Ik ga volgende maand ook op m'n eten letten.quote:
Overzicht.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:55 schreef Bargehassus het volgende:
Even iets anders, misschien is de vraag al duizend keer gesteld, maar het vergeef het deze newbie: Waarom worden de topics hier zo klein gehouden? Elke 13 pagina's weer een nieuw topic...
Een slof sigarettenquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb koppijn
En ik moet schijten![]()
Ja, maar geen minderjarige vrouwen, dus `onze` vrouwen hier kunnen daar wel tegen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:56 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen in het topic.
Dat is vast geen 750 euroquote:
Onze Lada was wel gaafquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Bargehassus het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat de Polonez uitkwam. (jaja) Voor die tijd was dat best een vooruitstrevende auto voor een Oostblok auto, vooral qua vormgeving. Maar ja, ook dat was niet zo moeilijk natuurlijk...
Toch is het fantastisch hoe mr. Clarkson het omschrijft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Bargehassus het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat de Polonez uitkwam. (jaja) Voor die tijd was dat best een vooruitstrevende auto voor een Oostblok auto, vooral qua vormgeving. Maar ja, ook dat was niet zo moeilijk natuurlijk...
oooh geweldig ja!quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Doet me aan deze jongens denken, met hun oude Fiat±
Vind het echt een briljant nummer, fuck die Amerikaanse rappers met hun Escalades.
Ja joh, wij zijn allemaal van die manwijvenquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar geen minderjarige vrouwen, dus `onze` vrouwen hier kunnen daar wel tegen.
Toch?
Als ze dat niet kunnen hebben wordt het ook niks met die autorijtopicbabyquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, maar geen minderjarige vrouwen, dus `onze` vrouwen hier kunnen daar wel tegen.
Toch?
Volgens mij had ik net een voorspellende gave via PM.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
oooh geweldig ja!
[..]
Ja joh, wij zijn allemaal van die manwijven![]()
![]()
We boeren en scheten er op los![]()
Wordt die gemaakt door te schijten dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:00 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ze dat niet kunnen hebben wordt het ook niks met die autorijtopicbaby![]()
Nouja, misschien wordt je wel bedreigd met je leven. Dan kun je nog best blij zijn met die slof sigaretten.quote:
Het was niet lang na de val van de muur dat een vriend van mijn ouders in Duitsland was met zijn Mercedes. Die had toen een afstandsbediening waarmee je de wagen kon openen. Op een goede dag liep hij met een oost-Duitser naar zijn auto, hield zn sleutel in zn broekzak en bliebte zn wagen open. En hij maakte die oost-Duitser toen wijs dat de auto hem herkende en begroette....die Ossi was helemaal verbaasd das de west-Duitse techniek al zover was gevorderd.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:58 schreef Bargehassus het volgende:
Haha, nouja dat had je kunnen wetenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:00 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Volgens mij had ik net een voorspellende gave via PM.
Klopt.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:02 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, nouja dat had je kunnen weten
De Polen hier rijden in duurdere auto's als de mijne dus het zal wel meevallenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:01 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Nouja, misschien wordt je wel bedreigd met je leven. Dan kun je nog best blij zijn met die slof sigaretten.
Ik zie hier nog wel een van die Polonezy rondrijden ja!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |