Best. Toch niemand die het ziet behalve wijquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:34 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jaaa! Ik heb paarse, mag jij de rood/roze aan!Heerlijk warm!
Utrecht heeft bij mij toch het voordeel van 15 minutenquote:
Schijt aan. Die andere brug ligt er ook nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zullen de automobilisten/treinen/fietsers op de brug leuk vinden
De wereld is mijn speeltuin.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Zullen de automobilisten/treinen/fietsers op de brug leuk vinden
Haha. Nouja in Utrecht is wel meer te doen, tenzij iemand geinteresserd is in de Historische waarde van Hanzestad Zutfun!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Utrecht heeft bij mij toch het voordeel van 15 minuten
Bij mij van 45 minuten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Utrecht heeft bij mij toch het voordeel van 15 minuten
Als ik mijn best doe ben ik met een half uur bij Utrechtquote:
Ik zit ook te kijken. Die ene godsvergeten lamzak net: ja ik heb mijn werk 9 maand geleden al gedaanquote:
Kan ik niet kijken vanaf hierquote:
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha. Nouja in Utrecht is wel meer te doen, tenzij iemand geinteresserd is in de Historische waarde van Hanzestad Zutfun!
Ik zet het pas net aan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zit ook te kijken. Die ene godsvergeten lamzak net: ja ik heb mijn werk 9 maand geleden al gedaan![]()
Als ik daar was geweest had ik 'm toch godnondeju zó hard op z'n bek geslagen dat ik z'n ballen er via z'n smoel uit kon trekken
En meestal zijn het ook nog eens een stel simpele zielen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:40 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kan ik niet kijken vanaf hier![]()
Maargoed, bijna-kinderen die kinderen gaan opvoeden
Ik zou zelfs anders zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zet het pas net aan.
Maar hoe ziek ben je als je dat zegt.
Toevallig naar 500E? Heeft mooi spul staan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:30 schreef Dubish het volgende:
Morgen naar Beverwijk, even naar auto's kijken
Ik wil eigenlijk ook lekker een stukkie rijdenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Daarnaast vind ik het juist leuk om te rijden, zou de meet naast de deur zijn dan voel ik me toch een beetje bekocht. Hoe verder hoe beter, GAS! (okee, als Duitser zou je gas mischien niet al te hard moeten zeggen.)
Ben ook wel eens op zaterdagmiddag 400km naar Frankfurt gereden om met een stel vrienden te eten, en daarna weer terug. Kan je een meeting met je vrienden lekker als alibi gebruiken om weer eens lekker de knallen op de Autobahn.
"HEUJEH, als je m niet wilt uitpoepen had je maar geen vrouwke moeten worden"quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik voorspel een grover antwoord van jou.
Zoiets, ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
"HEUJEH, als je m niet wilt uitpoepen had je maar geen vrouwke moeten worden"
Zoiets?![]()
Drent & Kloek.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Toevallig naar 500E? Heeft mooi spul staan.
Vreemd topic dit trouwens. Vriendinnen, kinderen, honden...
Afsluitdijkmeeting?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook lekker een stukkie rijden
Naah, ik ben een schatje hoorquote:
Misschien kunnen we ook wel op Texel afsprekenquote:
Je wilt het over autos hebben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:43 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Toevallig naar 500E? Heeft mooi spul staan.
Vreemd topic dit trouwens. Vriendinnen, kinderen, honden...
We kunnen ook in China afspreken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ook wel op Texel afspreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |