Klopt helemaal, je bent minimaal een uur onderweg als je ze uitlaat. En dan heeft hij er ook nog 3.....maar ik zeg je heel eerlijk, op die manier krijg je zelf natuurlijk ook weer genoeg beweging.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Die zijn wel gaaf maar mij iets té actiefIk zou wel graag een boxer willen, die vind ik zóóóó mooi
Of dus gewoon een ouderwetse labrador. Lekker toegankelijk
Ik gruwel ook van zulke mannen... Maar je moet jezelf niet zo de grond in stampen purd. Je ziet er prima uitquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ach welnee. Die man is gewoon niet goed snik. Als je eens wist hoe freaking on-charmant ik erbij loop op m'n werkWaarschijnlijk zijn z'n jampotglazen niet goed afgesteld
Je plaatje doet het nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[ afbeelding ]
[ [url=http://www.bulldogbreeds.com/boxer/pics/boxer_cliff.jpg[/img
[img]http://boxer-dog-breed-st(...)s_LRG.jpg]afbeelding[/url] ]
Vooral die laatste zegt: ik vind je LIEVVVVVV *FLATS*
Haha, gaan we tegen elkaar opbieden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vast charmanter dan hoe ik er bij loop op stage en erbij liep op mijn vorige baantje
Ik heb een mooie AH blouse, die standaard te zeker 1 hele flinke maat te groot is, anders is deze te kort.. Daarbij een geweldige mooie witte of bruine schort (naar keuze) en een mooie ah muts. Moet verplicht mijn haar opgestoken, en dat mutsje ziet er dus belachelijk uit he.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, gaan we tegen elkaar opbieden?Lelijke groen/blauwe polo, lang wit schort, wandelschoenen (Ja, echt van die lelijke) en m'n haar in een staart waardoor je m'n flaporen prachtig kunt bewonderen
Op stage: Flink vuile overal, vuile handen en mogelijk nog een vuil gezicht omdat ik mijn haar uit mijn ogen veegquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Haha, gaan we tegen elkaar opbieden?Lelijke groen/blauwe polo, lang wit schort, wandelschoenen (Ja, echt van die lelijke) en m'n haar in een staart waardoor je m'n flaporen prachtig kunt bewonderen
Wauw.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:05 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ken het, qua lengte moest ik een shirt hebben waar mijn armen 3 keer inkunnen.. Handig met vakken vullenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:06 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb een mooie AH blouse, die standaard te zeker 1 hele flinke maat te groot is, anders is deze te kort.. Daarbij een geweldige mooie witte of bruine schort (naar keuze) en een mooie ah muts. Moet verplicht mijn haar opgestoken, en dat mutsje ziet er dus belachelijk uit he.
Ik win
Je bent lief!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik gruwel ook van zulke mannen... Maar je moet jezelf niet zo de grond in stampen purd. Je ziet er prima uit
Wat dat betreft is dit topic echt tof. Alleen maar leuke lekkere en intelligente vrouwenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je bent lief!Prive zie ik er ook wel gewoon oke uit hoor
Zwarte jurkjes, leuke shirtjes. Maar m'n werkkleding is ontzettend lelijk
Dat eigenwijze maakt het juist zo superquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef monsterd. het volgende:
Ik vind boxers leuk als ze van een ander zijn, hoef er niet persée zelf een. Beagles zijn ook hartstikke lief, alleen ontzettend eigenwijs (kan ik je uit eigen ervaring vertellen)
Ik vind eigenlijk alle honden leuk. De vader van mijn exvriend had een heidewachtel:
[ afbeelding ]
[ [url=http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:MhpG02Ob6VX_BM:http://www.heidewachtelbo(...)0.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Niet teveel slijmen hequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat dat betreft is dit topic echt tof. Alleen maar leuke lekkere en intelligente vrouwen
Wij hebben er vroeger 1tje gehad.. Een volledig witte.. Weet niet of het dan een ander ras is, maar het was iig zo'n hond.. Hij moest alleen snel weg omdat het niet echt goed ging in een klein flatje op de 4e verdieping in Polen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ben echt helemaal gek van Husky's, het zijn in mijn ogen de mooiste honden die er zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke prachtige beesten, de kracht die ze uitstralen, die esthetiek, dat trekt mij echt enorm aan.
Ik slijm nooit, ik vertel wat ik vind. Als ik ze dom en lelijk had gevonden had ik dat ook gezegd, zei het wat tactvollerquote:
Laat eens zien hoe je er normaal uit ziet danquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Je bent lief!Prive zie ik er ook wel gewoon oke uit hoor
Zwarte jurkjes, leuke shirtjes. Maar m'n werkkleding is ontzettend lelijk
Ik wou er niet over beginnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
@Purdey & monsterd, het staat woord tegen woord.
Nu willen we natuurlijk wel foto's van jullie in het desbetreffende outfit zien zodat we democratisch kunnen beslechten wie er het minst charmant in zijn werkoutfit uitziet.
Jullie zijn echte mannen he. Komt een keer langs bij de ah zou ik zeggen. Ten minste, zodra ik weer in Nederland ben en weer bij de appie moet werkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wou er niet over beginnen![]()
We zijn geen namaak nee. En ja, ergens zijn we allemaal hetzelfdequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Jullie zijn echte mannen he. Komt een keer langs bij de ah zou ik zeggen. Ten minste, zodra ik weer in Nederland ben en weer bij de appie moet werken
Nou, ik zou toch eerst op z'n minst een paar jaar willen samenwonen hoor, als je 't niet erg vindtquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Purdey het volgende:
Wat een voordelen he! Het is gewoon wachten op de 1e autorijtopic baby
Inderdaad. In ieder geval een paar jaar een relatie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, ik zou toch eerst op z'n minst een paar jaar willen samenwonen hoor, als je 't niet erg vindt
Bedoel je een Bobbycartopic?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Purdey het volgende:
Wat een voordelen he! Het is gewoon wachten op de 1e autorijtopic baby
We leren de persoon achter de nick momenteel toch iets beter kennen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wou er niet over beginnen![]()
Jij maakt deel uit van de Noorse Black Metal scene? Heilige huisjes + vermorzelen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je een Bobbycartopic?![]()
[ afbeelding ]
Back in the days had ik er ook eentje, met chromen spinning rims, metallic lak en 1200 watt ghettostar subwoofer.
[..]
We leren de persoon achter de nick momenteel toch iets beter kennen?
Nou dames en heren, das dus een eigenschap van mij (of die nu positief of negatief is moeten jullie zelf beslissen). Ik kan af en toe vreselijk direct zijn en wil ook nog wel eens heilige huisjes tegen de vlakte trappen, erop gaan staan en dan compleet vermorzelen.
Dus kortom, iedereen moet naar de meet komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Purdey het volgende:
Haha, Monsterd heeft dr AH pakje niet bij zich. Thank God for thatIk moet mn foto in m'n fobo is wijzigen. Die is alweer wat ouder
Maar voor wat, hoort wat. Foto's willen we! Wie gaat er schuil achter de nicknames
JA! Zo is het hier ook begonnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je een Bobbycartopic?![]()
[ afbeelding ]
Back in the days had ik er ook eentje, met chromen spinning rims, metallic lak en 1200 watt ghettostar subwoofer.
[..]
We leren de persoon achter de nick momenteel toch iets beter kennen?
Nou dames en heren, das dus een eigenschap van mij (of die nu positief of negatief is moeten jullie zelf beslissen). Ik kan af en toe vreselijk direct zijn en wil ook nog wel eens heilige huisjes tegen de vlakte trappen, erop gaan staan en dan compleet vermorzelen.
Zie fotoboekquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Purdey het volgende:
Haha, Monsterd heeft dr AH pakje niet bij zich. Thank God for thatIk moet mn foto in m'n fobo is wijzigen. Die is alweer wat ouder
Maar voor wat, hoort wat. Foto's willen we! Wie gaat er schuil achter de nicknames
Jij ook van mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
Monsterd. heeft wel eens een foto van mij gezien!
Ik moet even goed nadenken, want ik weet het niet meer.. Ik heb wel veel foto's van je auto gezien geloof ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
Monsterd. heeft wel eens een foto van mij gezien!
Misschien toen nog onder 'mstr'.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik moet even goed nadenken, want ik weet het niet meer.. Ik heb wel veel foto's van je auto gezien geloof ik
Klopt.quote:
Heren, ik zal het even voor jullie vertalen. Ze zegt dus: ja dat weet ik maar ik wil dat je ze hier neerplempt zodat iedereen het weetquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik moet even goed nadenken, want ik weet het niet meer.. Ik heb wel veel foto's van je auto gezien geloof ik
Ja, ik weet wel dat jij dat was.. Maar zat daar ook zeker weten een foto van jou tussen? Anders wil ik nu een nieuwe foto zien natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien toen nog onder 'mstr'.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat jij dat was.. Maar zat daar ook zeker weten een foto van jou tussen? Anders wil ik nu een nieuwe foto zien natuurlijk
Je weet al genoeg van me trouwensquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien toen nog onder 'mstr'.
[..]
Klopt.
Ook dat klopt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je weet al genoeg van me trouwens
PM PM PM!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat jij dat was.. Maar zat daar ook zeker weten een foto van jou tussen? Anders wil ik nu een nieuwe foto zien natuurlijk
God hoe erg eigenlijkquote:
Ah, de poor man's porsche, destijds bij VW gebouwd. Je moet je even verdiepen in de oldtimerregeling en uitvinden of dat ding voor een oldtimerverzekering in aanmerking komt. Verder zou ik zeggen: open er een apart topic over. Kunnen wij lekker verder slowchattenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef aMpz het volgende:
Ik wil binnenkort een tweede auto aanschaffen, namelijk een Porsche 944 uit 88. Alleen heb de volgende vraag: Wat betreft verzekering en onderdelen, betaal je je dan helemaal scheel? Wil er namelijk gewoon een auto bij hebben voor het weekend etc. Rij doordeweeks in een Lexus GS450H.
Je hebt weer wat terugquote:
18 uur..quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Purdey het volgende:
Zou Goddelijker zo goddelijk zijn dat er wegens veiligheidsredenen geen foto's verspreid mogen worden?![]()
Ik ben al bijna 18 uur wakker. Dadelijk toch maar eens gaan slapen dan
Eens, ik zou ook nooit een hond nemen als hij niet de plek heeft om lekker vrij te lopen. Al helemaal niet met "grote" honden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wij hebben er vroeger 1tje gehad.. Een volledig witte.. Weet niet of het dan een ander ras is, maar het was iig zo'n hond.. Hij moest alleen snel weg omdat het niet echt goed ging in een klein flatje op de 4e verdieping in Polen.
Geachte mevrouw monsterd,quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Jullie zijn echte mannen he. Komt een keer langs bij de ah zou ik zeggen. Ten minste, zodra ik weer in Nederland ben en weer bij de appie moet werken
Nee, je kan mij niet in een hokje proppen. Dat hebben anderen altijd al geprobeerd en zijn buitengewoon bedrogen uitgekomen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij maakt deel uit van de Noorse Black Metal scene? Heilige huisjes + vermorzelen?
Laat maar, geen leuke grap
Er hebben wel degelijk foto's online gestaan hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Purdey het volgende:
Zou Goddelijker zo goddelijk zijn dat er wegens veiligheidsredenen geen foto's verspreid mogen worden?![]()
18 uur red ik ook regelmatigquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Purdey het volgende:
Mag ik naast je kruipen? Steek ik m'n kouwe poten langs de jouwequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Purdey het volgende:
Vind het gewoon een mooie auto. En mijn Lexus heeft al genoeg gekost, ik kan wel weer zo'n bedrag betalen maar dan haal ik liever een R8 voor wat meer.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ah, de poor man's porsche, destijds bij VW gebouwd. Je moet je even verdiepen in de oldtimerregeling en uitvinden of dat ding voor een oldtimerverzekering in aanmerking komt. Verder zou ik zeggen: open er een apart topic over. Kunnen wij lekker verder slowchatten
Ik pas wel in een hokje qua muziek eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, je kan mij niet in een hokje proppen. Dat hebben anderen altijd al geprobeerd en zijn buitengewoon bedrogen uitgekomen.
Dat kan je al aflezen aan mijn muziekfolder op de laptop, van Albaanse folkloristische muziek, Arabische traditionele muziek, Turkse HipHop, Poolse trance tot Russische rock, lounge of Rammstein, alles staat erin.
Sjoegerd heeft 3 armen..quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik pas wel in een hokje qua muziek eigenlijk.. Alhoewel ik ook wel ernstige afwijkingen heb hoor
Destijds kreeg mijn moeder de hond van een vriendin die een teefje had die puppies kreeg.. Anders zou de de puppies laten verdrinken uiteindelijk, wat ook heel zielig zou zijn, dus daarom nam mijn moeder er 1 in huis. Maargoed, zij was toen al alleen met 3 kleine kinderen. Dus dat ging niet zo goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eens, ik zou ook nooit een hond nemen als hij niet de plek heeft om lekker vrij te lopen. Al helemaal niet met "grote" honden.
Maar ik zie het al helemaal voor me, een groot huis net over de grens, gelegen aan de Rijn. Een grote achtertuin (naar de Rijn toe) waar de hond dan lekker in kan ravotten. En dan op een lekkere lentezondag hondje achterin de X5 en dan lekker naar het bos toe om te wandelen, om vervolgens lekker ergens te gaan brunchen....![]()
Affijn, eerst eens mijn studie afmaken.
[..]
Geachte mevrouw monsterd,
graag neem ik uw uitnodiging aan, aangezien Zutphen in de regio ligt. Ik zou het op prijs stellen als de andere regiogenoten ook van deze uitnodiging gebruik maken, om een mini-meet op de vleeswarenafdeling van de AH te Zutphen te houden.
Hoogachtend,
von_Preussen
[..]
Nee, je kan mij niet in een hokje proppen. Dat hebben anderen altijd al geprobeerd en zijn buitengewoon bedrogen uitgekomen.
Dat kan je al aflezen aan mijn muziekfolder op de laptop, van Albaanse folkloristische muziek, Arabische traditionele muziek, Turkse HipHop, Poolse trance tot Russische rock, lounge of Rammstein, alles staat erin.
Trustenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Purdey het volgende:
Ja, ik ga slapen! Weltrusten allemaal, en tot morgen!![]()
De visualisatie is engquote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef Purdey het volgende:
Ja, ik ga slapen! Weltrusten allemaal, en tot morgen!![]()
Is het heel erg dat ik totaal seksloze huissokken aan heb? Want dan ben je meer dan welkom!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mag ik naast je kruipen? Steek ik m'n kouwe poten langs de jouwe
Hey collegaquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef monsterd. het volgende:
ps. Wel de bonuskaart mee!
Met vriendelijke groet,
Mevrouw albertheijnmedewerker
WCP pas is zeker niet geldig in Zutphenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef monsterd. het volgende:
ps. Wel de bonuskaart mee!
Met vriendelijke groet,
Mevrouw albertheijnmedewerker
`staat genoteerd`quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:29 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Beste Von_preussen en andere aanhang,
Als je langskomt kun je wat kaas komen proeven, zal een bord voor jullie klaarzetten
"All you can eat!"-reclamebanner erbij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
`staat genoteerd`
Wanneer ben je eigenlijk terug? Ben momenteel `actief` bezig met op mijn voeding te letten, en dat wil ik niet meteen na een week alweer overboord zetten.
Ik ben zo'n saaie lul die het liever rustig aan doet. Heb je ook een paar voor mij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef Purdey het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik totaal seksloze huissokken aan heb? Want dan ben je meer dan welkom!
We hebben 30+ kaasquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
`staat genoteerd`
Wanneer ben je eigenlijk terug? Ben momenteel `actief` bezig met op mijn voeding te letten, en dat wil ik niet meteen na een week alweer overboord zetten.
Zutphen is een half uurtje, ik ben ook van de partijquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
`staat genoteerd`
Zullen we de meet anders gewoon in Zutphen houden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zutphen is een half uurtje, ik ben ook van de partij
Jaaa! Ik heb paarse, mag jij de rood/roze aan!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben zo'n saaie lul die het liever rustig aan doet. Heb je ook een paar voor mij?
Precies, midden op oude IJsselburg. Neem ik een tafeltje mee, kan je daarop de kaas uitdelen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zullen we de meet anders gewoon in Zutphen houden?
Neejoh, gekkie!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zullen we de meet anders gewoon in Zutphen houden?
Zullen de automobilisten/treinen/fietsers op de brug leuk vindenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Precies, midden op oude IJsselburg. Neem ik een tafeltje mee, kan je daarop de kaas uitdelen.
't zou wel lekker makkelijk voor mij zijnquote:
Best. Toch niemand die het ziet behalve wijquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jaaa! Ik heb paarse, mag jij de rood/roze aan!Heerlijk warm!
Utrecht heeft bij mij toch het voordeel van 15 minutenquote:
Schijt aan. Die andere brug ligt er ook nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zullen de automobilisten/treinen/fietsers op de brug leuk vinden
De wereld is mijn speeltuin.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zullen de automobilisten/treinen/fietsers op de brug leuk vinden
Haha. Nouja in Utrecht is wel meer te doen, tenzij iemand geinteresserd is in de Historische waarde van Hanzestad Zutfun!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Utrecht heeft bij mij toch het voordeel van 15 minuten
Bij mij van 45 minuten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Utrecht heeft bij mij toch het voordeel van 15 minuten
Als ik mijn best doe ben ik met een half uur bij Utrechtquote:
Ik zit ook te kijken. Die ene godsvergeten lamzak net: ja ik heb mijn werk 9 maand geleden al gedaanquote:
Kan ik niet kijken vanaf hierquote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha. Nouja in Utrecht is wel meer te doen, tenzij iemand geinteresserd is in de Historische waarde van Hanzestad Zutfun!
Ik zet het pas net aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken. Die ene godsvergeten lamzak net: ja ik heb mijn werk 9 maand geleden al gedaan![]()
Als ik daar was geweest had ik 'm toch godnondeju zó hard op z'n bek geslagen dat ik z'n ballen er via z'n smoel uit kon trekken
En meestal zijn het ook nog eens een stel simpele zielen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kan ik niet kijken vanaf hier![]()
Maargoed, bijna-kinderen die kinderen gaan opvoeden
Ik zou zelfs anders zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zet het pas net aan.
Maar hoe ziek ben je als je dat zegt.
Toevallig naar 500E? Heeft mooi spul staan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef Dubish het volgende:
Morgen naar Beverwijk, even naar auto's kijken
Ik wil eigenlijk ook lekker een stukkie rijdenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Daarnaast vind ik het juist leuk om te rijden, zou de meet naast de deur zijn dan voel ik me toch een beetje bekocht. Hoe verder hoe beter, GAS! (okee, als Duitser zou je gas mischien niet al te hard moeten zeggen.)
Ben ook wel eens op zaterdagmiddag 400km naar Frankfurt gereden om met een stel vrienden te eten, en daarna weer terug. Kan je een meeting met je vrienden lekker als alibi gebruiken om weer eens lekker de knallen op de Autobahn.
"HEUJEH, als je m niet wilt uitpoepen had je maar geen vrouwke moeten worden"quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik voorspel een grover antwoord van jou.
Zoiets, ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"HEUJEH, als je m niet wilt uitpoepen had je maar geen vrouwke moeten worden"
Zoiets?![]()
Drent & Kloek.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Toevallig naar 500E? Heeft mooi spul staan.
Vreemd topic dit trouwens. Vriendinnen, kinderen, honden...
Afsluitdijkmeeting?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook lekker een stukkie rijden
Naah, ik ben een schatje hoorquote:
Misschien kunnen we ook wel op Texel afsprekenquote:
Je wilt het over autos hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Toevallig naar 500E? Heeft mooi spul staan.
Vreemd topic dit trouwens. Vriendinnen, kinderen, honden...
We kunnen ook in China afspreken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ook wel op Texel afspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |