Ruim je het ook op?quote:
Hij ziet het einde van zijn premierschap al naderen bij het niet krijgen van een meerderheid in de 1e kamer.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
Rutte die de kiezer oproept om CDA en PVV te stemmen. Wat de neuk?
Als nu ook Stef Blok dat gaat roepen is het dualisme als helemaal dood.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
Rutte de Onzelfzuchtige.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoop het van harte. Denk niet dat ik dit kabinet nog een jaar volhoud.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hij ziet het einde van zijn premierschap al naderen bij het niet krijgen van een meerderheid in de 1e kamer.
Omdat het andere partijen zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:27 schreef GSbrder het volgende:
Waarom is het "op de droeftoer" als je een advies uitbrengt die je coalitie sterkt?
Lijkt me juist een goede zaak.
ambtenaar?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef ethiraseth het volgende:
8 uur werken op een dag is echt teveel. Pure diefstal van daglicht.
En wanneer het eigen belang gebaat is bij een stem op deze andere partijen mag het best geadviseerd worden.quote:
Doe niet zo idioot man. Hij behoort te verkondigen dat men op de VVD moet stemmen. Of interesseren de PS de liberalen niet? Er is meer dan de Eerste Kamer.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En wanneer het eigen belang gebaat is bij een stem op deze andere partijen mag het best geadviseerd worden.
Dat zag elke 16 jarige met wel-politieke interest aankomen.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:23 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb vandaag echt geen reet zin in jouw onleesbare onzin.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat zag elke 16 jarige met wel-politieke interest aankomen.
Als de 1e kamer niet ook cda/vvd/pvv 'is' kunnen ze minder aanrichten dan hun bedoeling is he...
Je bent zelf ruig!quote:
Daar kan ik me iets bij voorstellen, ik kan ook niets meer uithalen tegen de top 20 van tennissend NLquote:Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb vandaag echt geen reet zin in jouw onleesbare onzin.
De lynchbereidheid wordt iig steeds groter.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef ethiraseth het volgende:
het zijn de dreigende feestdagen, dat maakt mensen licht prikkelbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |