Gelukkig gaat het ook alleen on-topic.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
Het topic loopt opeens wel als een malle.
Alleen echt nog een kind. Wat dat betreft triest voor dat kleintjequote:Op woensdag 15 december 2010 00:04 schreef Sjoegerd het volgende:
Goddelijker, die blonde met t gele shirt bij tienermoeders is best een leukerd
Wat een lief autootjequote:Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De Polen hier rijden in duurdere auto's als de mijne dus het zal wel meevallen
LINK
Niet helemaal zoals die van ons was.. Maar toch, zal ik?
Ik let verder niet op het programma, zag alleen wat leuks in beeldquote:Op woensdag 15 december 2010 00:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alleen echt nog een kind. Wat dat betreft triest voor dat kleintjeZij is nog wel redelijk helder van geest trouwens, die ene 14-jarige is me toch een dom kalf
Kan je de wagen in kwestie niet al als youngtimer kwalificeren, in de zin van dat ie al wat ouder en goed onderhouden is?quote:Op woensdag 15 december 2010 00:05 schreef Bargehassus het volgende:
Pfoe. EUR 1,700 voor een Lada...
Oldtimer zelfsquote:Op woensdag 15 december 2010 00:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Kan je de wagen in kwestie niet al als youngtimer kwalificeren, in de zin van dat ie al wat ouder en goed onderhouden is?
Mischien kan iemand wel 15 sloffen sigaretten en 3 flessen wodka op die wagen bieden.
Ik zag bij een oldtimerdealer laatst een Mercedes Benz SL uit de jaren 60, helemaal in perfecte staat....voor 60.000 euro.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:07 schreef Bargehassus het volgende:
Ja, dat zou op zich wel kunnen. Hangt er ook een beetje vanaf wat je onder youngtimer verstaat. En hij heeft weinig gelopen, dat wel. Maar ik blijf het een hoop geld vinden.
Lekker foute bekledingquote:Op woensdag 15 december 2010 00:12 schreef monsterd. het volgende:
Ach, het gaat weer over auto's gelukkig:P
Trouwens: http://link.marktplaats.nl/404911543
Ik doe mijn best.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:12 schreef monsterd. het volgende:
Ach, het gaat weer over auto's gelukkig:P
Trouwens: http://link.marktplaats.nl/404911543
Idd.. Maar het zijn wel van die schattige auto's.. Al is het de meest koekblikkige auto die er maar bestaat..quote:
Ik ga ook mijn bed opzoeken. Nog 6 uur en 45 minuten tot de wekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 00:16 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Idd.. Maar het zijn wel van die schattige auto's.. Al is het de meest koekblikkige auto die er maar bestaat..
Ik ga trouwens slapen. Dus tot morgen iedereen, in vast weer een nieuw deel
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:18 schreef von_Preussen het volgende:
Nu we het toch over youngtimers hebben, zo een witte SL uit de jaren 80 lijkt me helemaal te gek. Dan in de zomer met een Hawai-hemd aan, waar mn borsthaar uitwappert, en met een dikke snor en grote zonnebril heel stoer de jaren 80 macho op de boulevard uithangen.
http://suchen.mobile.de/f(...)sString=&tabNumber=2
Koningsauto!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |