
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh dear![]()
Tis ook net het verkeerde been, linker had ik zo over de rand kunnen slingeren en toch bij de kraan kunnen....als ik andersom ga zitten kan ik niet bij de kraan
Ja precies.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die 2 jaar is een feit ja.
Zo'n onderzoek wordt gedaan om het ontslag tzt vlot te laten verlopen.
Elies, niet vragenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Par-don![]()
Heb je er ook een plaatje van
idemquote:Op woensdag 15 december 2010 19:56 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind het grappig
Ik moet erg denken aan mijn eigen capriolen tijdens mijn enkelblessure
quote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Par-don![]()
Heb je er ook een plaatje van
Ja ik hoop dit ook voor jullie want jullie krijgen nu echt wel alles gelijk zegquote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef Muis006 het volgende:
Pagan en Strega, wat een rotnieuws zeg! Ik ga heel erg duimen dat het jullie in 2011 meer voor de wind gaat
1 maand tussendoorquote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja precies.![]()
En die 2 jaar moet ook on afgebroken zijn toch? Dus als je een jaar in de ziektewet bent geweest, 3 weken hebt gewerkt, het niet meer gaat en je komt er opnieuw in, begin je dan weer van vooraf aan?
Ja dat klopt. Want daarna kom je idd in de uitkering.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:57 schreef indaha het volgende:
Mijn man is na 2 jaar ziekte ontslagen en zit omdat hij nog niet arbeidsgeschikt was nu in de WIA
Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 15 december 2010 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
1 maand tussendoor
Althans dat hou ik aan, hoe het wettelijk zit kan ik hier wel even vragen zit er nu toch.
Jemig dat is wel veel in één keer zegquote:Op woensdag 15 december 2010 18:52 schreef Pagan het volgende:
Twee pakjes zijn hier gearriveerd, ik gok SeSa. Iemand een update wie zijn pakje al heeft enzo?
Ook slecht nieuws helaas.
Strega's werkgever (rijksoverheid) wil haar wegens langdurige ziekte ontslaan.
Mijn hartoperatie is niet geslaagd en moet op korte termijn over (ik was er al bang voor).
Bij mijn werkgever wordt wel altijd gezocht naar vervangend passend werkquote:Op woensdag 15 december 2010 20:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Want daarna kom je idd in de uitkering.
Dat is verplicht.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Bij mijn werkgever wordt wel altijd gezocht naar vervangend passend werk
Ja maar dat is niet altijd mogelijk en vooral in een slechte economische tijd zullen ze sneller ontslaanquote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Wat Ml zegt. Dat zijn ze verplicht. Maar stel je zou echt niks meer kunnen doen, dan gaat die vlieger niet op natuulk.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Ja boven op die balustrade heb ik ooit al eens bij Anouk gestaanquote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Maes, Greys , Paradiso is supertof ( niet langs het spoor hoor, wel langs de tramrails), zeker proberen kaarten te krijgen, een concert is per definitie beter als het daar is ( zeker vergeleken met in die draak van een HMH
).
En tis idd staan maar het is klein dus je ziet overal goed en je kan ook boven staan.
Doe haar de groeten van mijquote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef ElisaB het volgende:
Zo, nu ga ik mammaElisaB halen voor de koffie
Niet weer een volposten
Niet weer koffie doenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:06 schreef ElisaB het volgende:
Zo, nu ga ik mammaElisaB halen voor de koffie
Niet weer een volposten
Je ziet daar ook prima van achteruit de zaal hoor!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja boven op die balustrade heb ik ooit al eens bij Anouk gestaan
Je kan een medewerker niet terugzetten in salaris op basis van ziek zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat Ml zegt. Dat zijn ze verplicht. Maar stel je zou echt niks meer kunnen doen, dan gaat die vlieger niet op natuulk.
Ml nog 1 ; Bij ander werk, krijg je dan ook een nieuw contract / nieuw loon? ja toch?
Ja dan moeten die die lapo's maar pakkenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:07 schreef Barbaaf het volgende:
Sterkte P&S![]()
En de volgende topics, tot 2011, mogen alleen geopend worden door mensen die hexadecimaal kunnen tellen*uit ooghoeken naar oh-oh loert.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:04 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte Pagan en StregaLaat je niet alles aannaaien_!
De HmH heeft goed geluid, maar verder....quote:Op woensdag 15 december 2010 20:02 schreef oh-oh het volgende:
Maes, Greys , Paradiso is supertof ( niet langs het spoor hoor, wel langs de tramrails), zeker proberen kaarten te krijgen, een concert is per definitie beter als het daar is ( zeker vergeleken met in die draak van een HMH
).
En tis idd staan maar het is klein dus je ziet overal goed en je kan ook boven staan.
Je hebt er toch een lounge waar je achteraf vaak nog wat kan drinken? En het geluid vind ik er juist NIET goedquote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Belana het volgende:
[..]
De HmH heeft goed geluid, maar verder....
vooral dat je na een concert er hopla uitgebonjourd wordt, hopla, wegwezen!
gezellig
Oh soms is dr wel es een dj beneden in de hal hoor, maar dan nog, zo sfeerloos als de pest die bak ja!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:09 schreef Belana het volgende:
[..]
De HmH heeft goed geluid, maar verder....
vooral dat je na een concert er hopla uitgebonjourd wordt, hopla, wegwezen!
gezellig
het zal dan aan de geluidsmannen van de band die je daar gezien hebt gelegen hebben, de HMH heeft de beste acoustiek van europaquote:Op woensdag 15 december 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je hebt er toch een lounge waar je achteraf vaak nog wat kan drinken? En het geluid vind ik er juist NIET goed
Of gewoon aan die kutbandjes die daar spelen als Ll dr isquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zal dan aan de geluidsmannen van de band die je daar gezien hebt gelegen hebben, de HMH heeft de beste acoustiek van europa
Paradiso is echt tha bomb qua sfeer ja.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
en porcupine tree daar, klonk perfect![]()
en paradiso is ook tof
Nah, das Bibelotquote:Op woensdag 15 december 2010 20:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het zal dan aan de geluidsmannen van de band die je daar gezien hebt gelegen hebben, de HMH heeft de beste acoustiek van europa
Velvet Revolver eet Prince voor ontbijt en kotst z'n rare krullen uit als lunchquote:Op woensdag 15 december 2010 20:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of gewoon aan die kutbandjes die daar spelen als Ll dr is![]()
Ik heb PJ Harvey dr volgens mij es gezien, en Heather Nova dacht ik, en ook Roisin Murphy.
Haha das humor jaquote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Velvet Revolver eet Prince voor ontbijt en kotst z'n rare krullen uit als lunch
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Ynske het volgende:
k heb echt een toffe postbezorger
vorige week kwam hij nog ff langs omdat hij licht zag branden, en nu net stond hij weer aan de deur
ik als bananengruwelaar heeft een grote doos Banaan gekregen
[ afbeelding ]
Nope!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pakje al binnen? We zijn al op de helft
een band met slash, en dan beginnen over rare krullen...quote:Op woensdag 15 december 2010 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Velvet Revolver eet Prince voor ontbijt en kotst z'n rare krullen uit als lunch
Banaanquote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Ynske het volgende:
vorige week kwam hij nog ff langs omdat hij licht zag branden, en nu net stond hij weer aan de deur
[ afbeelding ]
shut itquote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een band met slash, en dan beginnen over rare krullen...ww
haha, je bent de pisangquote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Die vogel heeft ze allemaal al eens te pakken gehad hier, zelf Elco bijt hij in zijn oor of neus als hij te dicht bij komt. Zodra die vogel naar beneden klimt kiezen ze allemaal het hazenpad hierquote:
k kan niet tegen de geur, ik gruwel ervan, k vind t smerig, t is kwetsj, ieuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geniale actie dus die doos
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:16 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Banaan![]()
Enne... leuk kleed op de achtergrond.
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:15 schreef senesta het volgende:
Veel plezier Elies
Ik heb hier een pubertzoon (12) en die is natuurlijk stoer, cool en noem het maar op. Groeten worden gemompeld, kussen en knuffels met beiden ouders is uit den boze.
Maar er loopt hier een grote rode rond die alles gedaan krijgt, en die liefde is geheel wederzijds want er niemand hier in huis die Hummer net zo lief vind als Joey![]()
[ afbeelding ]
12 jaar en zelfs hij heeft de afstandsbediening al in beslag genomen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En het is heel triest want ook Dodge heeft tegenwoordig andere interesses![]()
[ afbeelding ]
Ik ben nog nooit in Paradiso geweest
yep, daarom, t zou een actie van jou geweest kunnen zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Bwehe ja Yns, zat jij toen niet es te piepen over iemand op je werk die banaan at ?
Die cocoboy ook al, nou, ik was het nietquote:Op woensdag 15 december 2010 20:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
yep, daarom, t zou een actie van jou geweest kunnen zijn
Wat leukkkkquote:Op woensdag 15 december 2010 20:24 schreef Maes het volgende:
Oooh mijn ouders zijn volgende week 50 jaar getrouwdNu heeft mijn zus samen met mijn oom een advertentie gemaakt om in de krant te zetten. Het is zo mooi geworden
![]()
Wat zullen mijn ouders opkijkenen ze zullen het fantastisch vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |