Mijn adoratie an sich of het idee dat dit topic daarover gaat?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar bij dit topic zo blij mee moet zijn, Chowi.
Ik denk dat je je sarcasm detector even moet oliën.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhm, al even hoor. Like, langer dan een jaar ofzo
Wat?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Uhm, al even hoor. Like, langer dan een jaar ofzo
HAHAHAHA, DAAR HAD HET IDD ALLE SCHIJN VAN!!!!!!111quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat je je sarcasm detector even moet oliën.
Het idee dat dit topic daarover gaat.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn adoratie an sich of het idee dat dit topic daarover gaat?
Oh wacht, het is bedoeld als een verkapte Tong80-bash!
je moet niet pissen?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk even rond op de site van de consumentenbond
Laters.
Al sinds de zomer van 2006 niet meer.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Chowi het volgende:
Maar je hebt nu dus al meer dan een jaar niet echt een leven, bi0?
Zouden ze een liedje over moeten schrijven!quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al sinds de zomer van 2006 niet meer.
Dat wereldse gebeuren sluit ik niet uit.quote:
homoquote:Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef Broder het volgende:
Een niet grappig tong80 kuttopic, wat een verassing.
Toen werd je wakker met remlof naast je in bed en dacht je: nee, dit is de druppel, nu heb ik definitief geen leven meer?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Al sinds de zomer van 2006 niet meer.
Erik.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Chowi. De rest heb ik niet gelezen.
Overal/nergens.quote:
Ik snap het al. Je hebt zowaar een (al dan niet sociaal) leven verkregen en daarin is geen plaats voor af en toe even beppen met Tsjauwie op de MSN.quote:
Correct.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik snap het al. Je hebt zowaar een (al dan niet sociaal) leven verkregen en daarin is geen plaats voor af en toe even beppen met Tsjauwie op de MSN.
I'm that insightful.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |