abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89936454
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Dan denk je: "Oh snap, over een x aantal jaar loop ik hier met een zwangere vrouw kindermeubels uit te zoeken ;("
Daar wil ik nog niet eens aan denken, mijn vrijheid verliezen, *bibber bibber*, maar het zal ongetwijfeld met een gevreesd toekomstbeeld te maken hebben. :{

Bah, nu zie ik niet alleen meer Ikeameubels, maar mijn auto ook al volliggen met luiers en een kinderzitje. 8)7
pi_89936479
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Dan denk je: "Oh snap, over een x aantal jaar loop ik hier met een zwangere vrouw kindermeubels uit te zoeken ;("
Klinkt vast übersoft en is voor de vrouwen vast een huge turnoff, maar weet je dat ik daar best wel een moord voor zou willen plegen? Ik zou het prachtig vinden als er straks zo'n kleine rondhobbelt die papa naar mij roept :) Laat mij maar de burgerlul zijn met een twee-onder-een-kap, leasebak station, klein grut en een labrador in de kofferbak. Money doesn't buy happiness enzo :)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_89936526
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Daar wil ik nog niet eens aan denken, mijn vrijheid verliezen, *bibber bibber*, maar het zal ongetwijfeld met een gevreesd toekomstbeeld te maken hebben. :{

Bah, nu zie ik niet alleen meer Ikeameubels, maar mijn auto ook al volliggen met luiers en een kinderzitje. 8)7
_O-
Laat ik eerst maar eens een vriendin aan de haak slaan ;(
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:51:25 #29
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89936687
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ehm, ooit een vrouwelijke vrachtwagenchauffeur gezien? :{ Ja? :D En, was dat knuffelbaar? _O-

Trouwens, zwangere vrouwen O+
Hmm, bij transportwereld wel eens gezien ja. Lekkere wijven wel :') Nee, serieus. Het ligt misschien aan het type vrouw. Ook weleens een jonge, blonde meid gezien. Categorie: Leuke meid. Geen enorm super lekker wijf, maar leuk :)

Mijn zwangere collega is wel lief. Af en toe Oosterse vechtsporttechnieken uitoefenen; oftewel: Meebuigen, en niet in de verdediging gaan ;) Zwanger zijn lijkt me best tof O+
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_89936865
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:51 schreef Purdey het volgende:

[..]

Hmm, bij transportwereld wel eens gezien ja. Lekkere wijven wel :') Nee, serieus. Het ligt misschien aan het type vrouw. Ook weleens een jonge, blonde meid gezien. Categorie: Leuke meid. Geen enorm super lekker wijf, maar leuk :)

Mijn zwangere collega is wel lief. Af en toe Oosterse vechtsporttechnieken uitoefenen; oftewel: Meebuigen, en niet in de verdediging gaan ;) Zwanger zijn lijkt me best tof O+
En die zijn zó zeldzaam dat ik denk ik zelfs weet wie je bedoelt. Ze rijdt bij Ruud Verschoor, met gele Volvo's. Ze is de dochter van de baas en rijdt met dranghekken naar evenementen enzo :)
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:57:59 #31
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89937033
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Klinkt vast übersoft en is voor de vrouwen vast een huge turnoff, maar weet je dat ik daar best wel een moord voor zou willen plegen? Ik zou het prachtig vinden als er straks zo'n kleine rondhobbelt die papa naar mij roept :) Laat mij maar de burgerlul zijn met een twee-onder-een-kap, leasebak station, klein grut en een labrador in de kofferbak. Money doesn't buy happiness enzo :)
Turnoff?! Helemaal niet! Kindjes zijn super leuk :) En misschien is het leuk om niks om 'handen' te hebben als je jong bent, het 'huisje-boompje-beestje' verhaal lijkt me best tof :)
pi_89937136
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Purdey het volgende:

[..]

Turnoff?! Helemaal niet! Kindjes zijn super leuk :) En misschien is het leuk om niks om 'handen' te hebben als je jong bent, het 'huisje-boompje-beestje' verhaal lijkt me best tof :)
Ik heb zelf nog helemaal niks met koters :P.. Vooral niet na 3 jaar in de supermarkt dat schreeuwende en rondrennende grut op zaterdag.
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89937200
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:57 schreef Purdey het volgende:

[..]

De anti-ik-moet-en-zal-een-carriëre-vrouw, ze bestaan :D *O*

Serieus, je hebt géén idee hoeveel er zijn die me recht in m'n gezicht uitlachen als ik dat vertel. Iets met: muhaha, zwanger worden? Dacht het niet :{
Beetje jammer altijd :{
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:02:57 #34
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89937314
Ik ben iemand die wel graag z'n toekomst vooruit denkt. :Y
pi_89937388
Luister al te vaak hetzelfde nummer _O-
pi_89937411
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik heb zelf nog helemaal niks met koters :P.. Vooral niet na 3 jaar in de supermarkt dat schreeuwende en rondrennende grut op zaterdag.
Ach, wij hebben hier altijd kleintjes over de vloer gehad. Eerst m'n eigen zusje (toch 4 jaar jonger dan ikzelf) en daarna de buurkids en m'n nichtjes. Stinkende luiers? Ha, wacht maar tot ik zelf op de plee ga zitten ~O> Weet je hoe tof het is om zo'n ukkie de fles te geven ofzo? Dat ze op een gegeven moment al beginnen te kraaien van plezier als ze je alleen maar zien? O+
pi_89937515
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ach, wij hebben hier altijd kleintjes over de vloer gehad. Eerst m'n eigen zusje (toch 4 jaar jonger dan ikzelf) en daarna de buurkids en m'n nichtjes. Stinkende luiers? Ha, wacht maar tot ik zelf op de plee ga zitten ~O> Weet je hoe tof het is om zo'n ukkie de fles te geven ofzo? Dat ze op een gegeven moment al beginnen te kraaien van plezier als ze je alleen maar zien? O+
Tja je moet het gevoel maar hebben :P.. Wil me daar echt de komende 10 jaar nog niet mee bezig houden denk ik :@..
pi_89937532
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Met het laatste ben ik het helemaal met je eens, in mijn omgeving zie ik (helaas) veel het tegenovergestelde. Mensen met een aanzienlijk kapitaal, maar die na 20 jaar huwelijk en 2 kinderen erachter komen dat ze elkaar niet kunnen uitstaan.
Of de vader van een bekende van mij, had thuis 3 kinderen maar totaal geen zin in het gezinsleven. Heeft daardoor het grootste deel van zijn leven op kantoor doorgebracht, is opgestegen tot de Raad van Bestuur van een groot stroomconcern, maar is hij daarom ook gelukkig geweest? Ik weet het niet.

Met geld kan je wel plezier hebben, je kan verre reizen maken, prachtige materiële zaken kopen enz. Maar maakt het gelukkig? Dat zeker niet, het zijn juist die dingen in het leven waar geen prijskaartje aan hangt die gelukkig maken. Het samenzijn met iemand die echt bij je past en je niet bij je is om andere redenen, het kunnen doorgeven van levenservaring aan anderen, het helpen van anderen of ook de intellectuele uitwisselingen met andere mensen.

Affijn, mischien ben ik ook vreselijk naief, want dat soort zaken zie ik (tot mijn grote spijt) veel te zelden in mijn omgeving.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:59 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Eens, ik heb absoluut niet de rust en het geduld om met huilende en jengelende kinderen om te gaan. En een vieze luier verwisselen, dat is iets waar ik volgens mij compleet van over mijn nek zou gaan.

Tsja, zo verschillen mensen van elkaar.
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:06:25 #39
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89937534
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 22:00 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

De anti-ik-moet-en-zal-een-carriëre-vrouw, ze bestaan :D *O*

Serieus, je hebt géén idee hoeveel er zijn die me recht in m'n gezicht uitlachen als ik dat vertel. Iets met: muhaha, zwanger worden? Dacht het niet :{
Beetje jammer altijd :{
Ja? Dat is vreemd. Ben je zo jong dan? Ik ben niet zo enorm ambitieus als het om carriere gaat. Een steady leven lijkt me wel lekker. Ja, ik moet eerlijk bekennen dat het best weleens rammelt als ik de buik van mijn collega zie groeien :)
pi_89937643
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Tja je moet het gevoel maar hebben :P.. Wil me daar echt de komende 10 jaar nog niet mee bezig houden denk ik :@..
Ik had eigenlijk gaag vroeg papa willen worden zelfs. Nou wil de aanloop daarvoor niet echt lukken, maar het kan nog zat *O* Ik heb echt geen zin om er als een half vastgeroeste kalende ouwe lul bij te zitten tegen de tijd dat het grut vraagt of ik mee ga voetballen :{
pi_89937688
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:04 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Das een groot verschil tussen jouw en mij, ik was altijd de jongste in de familie, en ben daarom nooit met kleine kinderen groot geworden. Pas toen ik 19 was kwamen er in mijn omgeving (kennis van m'n moeder) er kleine kinderen, en ik weet totaal niet hoe ik daarop moe(s)t reageren danwel met kinderen moet omgaan.
pi_89937726
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:07 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk gaag vroeg papa willen worden zelfs. Nou wil de aanloop daarvoor niet echt lukken, maar het kan nog zat *O* Ik heb echt geen zin om er als een half vastgeroeste kalende ouwe lul bij te zitten tegen de tijd dat het grut vraagt of ik mee ga voetballen :{
Voetballen mag bij mij moederlief wel doen.. Heb er zelf een gruwelijke hekel aan. Doe ik de muzieklessen wel :9
pi_89938000
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:06 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ja? Dat is vreemd. Ben je zo jong dan? Ik ben niet zo enorm ambitieus als het om carriere gaat. Een steady leven lijkt me wel lekker. Ja, ik moet eerlijk bekennen dat het best weleens rammelt als ik de buik van mijn collega zie groeien :)
Ik ben 26, dus zo jong ben ik nieteens meer wat dat betreft. Zat leeftijdsgenoten die wel de juiste tegengekomen zijn en inmiddels getrouwd zijn en serieus bezig zijn met gezinsplanning enzo. Nou ben ik sowieso een beetje een laatbloeier dus ik ben wel gewend er een beetje achteraan te hobbelen, dus ik heb geen last van inhaaldrang ofzo :P Eerst maar eens de goeie wederhelft zien tegen te komen en dan zien we wel :) Maar als er een wandelwagen voorbij schuift dan móet ik ff spieken O+
pi_89938303
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Voetballen mag bij mij moederlief wel doen.. Heb er zelf een gruwelijke hekel aan. Doe ik de muzieklessen wel :9
Ik heb er ook een broertje dood aan, maar daar gaat het toch niet om? Dat jong kijkt naar jou op, jij bent zijn grote voorbeeld, en dat gaat zomaar met hem voetballen! Voor die kleine is dat geweldig, en als je zo'n jong dan nog laat winnen ook kan hun dag níet meer stuk. Nou, daarom dus :P
pi_89938405
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik heb er ook een broertje dood aan, maar daar gaat het toch niet om? Dat jong kijkt naar jou op, jij bent zijn grote voorbeeld, en dat gaat zomaar met hem voetballen! Voor die kleine is dat geweldig, en als je zo'n jong dan nog laat winnen ook kan hun dag níet meer stuk. Nou, daarom dus :P
Ik zoek wel een voetballende vriendin _O-..
pi_89938597
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:19 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Dat doet me aan een kennis denken, die had voor zijn kinderen een racebaan gekocht. Wie zitten er (nadat de kinderen in bed liggen) de hele avond daarmee te spelen? Hij en ondergetekende.

Soms zijn kinderen wel een uitstekend excuus om jezelf weer een beetje als kind te gedragen. :+
pi_89938604
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:20 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Ik zoek wel een voetballende vriendin _O-..
Jij snapt er echt heeeeeeeeeelemaal geen zak van :P
pi_89938673
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Jij snapt er echt heeeeeeeeeelemaal geen zak van :P
Of wij hebben er beide een andere visie op :*
pi_89938709
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:23 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat doet me aan een kennis denken, die had voor zijn kinderen een racebaan gekocht. Wie zitten er (nadat de kinderen in bed liggen) de hele avond daarmee te spelen? Hij en ondergetekende.

Soms zijn kinderen wel een uitstekend excuus om jezelf weer een beetje als kind te gedragen. :+
Het mooie van kerel zijn is dat. Deep down zullen we altijd kleine kinderen blijven. Je had m'n pa moeten zien toen ie net z'n nieuwe auto had opgehaald :D En sja, vroeger speelde ik met kleine vrachtwagentjes. Kleine Bartje werd grote Bart. En dus speel ik nou met grote vrachtwagens *O* En ik krijg voor m'n hobby nog betaald ook, nou, wie doet me wat :P
pi_89938736
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 22:25 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Of wij hebben er beide een andere visie op :*
Dat zeg ik :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')