SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
Verhaal boeit niet, wat raad jij mij aan?quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:26 schreef BrandX het volgende:
Boeken lezen. Pik je veeeeel meer van op dan series kijken.
En dan gewoon eenvoudige pockets lezen. Kosten doorgaans 5 euro bij de bruna ofzo. Gewoon eentje kiezen met een verhaal dat je wat lijkt.
Onderwerp rukt me niet. Boeken die ik leuk vind koop ik enkel in het Nederlands maar dan op niveau. Wat ik graag zou willen is kleine degelijke eenvoudige Engelse boekjes lezen waar je op een eenvoudig niveau de taalregels en grammaticale regels erin ''slijten''.,quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:31 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Kies een onderwerp waar je wel wat over wilt weten. (Bv appels.)
Stel een specifieke vraag over je gekozen onderwerp. (Bv. 'Hoeveel appels per dag zijn gezond?')
Ga opzoek naar het antwoord op Engelstalige websites of boeken.
Zo word je beter in Engels en doe je kennis op van onderwerpen die je interesseren.
Alles is slecht, maar ik moet de basale dingen van de taal nog beter onder de knie krijgen dmv boekjes en tv programma zoals Chinchan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:48 schreef morg78 het volgende:
Hoe goed versta je de taal? Uit je bericht maak ik op dat je vooral met het zelf spreken ervan zit?
Engelse idioom (leer)boekjes, engelse wikipedia pagina's en websites over je favo onderwerpen, de serieuzere engelse kranten en tijdschriften... Je mogelijkheden zijn schier eindeloos.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alles is slecht, maar ik moet de basale dingen van de taal nog beter onder de knie krijgen dmv boekjes en tv programma zoals Chinchan.
Heb je iets op bol.com voor me?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:13 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Engelse idioom (leer)boekjes, engelse wikipedia pagina's en websites over je favo onderwerpen, de serieuzere engelse kranten en tijdschriften... Je mogelijkheden zijn schier eindeloos.
geen biblitheek in de buurtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je iets op bol.com voor me?
Heb je daar een website van? Misschien wel handig want ik moet binnenkort een TOEFL test doenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:00 schreef Skv het volgende:
Een cursus.. Verschillende universiteiten bieden zomercursussen aan. Ik weet niet waar je woont, maar ik ga zelf over anderhalve week beginnen met een fulltime weekcursus academic writing and speaking II.
Voor studenten gratis.
Sure! click.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:24 schreef poo het volgende:
[..]
Heb je daar een website van? Misschien wel handig want ik moet binnenkort een TOEFL test doen
quote:Can understand a wide range of demanding, longer texts, and recognise implicit meaning. Can express him/herself fluently and spontaneously without much obvious searching for expressions. Can use language flexibly and effectively for social, academic and professional purposes. Can produce clear, well-structured, detailed text on complex subjects, showing controlled use of organisational patterns, connectors and cohesive devices.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef Skv het volgende:
Ik heb zojuist mijn CEF C1 niveau gehaald!
[..]
Hoe begin je daar aan? Ik wil ook wel zoiets.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef Skv het volgende:
Ik heb zojuist mijn CEF C1 niveau gehaald!
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |