Auto + sleutel + zaft = geen probleem, dus wat let jequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook lekker een stukkie rijden
Of polenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
We kunnen ook in China afspreken.
Ja, en dan wordt ik ergens ter hoogte van Rusland van mijn wagen beroofd, die schijnt in die omgeving nogal populair te zijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
We kunnen ook in China afspreken.
Ik kom wel met je mee, maar dan wil ik in de x5 rijdenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt ik ergens ter hoogte van Rusland van mijn wagen beroofd, die schijnt in die omgeving nogal populair te zijn.
Scheelt ze weer transportkostenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt ik ergens ter hoogte van Rusland van mijn wagen beroofd, die schijnt in die omgeving nogal populair te zijn.
Elke auto is daar populair hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik denk dat de micra een veilige optie is. Dus als jullie allemaal een micra aanschaffen, gaan we met zn allen per micraquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Elke auto is daar populair hoor.
Je bedoelt: `dan lig jij straks met een kapotte schedel ergens in de tundra en ga ik met een koffer geld terug naar Nederland`quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef Dubish het volgende:
[..]
Ik kom wel met je mee, maar dan wil ik in de x5 rijden
Hoeveel zou een AX opbrengen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Elke auto is daar populair hoor.
Een Micra met 7 mensen is echt geen veilige optie hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik denk dat de micra een veilige optie is. Dus als jullie allemaal een micra aanschaffen, gaan we met zn allen per micra![]()
Of we proppen er gewoon 7 mensen in. Dan hebben we aan de micra van Purdey en mij genoeg
Volgens mij was er laatst een aflevering van Wegmisbruikers waar een Micra van de weg werd geplukt met 6 of 7 man erin.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:49 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik denk dat de micra een veilige optie is. Dus als jullie allemaal een micra aanschaffen, gaan we met zn allen per micra![]()
Of we proppen er gewoon 7 mensen in. Dan hebben we aan de micra van Purdey en mij genoeg
Als ze er diesel hebben vind ik het goed. En zeg niet dat ik het niet zal doen, ik ben ook al eens in 1 dag op en neer naar Dresden gejoekeld met een busje. De terugweg omgebogen richting het oosten is een bést eind Polska inquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik denk 100 euro, als oud ijzer.
Als je ziet hoe de wegen er daar uit zien is het niet gek dat ze een SUV willen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef Bargehassus het volgende:
Als je ziet wat er in Rusland gefabriekt wordt is het niet zo gek dat ze wat anders willen.
Die auto's verkochten ze hier 30 jaar geleden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:50 schreef Bargehassus het volgende:
Als je ziet wat er in Rusland gefabriekt wordt is het niet zo gek dat ze wat anders willen.
Doet me aan deze jongens denken, met hun oude Fiat±quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die auto's verkochten ze hier 30 jaar geleden.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me aan deze jongens denken, met hun oude Fiat±
Vind het echt een briljant nummer, fuck die Amerikaanse rappers met hun Escalades.
Ik heb koppijnquote:
Ik ga volgende maand ook op m'n eten letten.quote:
Overzicht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:55 schreef Bargehassus het volgende:
Even iets anders, misschien is de vraag al duizend keer gesteld, maar het vergeef het deze newbie: Waarom worden de topics hier zo klein gehouden? Elke 13 pagina's weer een nieuw topic...
Een slof sigarettenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb koppijn
En ik moet schijten![]()
Ja, maar geen minderjarige vrouwen, dus `onze` vrouwen hier kunnen daar wel tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen in het topic.
Dat is vast geen 750 euroquote:
Onze Lada was wel gaafquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Bargehassus het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat de Polonez uitkwam. (jaja) Voor die tijd was dat best een vooruitstrevende auto voor een Oostblok auto, vooral qua vormgeving. Maar ja, ook dat was niet zo moeilijk natuurlijk...
Toch is het fantastisch hoe mr. Clarkson het omschrijft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Bargehassus het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat de Polonez uitkwam. (jaja) Voor die tijd was dat best een vooruitstrevende auto voor een Oostblok auto, vooral qua vormgeving. Maar ja, ook dat was niet zo moeilijk natuurlijk...
oooh geweldig ja!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me aan deze jongens denken, met hun oude Fiat±
Vind het echt een briljant nummer, fuck die Amerikaanse rappers met hun Escalades.
Ja joh, wij zijn allemaal van die manwijvenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar geen minderjarige vrouwen, dus `onze` vrouwen hier kunnen daar wel tegen.
Toch?
Als ze dat niet kunnen hebben wordt het ook niks met die autorijtopicbabyquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar geen minderjarige vrouwen, dus `onze` vrouwen hier kunnen daar wel tegen.
Toch?
Volgens mij had ik net een voorspellende gave via PM.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
oooh geweldig ja!
[..]
Ja joh, wij zijn allemaal van die manwijven![]()
![]()
We boeren en scheten er op los![]()
Wordt die gemaakt door te schijten dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ze dat niet kunnen hebben wordt het ook niks met die autorijtopicbaby![]()
Nouja, misschien wordt je wel bedreigd met je leven. Dan kun je nog best blij zijn met die slof sigaretten.quote:
Het was niet lang na de val van de muur dat een vriend van mijn ouders in Duitsland was met zijn Mercedes. Die had toen een afstandsbediening waarmee je de wagen kon openen. Op een goede dag liep hij met een oost-Duitser naar zijn auto, hield zn sleutel in zn broekzak en bliebte zn wagen open. En hij maakte die oost-Duitser toen wijs dat de auto hem herkende en begroette....die Ossi was helemaal verbaasd das de west-Duitse techniek al zover was gevorderd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Bargehassus het volgende:
Haha, nouja dat had je kunnen wetenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgens mij had ik net een voorspellende gave via PM.
Klopt.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, nouja dat had je kunnen weten
De Polen hier rijden in duurdere auto's als de mijne dus het zal wel meevallenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:01 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja, misschien wordt je wel bedreigd met je leven. Dan kun je nog best blij zijn met die slof sigaretten.
Ik zie hier nog wel een van die Polonezy rondrijden ja!!
Gelukkig gaat het ook alleen on-topic.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
Het topic loopt opeens wel als een malle.
Alleen echt nog een kind. Wat dat betreft triest voor dat kleintjequote:Op woensdag 15 december 2010 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Goddelijker, die blonde met t gele shirt bij tienermoeders is best een leukerd
Wat een lief autootjequote:Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De Polen hier rijden in duurdere auto's als de mijne dus het zal wel meevallen
LINK
Niet helemaal zoals die van ons was.. Maar toch, zal ik?
Ik let verder niet op het programma, zag alleen wat leuks in beeldquote:Op woensdag 15 december 2010 00:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alleen echt nog een kind. Wat dat betreft triest voor dat kleintjeZij is nog wel redelijk helder van geest trouwens, die ene 14-jarige is me toch een dom kalf
Kan je de wagen in kwestie niet al als youngtimer kwalificeren, in de zin van dat ie al wat ouder en goed onderhouden is?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:05 schreef Bargehassus het volgende:
Pfoe. EUR 1,700 voor een Lada...
Oldtimer zelfsquote:Op woensdag 15 december 2010 00:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je de wagen in kwestie niet al als youngtimer kwalificeren, in de zin van dat ie al wat ouder en goed onderhouden is?
Mischien kan iemand wel 15 sloffen sigaretten en 3 flessen wodka op die wagen bieden.
Ik zag bij een oldtimerdealer laatst een Mercedes Benz SL uit de jaren 60, helemaal in perfecte staat....voor 60.000 euro.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:07 schreef Bargehassus het volgende:
Ja, dat zou op zich wel kunnen. Hangt er ook een beetje vanaf wat je onder youngtimer verstaat. En hij heeft weinig gelopen, dat wel. Maar ik blijf het een hoop geld vinden.
Lekker foute bekledingquote:Op woensdag 15 december 2010 00:12 schreef monsterd. het volgende:
Ach, het gaat weer over auto's gelukkig:P
Trouwens: http://link.marktplaats.nl/404911543
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:12 schreef monsterd. het volgende:
Ach, het gaat weer over auto's gelukkig:P
Trouwens: http://link.marktplaats.nl/404911543
Idd.. Maar het zijn wel van die schattige auto's.. Al is het de meest koekblikkige auto die er maar bestaat..quote:
Ik ga ook mijn bed opzoeken. Nog 6 uur en 45 minuten tot de wekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 00:16 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Idd.. Maar het zijn wel van die schattige auto's.. Al is het de meest koekblikkige auto die er maar bestaat..
Ik ga trouwens slapen. Dus tot morgen iedereen, in vast weer een nieuw deel
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:18 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we het toch over youngtimers hebben, zo een witte SL uit de jaren 80 lijkt me helemaal te gek. Dan in de zomer met een Hawai-hemd aan, waar mn borsthaar uitwappert, en met een dikke snor en grote zonnebril heel stoer de jaren 80 macho op de boulevard uithangen.
http://suchen.mobile.de/f(...)sString=&tabNumber=2
Koningsauto!
Dat lijkt me nog wel eens wat, met zn allen worst kopen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Geachte mevrouw monsterd,
graag neem ik uw uitnodiging aan, aangezien Zutphen in de regio ligt. Ik zou het op prijs stellen als de andere regiogenoten ook van deze uitnodiging gebruik maken, om een mini-meet op de vleeswarenafdeling van de AH te Zutphen te houden.
Hoogachtend,
von_Preussen
ik wou net zeggen.. what the fuck is hier aan de handquote:Op woensdag 15 december 2010 00:29 schreef L0we het volgende:
en WTF, ik drink even een biertje, en dit topic zit ook al bijna vol...
Jaaaaquote:
Schiermonnikoog dan? Voor mij maar 30 min rijdenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ook wel op Texel afspreken
Dronten, technisch gezien werk ik daar elke dagquote:Op woensdag 15 december 2010 01:12 schreef Grielen het volgende:
Ik drink in de gauwigheid 2 biertjes, zie dat mijn Voetbalzone account is gebanned
Heb geleerd waar Zutphen ligt, en zie dat het niet zo bar ver bij mijn studentenhuis vandaan is (Dronten).
Das wel erg veel om bij te lezen...quote:Op woensdag 15 december 2010 01:22 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
ik wou net zeggen.. what the fuck is hier aan de hand![]()
binnen een paar uur
Verrassend ook, op dit tijdstip...quote:Op woensdag 15 december 2010 08:16 schreef Dubish het volgende:
File op de a10 richting Utrecht, kom ik te laat op school
Dammit...
Daarom rij ik bijna elke dag om half 7 wegquote:Op woensdag 15 december 2010 08:18 schreef JDude het volgende:
Tussen 7 en 8 was het nog erg rustig op de weg. Nu staat er 350 kilometer file of zo. Is dat vroege opstaan toch nog ergens goed voor.
Gelukkig kan je dr nog om lachenquote:Op woensdag 15 december 2010 08:21 schreef Dubish het volgende:
Ik zit nu 20min in de file, en ik ben pas 3km ver van huis
Je had het toch zelf voorspelt in je TT?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:29 schreef L0we het volgende:
en WTF, ik drink even een biertje, en dit topic zit ook al bijna vol...
Haha, dat is waar. Maar dit tempo is daar weer de overtreffende trap van.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je had het toch zelf voorspelt in je TT?
Dat zou ideaal zijn... Je hebt ook van die electrische dingetjes. Geen idee of dat werkt, maar is de moeite waard om het eens te proberen.quote:Op woensdag 15 december 2010 09:14 schreef von_Preussen het volgende:
Eigenlijk zou je met dit weer een standkachel in de auto moeten hebben, gewoon eventjes 15 minuten voor vertrek aanzetten en dan instappen zonder dat je sneeuw danwel ijs van je ruiten hoeft te halen........* is straks de sjaak omdat hij weg moet *
Nee, jij overbrugt liever 1100 km, betaalt wat voor een vliegticket.. Dat is al bijna net zo goedkoop als eventjes naar de Poolse winkel in Deventerquote:Op woensdag 15 december 2010 01:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Even een avondje weg en een R&P topic in PTA. Omgekeerde wereld
[..]
Jaaaanog even en dan zit ik ook weer aan de Pierogi. Geen zin meer om naar Deventer te rijden voor die ingevroeren troep van 4zl=4e.
Hier in Warschau komen er iedere dag wel wat vlokjes uit de lucht. Nou vlokjes, het lijken wel complete zakken met sneeuw die ze naar beneden gooienquote:Op woensdag 15 december 2010 09:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat zou ideaal zijn... Je hebt ook van die electrische dingetjes. Geen idee of dat werkt, maar is de moeite waard om het eens te proberen.
Ligt daar nog sneeuw dan? Hier in den haag ligt we geen vlokje meer.
Wij hadden eergister al een redelijk pak met sneeuw (meerdere centimeters), en daar is vannacht schijnbaar weer een laagje poedersuiker overheen gekomen om de groene plekken weer te "witten".quote:Op woensdag 15 december 2010 09:16 schreef L0we het volgende:
[..]
Ligt daar nog sneeuw dan? Hier in den haag ligt we geen vlokje meer.
Poolse winkel in Deventer? Waar precies zit die? Concreter, weet jij of je daar wodka Sobieski kan krijgen?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:18 schreef monsterd. het volgende:
Goedemorgen
[..]
Nee, jij overbrugt liever 1100 km, betaalt wat voor een vliegticket.. Dat is al bijna net zo goedkoop als eventjes naar de Poolse winkel in Deventer
Eergister heb ik inderdaad nog wel meegemaakt, maar toen zat ik nog thuis. Hier is het dan toch nét wat warmerquote:Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wij hadden eergister al een redelijk pak met sneeuw (meerdere centimeters), en daar is vannacht schijnbaar weer een laagje poedersuiker overheen gekomen om de groene plekken weer te "witten".
Als het écht erg is buiten, en ik hoef alleen maar naar kantoor trek ik gewoon lekker mn berschoenen aan, maar die hebben inderdaad een charme van 0.0quote:Gisteren nog geprobeerd om fatsoenlijke winterschoenen te vinden, alleen dat is op een fiasco uitgelopen (maar dat ligt meer aan mijn smaak).
Had je vriendin daar nog wat mee te maken?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:25 schreef Goddelijker het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb eindelijke weer eens heerlijk geslapen.
R&A Polski Sklepquote:Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef von_Preussen het volgende:
Poolse winkel in Deventer? Waar precies zit die? Concreter, weet jij of je daar wodka Sobieski kan krijgen?
Boxbergerweg geloof ik. En nee volgens mij verkoopt ze er geen acohol (want geen alcoholvergunning)quote:Op woensdag 15 december 2010 09:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wij hadden eergister al een redelijk pak met sneeuw (meerdere centimeters), en daar is vannacht schijnbaar weer een laagje poedersuiker overheen gekomen om de groene plekken weer te "witten".
Gisteren nog geprobeerd om fatsoenlijke winterschoenen te vinden, alleen dat is op een fiasco uitgelopen (maar dat ligt meer aan mijn smaak).
[..]
Poolse winkel in Deventer? Waar precies zit die? Concreter, weet jij of je daar wodka Sobieski kan krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |