...in topic Steun hier Maxime Verhagen....quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon?
Ik ben gewoon een neocon hoor
Niet alleen voor hem, alle neo- cons moeten inzien hoe belachelijk neo- conservatisme is.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:03 schreef Arglist het volgende:
Je geeft PHP wel te veel eer door een topic aan zijn post te wijden. Die jongen weet het zelf allemaal ook niet zo goed.
Alle neo- cons zijn achterlijk, deze man in die video heeft gelijk (hij is zelf canadees overigens)quote:Op woensdag 15 december 2010 01:05 schreef RitseB het volgende:
Amerikanen zijn werkelijk achterlijk.
Nu weet je ook de reden waarom Amerikanen deze gast niet geloven.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:08 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Alle neo- cons zijn achterlijk, deze man in die video heeft gelijk (hij is zelf canadees overigens)
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:46 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Na aanleiding van deze reactie...
[..]
...in topic Steun hier Maxime Verhagen....
besluit ik dit topic te openen om te laten zien wat er mis is met het neo- conservatisme.
Deze man legt nou eens goed uit wat er mis is met het neo- conservatisme:
Het neo- conservatisme is een beeld voor pessimisten, die altijd van het negatieve uitgaan, geen vertrouwen meer hebben in de mensheid en altijd egoïstisch en koppig bezig zijn.
Het doet mij zo nog denken aan de Duitse praktijken van de jaren '40, met allemaal haat speeches, en iedereen weet waar die ons hebben gebracht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Connie shouting at Commie?quote:
quote:Revolutionair en grondlegger van Communistisch Nederland, een land met totalitair regime, waar ondergetekende Reichsführer van zal worden.
Beide dingen zijn onjuist.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:37 schreef Zith het volgende:
Ach TS, een 17jarige die vorig schooljaar VMBO haalde en het vak engels maar wat lastig vond die claimt een neocon te zijn, niet te veel van aantrekken
Mensen als jij, AP en Richcalibier die denken dat ze een mening moeten hebben.quote:
Sorry ik had het fout inderdaad na wat extra inlezen. Je bent nu 18, doet nog steeds vmbo, en deed in 2009 vmbo-b, en je vindt dat je Engels slecht is?quote:
Horen wie het zegtquote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mensen als jij, AP en Richcalibier die denken dat ze een mening moeten hebben.
De hofnarretjes van fok.
Fijn dat je zo bij de tijd bent. Not.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Sorry ik had het fout inderdaad na wat extra inlezen. Je bent nu 18, doet nog steeds vmbo, en deed in 2009 vmbo-b, en je vindt dat je Engels slecht is?
Jij zit op Mavo, dus als er iemand geen kaas van heeft gegeten ben jij het wel.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fijn dat je zo bij de tijd bent. Not.
Ten eerste heet het geen VMBO meer maar Mavo
Ten tweede is Engels mijn minste vak maar ook dat heb ik inmiddels weer opgehaald.
Kortom als je ergens geen kaas van gegeten hebt moet je d'r ook niet over beginnen. Idioot.
Ja en als je in staat was om mijn profiel te bekijken dan had je geweten dat ik volgend jaar havo ga doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij zit op Mavo, dus als er iemand geen kaas van heeft gegeten ben jij het wel.
Wow, havo.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja en als je in staat was om mijn profiel te bekijken dan had je geweten dat ik volgend jaar havo ga doen.
Trouwens, waar bemoei jij je mee (afgaand op je fobo waarin staat dat jij ''rotscholier'' bent.)
In mijn tijd heette het al mavoquote:Op woensdag 15 december 2010 17:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Fijn dat je zo bij de tijd bent. Not.
Ten eerste heet het geen VMBO meer maar Mavo
Ten tweede is Engels mijn minste vak maar ook dat heb ik inmiddels weer opgehaald.
Kortom als je ergens geen kaas van gegeten hebt moet je d'r ook niet over beginnen. Idioot.
quote:Op woensdag 15 december 2010 17:08 schreef JoaC het volgende:
trick·le
/trkl/ Show Spelled [trik-uhl] Show IPA verb, -led, -ling, noun
verb (used without object)
1.
to flow or fall by drops, or in a small, gentle stream: Tears trickled down her cheeks.
2.
to come, go, or pass bit by bit, slowly, or irregularly: The guests trickled out of the room.
verb (used with object)
3.
to cause to trickle.
noun
4.
a trickling flow or stream.
5.
a small, slow, or irregular quantity of anything coming, going, or proceeding: a trickle of visitors throughout the day.
Alleen maar naar de negatieve kanten kijken, kleine prijs voor alle ontwikkelingen die het communisme tot stand heeft gebrachtquote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Gelukkig is TS geen aanhanger van een extreem foute politieke ideologie die meer dan 100 miljoen mensen het leven koste.
Oh, sorry, my bad.
TS is een idioot die een filosofie aanhangt die meer mensen ombracht dan 2 wereldoorlogen bij elkaar.
Honger, dood, vervolging, onderdrukking, onvrijheid, armoede..quote:Op woensdag 15 december 2010 18:01 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Alleen maar naar de negatieve kanten kijken, kleine prijs voor alle ontwikkelingen die het communisme tot stand heeft gebracht
De politieke richting die jij in je hoofd hebt, heeft meer dan 10 miljoen doden per jaar op haar geweten.Want armoede bestaat niet en is een keuze toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Gelukkig is TS geen aanhanger van een extreem foute politieke ideologie die meer dan 100 miljoen mensen het leven koste.
Oh, sorry, my bad.
TS is een idioot die een filosofie aanhangt die meer mensen ombracht dan 2 wereldoorlogen bij elkaar.
Dat was ook een verkrachting van het communisme dat Marx voor ogen had.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, sorry, my bad.
Ergo, Marx was een idioot en zijn theorie was onzinquote:Op woensdag 15 december 2010 18:10 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Dat was ook een verkrachting van het communisme dat Marx voor ogen had.
Mee eensquote:Op woensdag 15 december 2010 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ergo, Marx was een idioot en zijn theorie was onzin
quote:Op woensdag 15 december 2010 18:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ergo, Marx was een idioot en zijn theorie was onzin
Niet alleen de Sovjets, het ging overal gillend mis waar gekken als jij aan de macht kwamen.quote:Op woensdag 15 december 2010 18:20 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]_!
Marx had geweldige, idealistische ideeën, maar de Sovjets hebben zijn ideeën geraped, zoals hierboven is genoemd.
Dus dit.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, sorry, my bad.
Sluit je op in een klooster, schrijf een essay en probeer deze aan te slijten bij een uitgeverij...quote:Op woensdag 15 december 2010 17:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Horen wie het zegtEn ik denk dat ik vergeleken met jou een stuk slimmer ben op gebied
Jawel hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:30 schreef Nikmans het volgende:
PHP die een politiek standpunt inneemt maar niet eens stemrecht heeft, mooier moet het niet worden![]()
Ligt er aan wat je succesvol noemtquote:Op woensdag 15 december 2010 18:44 schreef phpmystyle het volgende:
En voor de communisten hier: er wordt momenteel (redelijk) succesvol neo-liberaal beleid gevoerd. Bij mij weten is er nergens met succes een communistisch systeem geweest.
Eindhoven bewijst dat meer wegen de files oplost\quote:Op woensdag 15 december 2010 18:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet een profielwerkstuk maken over file's, iemand suggesties daarbij?
Toch raar dat er nog mensen zijn die pretenderen slim te zijn maar tegelijkertijd communist zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 18:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je succesvol noemt
Diverse communistische landen waren erg goed in het vermoorden van hun eigen bevolking.
Ja, je auto moet gewoon op water lopen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik heb het niet over hoe het communisme tot nu toe in praktijk is gebracht, dat was verkeerd. Het moet terug worden gebracht naar de manier zoals Marx het had bedoelt, en niet al die veranderingen die landen zelf hebben ingevoerd.
Dan is het wel een perfect systeem
Ik heb tenminste een mening en die zal hoogstwaarschijnlijk beter onderbouwd zijn dan jij ooit zou durven denken.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:21 schreef Nikmans het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen als ik minderjarigen zoals PHP politiek aware zie proberen te zijn
Marx was nou ook niet echt het voorbeeld van een goed mens. En zijn systeem is gebaseerd op fraude.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik heb het niet over hoe het communisme tot nu toe in praktijk is gebracht, dat was verkeerd. Het moet terug worden gebracht naar de manier zoals Marx het had bedoelt, en niet al die veranderingen die landen zelf hebben ingevoerd.
Als je mavo doet en voor mensen zoals Reagan juicht ben je ook niet helemaal lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een mening en die zal hoogstwaarschijnlijk beter onderbouwd zijn dan jij ooit zou durven denken.
Geen behoefte aan, er zijn al zoveel doden gevallen.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om tokkies die geloven dat andere mensen op hun mening zitten te wachtenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een mening en die zal hoogstwaarschijnlijk beter onderbouwd zijn dan jij ooit zou durven denken.
Die mening verkondig ik alleen maar in POL hoor.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:43 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje lachen om tokkies die geloven dat andere mensen op hun mening zitten te wachten
Omdat ik godverdomme een mening heb ja!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die mening verkondig ik alleen maar in POL hoor.
Tokkies? Proleet.
Moet daar weinig van hebben, ben progressief liberaal. Ik geloof niet in een staat die zich met het priveleven bemoeit of met de economische en politieke vrijheden.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:53 schreef Terecht het volgende:
Maar Pietverdriet, ouwe brombeer, wat vind je nu eigenlijk van het neoconservatisme?
Neo-conservatieven zijn geen Hitleradepten, hoe moeilijk dat ook te bevatten is voor je...quote:Op woensdag 15 december 2010 00:46 schreef Your_mother_in_law het volgende:
...Het doet mij zo nog denken aan de Duitse praktijken van de jaren '40, met allemaal haat speeches, en iedereen weet waar die ons hebben gebracht...
Tot Barbarossa was Hitler de lievelingsbuddy van zijn grote voorbeeld Stalinquote:Op donderdag 16 december 2010 09:34 schreef z3bra het volgende:
[..]
Neo-conservatieven zijn geen Hitleradepten, hoe moeilijk dat ook te bevatten is voor je...
Piet, ik heb altijd gedacht dat jij een paleoconservatief wasquote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moet daar weinig van hebben, ben progressief liberaal. Ik geloof niet in een staat die zich met het priveleven bemoeit of met de economische en politieke vrijheden.
Ik ben meer van dat iedereen zelf moet uitzoeken hoe hij gelukkig wordt en zelf zijn broek moet ophouden.
Dat meen je hoop ik toch niet?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Piet, ik heb altijd gedacht dat jij een paleoconservatief was
Nee, daarvoor lees ik je posts te zorgvuldig..quote:Op donderdag 16 december 2010 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat meen je hoop ik toch niet?
Ik ben Atheist, homo en Libertarisch-Liberaal, op het anarchistische af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |