Als ze vertraging hadden was hij wel voor de trein gesprongen..quote:Op woensdag 15 december 2010 17:40 schreef tong80 het volgende:
Hij sprong achter de trein. De Franstalige Belg begreep niet dat ze vertraging hadden.
ts zit nu te denken over een supergrappige reply hieropquote:Op woensdag 15 december 2010 17:41 schreef ik-post het volgende:
[..]
Als ze vertraging hadden was hij wel voor de trein gesprongen..
je snapt het principe van vertraging toch?
Maar het lukt hem nietquote:Op woensdag 15 december 2010 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ts zit nu te denken over een supergrappige reply hierop
tvp voor de replyquote:Op woensdag 15 december 2010 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ts zit nu te denken over een supergrappige reply hierop
Hij sprong achter de trein. De Franstalige Belg begreep niet dat ze hadden.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef MultiBanaan het volgende:
Haal dat van vertraging weg en hij is best grappig
Hahahaha.. ik zat precies hetzelfde te typen..quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hij sprong achter de trein. De Franstalige Belg begreep niet dat ze hadden.
Hij sprong achter de trein. De franstalige Belg begreep het niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of kon er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij sprong achter de trein. De franstalige Belg begreep het niet.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
doodgegaan van het lachen?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar eigenlijk moet je geen grappen maken over zelfmoord, daar zijn mensen aan dood gegaan
Hij sprong achter de trein. Want hij had hem gekocht.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij sprong achter de trein. De franstalige Belg begreep het niet.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij sprong achter de trein. Want hij had hem gekocht.
Misschien was het een vrouw en WAS ZE OVER TIJD11!111!!!1WAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Ok, dit topic gaat vanaf nu over Ludo en mijn bijna excessieve adoratie voor hem.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En nadat de trein genaaid was, ging de beurs er met de slet vandoor zeker.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef _Fanta het volgende:
De trein sprong achter de belg waardoor die alsnog overreden werd
Komt een Belg in een meubelzaak. 'Kan ik een kabinet kopen ? 'quote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Chowi het volgende:
Matig, tong. Ik weet dat je beter kunt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar eigenlijk moet je geen grappen maken over zelfmoord, daar zijn mensen aan dood gegaan
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt een Belg in een meubelzaak. 'Kan ik een kabinet kopen ? '
'Natuurlijk meneer. Binnen een jaar hebt u hem.'
Is je grappen en grollen boekje bijna uit?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk, dit is een grap van het niveau 'doet mijn mondhoek lichtelijk krullen'. Je gaat al de goede kant op!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Whehehehe.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
was jij toevallig die vent
Dus die Prorail-medewerker zo: Mijn spoor, wat doe je???quote:
Wtf, ben jij FA?!quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien was het een vrouw en WAS ZE OVER TIJD11!111!!!1WAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
1!!xDx'dxxDDx'dX
Ik weet niet of ik daar bij dit topic zo blij mee moet zijn, Chowi.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ok, dit topic gaat vanaf nu over Ludo en mijn bijna excessieve adoratie voor hem.
Ja nou kunnen we nog langer wachten op Tong80 zn replyquote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien was het een vrouw en WAS ZE OVER TIJD11!111!!!1WAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
1!!xDx'dxxDDx'dX
Uhm, al even hoor. Like, langer dan een jaar ofzoquote:
Mijn adoratie an sich of het idee dat dit topic daarover gaat?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar bij dit topic zo blij mee moet zijn, Chowi.
Ik denk dat je je sarcasm detector even moet oliën.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhm, al even hoor. Like, langer dan een jaar ofzo
Wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhm, al even hoor. Like, langer dan een jaar ofzo
HAHAHAHA, DAAR HAD HET IDD ALLE SCHIJN VAN!!!!!!111quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat je je sarcasm detector even moet oliën.
Het idee dat dit topic daarover gaat.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn adoratie an sich of het idee dat dit topic daarover gaat?
Oh wacht, het is bedoeld als een verkapte Tong80-bash!
je moet niet pissen?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk even rond op de site van de consumentenbond
Laters.
Al sinds de zomer van 2006 niet meer.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Chowi het volgende:
Maar je hebt nu dus al meer dan een jaar niet echt een leven, bi0?
Zouden ze een liedje over moeten schrijven!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al sinds de zomer van 2006 niet meer.
Dat wereldse gebeuren sluit ik niet uit.quote:
homoquote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef Broder het volgende:
Een niet grappig tong80 kuttopic, wat een verassing.
Toen werd je wakker met remlof naast je in bed en dacht je: nee, dit is de druppel, nu heb ik definitief geen leven meer?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al sinds de zomer van 2006 niet meer.
Erik.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Chowi. De rest heb ik niet gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |