Inderdaad. In ieder geval een paar jaar een relatie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, ik zou toch eerst op z'n minst een paar jaar willen samenwonen hoor, als je 't niet erg vindt
Bedoel je een Bobbycartopic?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Purdey het volgende:
Wat een voordelen he! Het is gewoon wachten op de 1e autorijtopic baby
We leren de persoon achter de nick momenteel toch iets beter kennen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wou er niet over beginnen![]()
Jij maakt deel uit van de Noorse Black Metal scene? Heilige huisjes + vermorzelen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je een Bobbycartopic?![]()
[ afbeelding ]
Back in the days had ik er ook eentje, met chromen spinning rims, metallic lak en 1200 watt ghettostar subwoofer.
[..]
We leren de persoon achter de nick momenteel toch iets beter kennen?
Nou dames en heren, das dus een eigenschap van mij (of die nu positief of negatief is moeten jullie zelf beslissen). Ik kan af en toe vreselijk direct zijn en wil ook nog wel eens heilige huisjes tegen de vlakte trappen, erop gaan staan en dan compleet vermorzelen.
Dus kortom, iedereen moet naar de meet komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Purdey het volgende:
Haha, Monsterd heeft dr AH pakje niet bij zich. Thank God for thatIk moet mn foto in m'n fobo is wijzigen. Die is alweer wat ouder
Maar voor wat, hoort wat. Foto's willen we! Wie gaat er schuil achter de nicknames
JA! Zo is het hier ook begonnenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bedoel je een Bobbycartopic?![]()
[ afbeelding ]
Back in the days had ik er ook eentje, met chromen spinning rims, metallic lak en 1200 watt ghettostar subwoofer.
[..]
We leren de persoon achter de nick momenteel toch iets beter kennen?
Nou dames en heren, das dus een eigenschap van mij (of die nu positief of negatief is moeten jullie zelf beslissen). Ik kan af en toe vreselijk direct zijn en wil ook nog wel eens heilige huisjes tegen de vlakte trappen, erop gaan staan en dan compleet vermorzelen.
Zie fotoboekquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Purdey het volgende:
Haha, Monsterd heeft dr AH pakje niet bij zich. Thank God for thatIk moet mn foto in m'n fobo is wijzigen. Die is alweer wat ouder
Maar voor wat, hoort wat. Foto's willen we! Wie gaat er schuil achter de nicknames
Jij ook van mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
Monsterd. heeft wel eens een foto van mij gezien!
Ik moet even goed nadenken, want ik weet het niet meer.. Ik heb wel veel foto's van je auto gezien geloof ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:18 schreef Goddelijker het volgende:
Monsterd. heeft wel eens een foto van mij gezien!
Misschien toen nog onder 'mstr'.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik moet even goed nadenken, want ik weet het niet meer.. Ik heb wel veel foto's van je auto gezien geloof ik
Klopt.quote:
Heren, ik zal het even voor jullie vertalen. Ze zegt dus: ja dat weet ik maar ik wil dat je ze hier neerplempt zodat iedereen het weetquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik moet even goed nadenken, want ik weet het niet meer.. Ik heb wel veel foto's van je auto gezien geloof ik
Ja, ik weet wel dat jij dat was.. Maar zat daar ook zeker weten een foto van jou tussen? Anders wil ik nu een nieuwe foto zien natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien toen nog onder 'mstr'.
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat jij dat was.. Maar zat daar ook zeker weten een foto van jou tussen? Anders wil ik nu een nieuwe foto zien natuurlijk
Je weet al genoeg van me trouwensquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:20 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Misschien toen nog onder 'mstr'.
[..]
Klopt.
Ook dat klopt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je weet al genoeg van me trouwens
PM PM PM!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat jij dat was.. Maar zat daar ook zeker weten een foto van jou tussen? Anders wil ik nu een nieuwe foto zien natuurlijk
God hoe erg eigenlijkquote:
Ah, de poor man's porsche, destijds bij VW gebouwd. Je moet je even verdiepen in de oldtimerregeling en uitvinden of dat ding voor een oldtimerverzekering in aanmerking komt. Verder zou ik zeggen: open er een apart topic over. Kunnen wij lekker verder slowchattenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:21 schreef aMpz het volgende:
Ik wil binnenkort een tweede auto aanschaffen, namelijk een Porsche 944 uit 88. Alleen heb de volgende vraag: Wat betreft verzekering en onderdelen, betaal je je dan helemaal scheel? Wil er namelijk gewoon een auto bij hebben voor het weekend etc. Rij doordeweeks in een Lexus GS450H.
Je hebt weer wat terugquote:
18 uur..quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:25 schreef Purdey het volgende:
Zou Goddelijker zo goddelijk zijn dat er wegens veiligheidsredenen geen foto's verspreid mogen worden?![]()
Ik ben al bijna 18 uur wakker. Dadelijk toch maar eens gaan slapen dan
Eens, ik zou ook nooit een hond nemen als hij niet de plek heeft om lekker vrij te lopen. Al helemaal niet met "grote" honden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:10 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Wij hebben er vroeger 1tje gehad.. Een volledig witte.. Weet niet of het dan een ander ras is, maar het was iig zo'n hond.. Hij moest alleen snel weg omdat het niet echt goed ging in een klein flatje op de 4e verdieping in Polen.
Geachte mevrouw monsterd,quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:12 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Jullie zijn echte mannen he. Komt een keer langs bij de ah zou ik zeggen. Ten minste, zodra ik weer in Nederland ben en weer bij de appie moet werken
Nee, je kan mij niet in een hokje proppen. Dat hebben anderen altijd al geprobeerd en zijn buitengewoon bedrogen uitgekomen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij maakt deel uit van de Noorse Black Metal scene? Heilige huisjes + vermorzelen?
Laat maar, geen leuke grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |