Schat, ook in Zutphen betekent 'rap' zoveel als snel, vlotquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:44 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kan er opzich makkelijk er wel meer uithalen, maar ik tank altijd op tijd. Dan weet ik iig zeker dat ik niet ineens stil sta
Niet waar!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef monsterd. het volgende:
Kortom, al jullie emotionele uitbarstingen![]()
![]()
Zo krijg ik het idee dat iedereen aan de lopende band alleen maar over auto's kan praten
Kan het welquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef monsterd. het volgende:
![]()
Zo krijg ik het idee dat iedereen aan de lopende band alleen maar over auto's kan praten
Ik heb een hele grote bek, maar stiekem ben ik een heel gevoelig jochie hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef monsterd. het volgende:
![]()
Ik bedoel in afstand.. Die van mij gaat 160 met tegenwindquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Purdey het volgende:
Hahaha, en ik maar denken dat mijn micra rond de 170 konHeb je 'm op laten voeren in Polen Mons?
Mijn meeste mannelijke collega's zijn rond de 20, en dat vind ik te jong. Een keer kreeg ik een nieuwe collega. Jong, maar wel een leuke gozer. Aan het einde van de dag bleek hij 16Maar hij leek totaal niet zo. Wel een blunder overigens.
Ik lijk jonger dan ik benquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef Purdey het volgende:
Hahaha, en ik maar denken dat mijn micra rond de 170 konHeb je 'm op laten voeren in Polen Mons?
Mijn meeste mannelijke collega's zijn rond de 20, en dat vind ik te jong. Een keer kreeg ik een nieuwe collega. Jong, maar wel een leuke gozer. Aan het einde van de dag bleek hij 16Maar hij leek totaal niet zo. Wel een blunder overigens.
Laat ik er dan nog maar eens ingooien dat ik op Prinsjesdag in ceremonieel tenue door Den Haag gebanjerd ben met een geweer in mijn klauwen en de koningin / gouden koets op geen meter afstand langs zag rijden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:48 schreef monsterd. het volgende:
![]()
Kun je wel leuk jonge vrouwen mee scoren.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik lijk jonger dan ik ben.. Al genoeg verbaasde gezichten gezien over mijn leeftijd. Word gauw 3 jaar jonger geschat
Been there, done thatquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kun je wel leuk jonge vrouwen mee scoren.
Toevallig geen kaarsje tegen de koets aan gegooid?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laat ik er dan nog maar eens ingooien dat ik op Prinsjesdag in ceremonieel tenue door Den Haag gebanjerd ben met een geweer in mijn klauwen en de koningin / gouden koets op geen meter afstand langs zag rijden.
Een maat van mij heeft van zulke Border Collies, die zijn zoo megagaaf, maar die vallen ook bij vrouwen heel erg in de smaak. Dus af en toe neem ik die dan mee om ze uit te laten, en dan wil je nog wel eens in gesprek komen met een leuke dame.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kun je wel leuk jonge vrouwen mee scoren.
Die zijn wel gaaf maar mij iets té actiefquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een maat van mij heeft van zulke Border Collies, die zijn zoo megagaaf, maar die vallen ook bij vrouwen heel erg in de smaak. Dus af en toe neem ik die dan mee om ze uit te laten, en dan wil je nog wel eens in gesprek komen met een leuke dame.
Kloptquote:Op dinsdag 14 december 2010 22:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een maat van mij heeft van zulke Border Collies, die zijn zoo megagaaf, maar die vallen ook bij vrouwen heel erg in de smaak. Dus af en toe neem ik die dan mee om ze uit te laten, en dan wil je nog wel eens in gesprek komen met een leuke dame.
Je vriendin laat jou uit? Moet je dan ook aan de riem?quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Klopt
Alleen als ik een hond uitlaat, loopt m'n vriendin er altijd naast.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef Purdey het volgende:
Ahhh, een border collie! (Zie je, het werkt. Zelfs online)
Ik had vorige week trouwens echt een enge man op m'n werk aan de koffieDie bekeek me heel intensief en zei toen 'Jij bent een lekker meisje.' Iewwwww, vanmorgen was hij er weer. De creep :/
Daar moet ik je jammer en helaas teleurstellen, ik stond op het Binnenhof zelf strak in de houding. Van de KMA (koninklijke militaire academie) is er wel iemand omgedonderd, van ons uiteraard niemand.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:51 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Toevallig geen kaarsje tegen de koets aan gegooid?
Nee, zij heeft een hond en als ik die uitlaat, is zij er ook bij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je vriendin laat jou uit? Moet je dan ook aan de riem?
aaah wauwie!quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar moet ik je jammer en helaas teleurstellen, ik stond op het Binnenhof zelf strak in de houding. Van de KMA (koninklijke militaire academie) is er wel iemand omgedonderd, van ons uiteraard niemand.![]()
Om even de Border Collies te verduidelijken met een foto.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ahhhhhh, ze zijn zo lief, en zacht, en aaibaar.
Ach welnee. Die man is gewoon niet goed snik. Als je eens wist hoe freaking on-charmant ik erbij loop op m'n werkquote:
Hoe lang heb je eigenlijk al een vriendin?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, zij heeft een hond en als ik die uitlaat, is zij er ook bij.
Vast charmanter dan hoe ik er bij loop op stage en erbij liep op mijn vorige baantjequote:Op dinsdag 14 december 2010 23:01 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ach welnee. Die man is gewoon niet goed snik. Als je eens wist hoe freaking on-charmant ik erbij loop op m'n werkWaarschijnlijk zijn z'n jampotglazen niet goed afgesteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |