Zeker, onder de voorwaarde dat ik mij normaal zou gaan gedragen.quote:
Zeker, ik zit bij iemand in de klas die het voor de 3e keer doetquote:
Havo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Als je je VMBO-T haalt kan je net zo goed ook meteen gaan werken.
Puntje aan de horizon!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:30 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb ook uren zitten blokken voor mijn VMBO-basis examens en ik zit nu bij firma Piet's Vuilnis en heb het prima naar me zin.
Dus je weet waar je het voor doet!
ik denk dat je pa dan eerder bedoelde dat je dan niet KAN werken..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:26 schreef phpmystyle het volgende:
Hallo beste FOK!KERS van me![]()
Ik heb volgende week examens van van VMBO (), dat zou in principe niet moeilijk moeten zijn maar gezien het feit dat ik in Engels zeer slecht ben begin ik toch zo langzamerhand wel buikkrampen te krijgen, ik zou er werkelijk niet aan moeten denken als ik zou zakken voor VMBO-TL, volgens me pa kan ik dan gaan werken
.
Anyway tips alles is welkom, ik ben je zeer erkentelijk!
Klacht, zenuwachtig zijn voor tentamens
Alleen als je stoned, dronken of één of andere hersenbeschadiging heb.quote:
Waarom begin je dan meteen weer met dat achterlijke getrol en samenvattingen in je OP?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker, onder de voorwaarde dat ik mij normaal zou gaan gedragen.
Gelijk de OP aangepastquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom begin je dan meteen weer met dat achterlijke getrol en samenvattingen in je OP?
Is niet zo, ik maak alleen topic aan. En als je dat niet aanstaat kan je me altijd pm sturen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:32 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Waarom begin je dan meteen weer met dat achterlijke getrol en samenvattingen in je OP?
Is wel zo, hij heeft toch net alweer moeten ingrijpen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is niet zo, ik maak alleen topic aan. En als je dat niet aanstaat kan je me altijd pm sturen.
Je kan ook gewoon normale topics maken. Dan hoef ik je OP niet te editten en je ook geen PM's te sturen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is niet zo, ik maak alleen topic aan. En als je dat niet aanstaat kan je me altijd pm sturen.
Het zal wel aan mij liggen maar wat deed ik verkeerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:36 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon normale topics maken. Dan hoef ik je OP niet te editten en je ook geen PM's te sturen.
Oh ik dacht dat phmpysletstyle dat zelf deed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |