Als ze vertraging hadden was hij wel voor de trein gesprongen..quote:Op woensdag 15 december 2010 17:40 schreef tong80 het volgende:
Hij sprong achter de trein. De Franstalige Belg begreep niet dat ze vertraging hadden.
ts zit nu te denken over een supergrappige reply hieropquote:Op woensdag 15 december 2010 17:41 schreef ik-post het volgende:
[..]
Als ze vertraging hadden was hij wel voor de trein gesprongen..
je snapt het principe van vertraging toch?
Maar het lukt hem nietquote:Op woensdag 15 december 2010 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ts zit nu te denken over een supergrappige reply hierop
tvp voor de replyquote:Op woensdag 15 december 2010 17:43 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
ts zit nu te denken over een supergrappige reply hierop
Hij sprong achter de trein. De Franstalige Belg begreep niet dat ze hadden.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef MultiBanaan het volgende:
Haal dat van vertraging weg en hij is best grappig
Hahahaha.. ik zat precies hetzelfde te typen..quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hij sprong achter de trein. De Franstalige Belg begreep niet dat ze hadden.
Hij sprong achter de trein. De franstalige Belg begreep het niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Of kon er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij sprong achter de trein. De franstalige Belg begreep het niet.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:45 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
doodgegaan van het lachen?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar eigenlijk moet je geen grappen maken over zelfmoord, daar zijn mensen aan dood gegaan
Hij sprong achter de trein. Want hij had hem gekocht.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij sprong achter de trein. De franstalige Belg begreep het niet.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij sprong achter de trein. Want hij had hem gekocht.
Misschien was het een vrouw en WAS ZE OVER TIJD11!111!!!1WAHAHAHAHAHAHAHAquote:
Ok, dit topic gaat vanaf nu over Ludo en mijn bijna excessieve adoratie voor hem.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En nadat de trein genaaid was, ging de beurs er met de slet vandoor zeker.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef _Fanta het volgende:
De trein sprong achter de belg waardoor die alsnog overreden werd
Komt een Belg in een meubelzaak. 'Kan ik een kabinet kopen ? 'quote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Chowi het volgende:
Matig, tong. Ik weet dat je beter kunt.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:46 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar eigenlijk moet je geen grappen maken over zelfmoord, daar zijn mensen aan dood gegaan
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt een Belg in een meubelzaak. 'Kan ik een kabinet kopen ? '
'Natuurlijk meneer. Binnen een jaar hebt u hem.'
Is je grappen en grollen boekje bijna uit?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kijk, dit is een grap van het niveau 'doet mijn mondhoek lichtelijk krullen'. Je gaat al de goede kant op!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Whehehehe.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
was jij toevallig die vent
Dus die Prorail-medewerker zo: Mijn spoor, wat doe je???quote:
Wtf, ben jij FA?!quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien was het een vrouw en WAS ZE OVER TIJD11!111!!!1WAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
1!!xDx'dxxDDx'dX
Ik weet niet of ik daar bij dit topic zo blij mee moet zijn, Chowi.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:49 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ok, dit topic gaat vanaf nu over Ludo en mijn bijna excessieve adoratie voor hem.
Ja nou kunnen we nog langer wachten op Tong80 zn replyquote:Op woensdag 15 december 2010 17:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Misschien was het een vrouw en WAS ZE OVER TIJD11!111!!!1WAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
1!!xDx'dxxDDx'dX
Uhm, al even hoor. Like, langer dan een jaar ofzoquote:
Mijn adoratie an sich of het idee dat dit topic daarover gaat?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar bij dit topic zo blij mee moet zijn, Chowi.
Ik denk dat je je sarcasm detector even moet oliën.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhm, al even hoor. Like, langer dan een jaar ofzo
Wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhm, al even hoor. Like, langer dan een jaar ofzo
HAHAHAHA, DAAR HAD HET IDD ALLE SCHIJN VAN!!!!!!111quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat je je sarcasm detector even moet oliën.
Het idee dat dit topic daarover gaat.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn adoratie an sich of het idee dat dit topic daarover gaat?
Oh wacht, het is bedoeld als een verkapte Tong80-bash!
je moet niet pissen?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk even rond op de site van de consumentenbond
Laters.
Al sinds de zomer van 2006 niet meer.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Chowi het volgende:
Maar je hebt nu dus al meer dan een jaar niet echt een leven, bi0?
Zouden ze een liedje over moeten schrijven!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al sinds de zomer van 2006 niet meer.
Dat wereldse gebeuren sluit ik niet uit.quote:
homoquote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef Broder het volgende:
Een niet grappig tong80 kuttopic, wat een verassing.
Toen werd je wakker met remlof naast je in bed en dacht je: nee, dit is de druppel, nu heb ik definitief geen leven meer?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al sinds de zomer van 2006 niet meer.
Erik.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Chowi. De rest heb ik niet gelezen.
Overal/nergens.quote:
Ik snap het al. Je hebt zowaar een (al dan niet sociaal) leven verkregen en daarin is geen plaats voor af en toe even beppen met Tsjauwie op de MSN.quote:
Correct.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik snap het al. Je hebt zowaar een (al dan niet sociaal) leven verkregen en daarin is geen plaats voor af en toe even beppen met Tsjauwie op de MSN.
I'm that insightful.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |