abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:29:52 #51
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89938977
Zullen we het topic even verplaatsen naar R&P? :* O+

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja? Dat is vreemd. Ben je zo jong dan? Ik ben niet zo enorm ambitieus als het om carriere gaat. Een steady leven lijkt me wel lekker. Ja, ik moet eerlijk bekennen dat het best weleens rammelt als ik de buik van mijn collega zie groeien :)
Ik moet ook toegeven dat ik zwangere meisjes/vrouwen ook vaak mooi zwanger vind. Dan zou ik ook wel zwanger willen zijn.. Maargoed, ik ben financieel en carrieregericht niet eens in staat een kind op te voeden, laat staan dat ik een vriend heb waarmee ik er 1 kan produceren :')

Om het even on topic te houden:
Ik heb vandaag een nieuw dieptepunt in mijn autorijhistorie bereikt: Op een volle tank (a la 30 liter) 258 km rijden. Nou okee, hij is nog niet helemaal leeg ik heb nog 12 liter over van de 42, die laatste 10 neem ik er nooit in mee.. Dat is rood gebied :P Maartoch, het is niet echt zuinig.. :'(
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:32:45 #52
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89939155
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 22:14 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik ben 26, dus zo jong ben ik nieteens meer wat dat betreft. Zat leeftijdsgenoten die wel de juiste tegengekomen zijn en inmiddels getrouwd zijn en serieus bezig zijn met gezinsplanning enzo. Nou ben ik sowieso een beetje een laatbloeier dus ik ben wel gewend er een beetje achteraan te hobbelen, dus ik heb geen last van inhaaldrang ofzo :P Eerst maar eens de goeie wederhelft zien tegen te komen en dan zien we wel :) Maar als er een wandelwagen voorbij schuift dan móet ik ff spieken O+
Mensen gaan wel steeds later aan een gezin beginnen. Ik ben wel gek genoeg een van de weinigen van de middelbare school die geen kind(eren) heeft. Mijn inmiddels ex had een dochter van 8, dat vond ik wel moeilijk soms. Je 'mist' toch een heel stuk, en uiteindelijk was ik niet haar moeder. En dat wreef ze me vaak in. Ookal wilde ik die plaats niet eens innemen.

Is jou leven ook niet 'eenzaam' als vrachtwagenchauffeur? Dat je ook niet de mogelijkheid hebt om vrouwen te ontmoeten?
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_89939162
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:29 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik moet ook toegeven dat ik zwangere meisjes/vrouwen ook vaak mooi zwanger vind. Dan zou ik ook wel zwanger willen zijn.. Maargoed, ik ben financieel en carrieregericht niet eens in staat een kind op te voeden, laat staan dat ik een vriend heb waarmee ik er 1 kan produceren :')

Ik heb vandaag een nieuw dieptepunt in mijn autorijhistorie bereikt: Op een volle tank (a la 30 liter) 258 km rijden. Nou okee, hij is nog niet helemaal leeg ik heb nog 12 liter over van de 42, die laatste 10 neem ik er nooit in mee.. Dat is rood gebied :P Maartoch, het is niet echt zuinig.. :'(
Totaal niet zuinig zelfs _O-
Zelfs als ik het niet probeer haal ik nog 1 op 14/15.

En ontopic/offtopic.. Denk dat het niet zoveel uitmaakt, beetje onze slowchat geworden :P
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89939182
quote:

[..]

Jah! Ik heb er ook last van, kou + sneeuw = hoog verbruik :{
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_89939230
quote:

:o

Wacht eens even, dat zijn 11,6l op 100km, hoe krijg je dat voor elkaar? Laat je je wagen 's nachts stationair draaien zodat ie lekker warm blijft?
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:34:57 #56
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89939293
Het lijkt mij heerlijk om alles voor elkaar te hebben qua huisje, boompje, vrouwtje, beestje. :9
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:35:16 #57
314372 Goddelijker
pi_89939305
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

:o

Wacht eens even, dat zijn 11,6l op 100km, hoe krijg je dat voor elkaar? Laat je je wagen 's nachts stationair draaien zodat ie lekker warm blijft?
Poolse benzine + kou.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:35:33 #58
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89939325
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Purdey het volgende:

[..]

Mensen gaan wel steeds later aan een gezin beginnen. Ik ben wel gek genoeg een van de weinigen van de middelbare school die geen kind(eren) heeft. Mijn inmiddels ex had een dochter van 8, dat vond ik wel moeilijk soms. Je 'mist' toch een heel stuk, en uiteindelijk was ik niet haar moeder. En dat wreef ze me vaak in. Ookal wilde ik die plaats niet eens innemen.

Ik wil niet meer geloven dat er een goede tijd is voor kinderen, ik bedoel wanneer ben je er klaar voor..? Als je uitgestudeerd bent en uitgewerkt ben en richting de 30 bent? :P

Hier in Polen is het heeeel normaal eigenlijk om voor je 25e zeker al een kind te hebben.. Maargoed, dat heeft ook weer zo zijn voor en nadelen..

En het inwrijven, tja.. Nouja dingen gebeuren gewoon wanneer daar de tijd voor rijp is. Het komt goed purdey, je krijgt vast hele lieve kindjes ooit die straks ook allemaal gaan autorijden ooit :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89939331
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:34 schreef Goddelijker het volgende:
Het lijkt mij heerlijk om alles voor elkaar te hebben qua huisje, boompje, vrouwtje, beestje. :9
Doe mij maar gewoon zoals nu maar dan met een leuke deerne :7
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89939348
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Poolse benzine + kou.
Zit in Poolse benzine zoveel verschil dan? Ik weet dat het verder naar het oosten niet te pruimen is, maar ik dacht dat ze daar inmiddels wel redelijk richting ons niveau zouden gaan.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Doe mij maar gewoon zoals nu maar dan met een leuke deerne :7
Helemaal mee eens, eerst maar eens van het samenzijn genieten zonder dat je wordt gestoord door kinderen. ^O^
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:36:50 #61
314372 Goddelijker
pi_89939409
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:36 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Zit in Poolse benzine zoveel verschil dan? Ik weet dat het verder naar het oosten niet te pruimen is, maar ik dacht dat ze daar inmiddels wel redelijk richting ons niveau zouden gaan.
Geen idee, roep maar wat. :+
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:40:14 #62
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89939601
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:35 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Poolse benzine + kou.
Het ligt niet persée aan de benzine.. Die is gewoon in orde. In de zomermaanden reed ik gewoon constant 440.

Het lag vooral aan het feit dat het idd heel koud was. Daarom ging de verwarming voluit en daarnaast waren mijn banden ontzettend leeg (1.7 bar waar 2.4 in kan). ennnn.. Ik rij alleen maar door de stad op het moment, dus ik sta veel stil en moet vaak optrekken :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89939648
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:32 schreef Purdey het volgende:

[..]

Is jou leven ook niet 'eenzaam' als vrachtwagenchauffeur? Dat je ook niet de mogelijkheid hebt om vrouwen te ontmoeten?
Het kind van een ander (helpen) opvoeden lijkt mij ook moeilijk ja, al zou ik het toch niet uit de weg gaan mocht zich die situatie voordoen. En ik ben maar parttimert, ik rijd af en toe de gaten in de planning dicht :) Ik heb wel 1,5 jaar fulltime gereden maar daarna ben ik weer gaan studeren. Inmiddels ben ik afgestudeerd en qua vrouwen wel wat wijzer geworden, maar een denderend succes was het wat dat betreft niet :@ Nu zit ik een beetje in dubio over wat ik nou wil/zal/moet met mezelf, en dan vooral in de zin van wat voor werk en bij wat voor bedrijf ik dan nou wil. Leuk, zo'n HBO diploma waar je best wel wat kanten mee op kunt, maar nou weet ik dus nog niet wat ik wil :') Maar eerlijk gezegd, de wereld van de logistiek is (afgezien van de poolse dames in de distributiecentra) wel behoorlijk een mannenwereldje, en dat idee bevalt me lang niet altijd even goed :{
Ach, ik rijdt er gewoon een keer een van d'r sokken, bij thuiskomst peuter ik haar dan tussen de spijlen van de grille vandaan et voilà *)
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:41:15 #64
314372 Goddelijker
pi_89939651
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:40 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Het ligt niet persée aan de benzine.. Die is gewoon in orde. In de zomermaanden reed ik gewoon constant 440.

Het lag vooral aan het feit dat het idd heel koud was. Daarom ging de verwarming voluit en daarnaast waren mijn banden ontzettend leeg (1.7 bar waar 2.4 in kan). ennnn.. Ik rij alleen maar door de stad op het moment, dus ik sta veel stil en moet vaak optrekken :+
Ik merk het hier ook hoor, dat het een stuk kouder is.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:41:37 #65
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89939667
@Monsterd. Natuurlijk komt het goed ;) Deze relatie is inmiddels alweer een halfjaartje over :)

Off en on maakt indd niks uit. Over autorijden raak je ook weleens uitgepraat ;) En het is koud, en we zoeken naar warmte en gezelligheid. Vooral op dit tijdstip :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_89939670
quote:

[..]

Ligt naar mijn idee dus aan de bandenspanning + stadsverkeer :)
pi_89939721
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:41 schreef Purdey het volgende:
@Monsterd. Natuurlijk komt het goed ;) Deze relatie is inmiddels alweer een halfjaartje over :)

Off en on maakt indd niks uit. Over autorijden raak je ook weleens uitgepraat ;) En het is koud, en we zoeken naar warmte en gezelligheid. Vooral op dit tijdstip :)
Ik praat me al wezenloos over auto's _O-.. Wil dus wel eens wat anders :P
pi_89939751
quote:

[..]

Da's best rap voor een Micra *)
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:43:45 #69
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89939773
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik praat me al wezenloos over auto's _O-.. Wil dus wel eens wat anders :P
Dan maken we van de meet een steungroepmeeting *O*

Ja het is idd ook wel eens leuk om andere kanten van mijn internetvrienden (dus jullie :P ) te leren kennen :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:44:10 #70
314372 Goddelijker
pi_89939790
Ben ik één van de weinige hier die bezet is? :+
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:44:29 #71
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89939804
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Da's best rap voor een Micra *)
Kan er opzich makkelijk er wel meer uithalen, maar ik tank altijd op tijd. Dan weet ik iig zeker dat ik niet ineens stil sta :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89939853
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:43 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Dan maken we van de meet een steungroepmeeting *O*

Ja het is idd ook wel eens leuk om andere kanten van mijn internetvrienden (dus jullie :P ) te leren kennen :+
Heb ik een andere kant? :o
pi_89939891
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:45 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Heb ik een andere kant? :o
Je bedoelt een achterkant? :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:46:44 #74
314372 Goddelijker
pi_89939902
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Je was me voor.
pi_89939905
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:46 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Nooit gezien :')
Die is wel boeiender denk ik :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')