SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
Dat zou wel flink minder zijn zegmaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Kans is aanwezig maar ze denken toch eerder aan artrose achter mijn knieschijf.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef TomLievense het volgende:
Iemand Afshin Ellian gezien bij uitgesproken EO?
Het ging over dat veel producten HALAL zijn zonder dat wij dat weten. Enkele politieke partijen storen zich hieraan en breiden een motie voor.Mogen jullie raden welke partijen dat zijn.
Ik proefde al iets raars aan mijn varkenshaasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Varkens zijn sowieso niet halalquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik proefde al iets raars aan mijn varkenshaasje
Het ging over dat veel producten HALAL zijn zonder dat wij dat weten. Enkele politieke partijen storen zich hieraan en breiden een motie voor.Mogen jullie raden welke partijen dat zijn.
Niet de PvdD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer heet jij FTS??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik heb liever dan toch plica synovialis dan die kut artrose.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat zou wel flink minder zijn zegmaar
Ik hoef ook niet zo'n vervloekt lapje vlees.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik wilde mijn FOK!-vrienden gewoon deelgenoot maken van mijn blijdschap. Daar is de SC immers voor bedoeld. Verder heeft mijn inkomen verder weinig invloed op mn politieke visie. Evenmin ben ik bang dat mijn privacy in het geding komt, ik ga immers niet mijn sofinummer posten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef phpmystyle het volgende:
Koos weet donders goed dat hij een reactie uitlokt door zo openhartig te vertellen dat zijn loon verhoogd is.
Is dat een sneer of ben ik nu overgevoelig?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wilde mijn FOK!-vrienden gewoon deelgenoot maken van mijn blijdschap. Daar is de SC immers voor bedoeld. Verder heeft mijn inkomen verder weinig invloed op mn politieke visie. Evenmin ben ik bang dat mijn privacy in het geding komt, ik ga immers niet mijn sofinummer posten.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet jij FTS??
Nee, maar die zullen het vast wel steunen.quote:
Sorry, ff vergeten..quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:33 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik had op zijn minst een knipogend emoticon verwacht.
![]()
![]()
Ik ergerde me gewoon, want ik had verwacht dat het een PVV standpunt zou zijn. Achter PvdA had ik dit niet gezocht. Dat is juist een compliment voor de PvdA.
[..]
Nee, maar die zullen het vast wel steunen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is dat een sneer of ben ik nu overgevoelig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |